Plan van een kleine motor 100% pantone multicarbur

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Plan van een kleine motor 100% pantone multicarbur




par Andre » 29/04/07, 05:13

Dag
Kleine panton-montage die multi-fuel werkt ..

Beeld


1 luchtinlaatregelklep
2-motorregelklep
3 naaldventielregeling van rijkdom carburateur
4 Reduceert 1 / 2 naar 1 / 4-buis
5 Carburateur
6 plug van 1 / 2 pijpbeurt
7 venturi voor afzuiging in de reactor
8 Reactorstam 12, 7mm
9 antichambre
10 ontspanningsruimte in het heetste gedeelte


De staaf is gemaakt van 12 staal, 7mm met een diameter 260mm
Het spel in de reactor is ongeveer 1mm
Het 3 puntlassen aan de ingang die is afgerond, wordt het uitgangssignaal vierkante snijden zonder centreerpunt heeft een stang 3 visssé mm in het midden en tenslotte een ondersteunde eyelet de plug, het gemakkelijk mogelijk maakt de winning en het behoudt het ingestelde locatie ..
De buisreactor van de 1 / 2-buis heeft schroefdraad aan de uiteinden
De behuizing uitlaatpijp van 1 inch pijplassen op de reactor, twee 1 / 2 buisfittingen zijn gelast voor uitlaat uitlaat en uitlaat uitlaat.

Alle elementen zijn geschroefd met ellebogen en T-sanitair
Alle kanalen zijn in 1 / 2-buis waarnaar wordt verwezen
1- en 2-kleppen zijn kogelkranen
de 7-venturi dient om de depresie in de reactor te vergroten
Het lichaam van de reactorbehuizing wordt op de cilinderkop geschroefd en moet thermisch worden geïsoleerd.
De geluiddemper komt van een maaier en wordt op het lichaam van de 1 / 2-buis van de reactor geschroefd
Het 4 gietijzeren verloopstuk en om de carburateur te ontvangen
De brandstof wordt op een hoogte van 200 mm gezogen. De stroom wordt geregeld door een kleine naaldklep

De carburateur is een eenvoudige messingsmontage 1 / 4 pijp, wordt een gat geboord met een lont affillé heeft 30 graden en de uitgang met een pit randen 7 graden, de doorgang vermindert gemaakt 4 mm Dit vermindert een buisje gelast van 3,2mm met een Bic tip die verwijderd de kogel, de carburateur gereed

Aan de slag
we beginnen met benzine
open de naaldklep enigszins
we sluiten de klep 1 volledig, we openen de klep 2 heeft 100%
we starten de motor, eenmaal aan de start is hij rijk
eenmaal opgewarmd, wordt de 1-klep langzaam geopend en wordt de rijkdom verminderd door de naaldklep 3
Zodra de reactor heet is, om het vermogen te verhogen
verrijkt door de naaldschroef opent u langzaam de klep 1 om in de juiste verhouding te lopen ..
deze operatie kan geleidelijk worden gedaan tot de volledige kracht van de motor.
In dit stadium kan het vermogen alleen worden geregeld door de 2-klep.
Zodra de motor warm is, kan de brandstof worden vervangen door stookolie of alcohol, zonder de motor te stoppen, hoeft u alleen maar de flexibele leidingpot te vervangen. en pas de rijkdom aan, om weinig verschil te maken, om de alcohol te gebruiken is het nodig om sutout te verrijken als het wordt verdund met water ..
wanneer de reactor goed werkt, kan de geluiddemper met de hand worden aangeraakt.

Je kunt ook lopen met wateralcoholmengsels
Op de inlaat van de 5 carburateur is het mogelijk om waterdamp in kleine hoeveelheden te zuigen, hetzij van een mistventilator of een bubbler die wordt verwarmd met de uitlaat of een waterstraal die in water komt tegenover die van benzine. dezelfde kleine carburateur het water moet worden verwarmd, het heeft de neiging om de reactor te koelen (hoewel het water in deze kleine motor niet veel efficiëntie in dezelfde reactor brengt, is er een lichte uitputting wanneer ik de stoom in lage snelheid betreed aantal voor de carburator)

Deze kleine motor wordt gestart door een elektromotor 0,5 CV eens wandelen in motor generator wordt de lading is twee de100watt lampen .de tests meten dezelfde laadtijd voor een kruik consomer 0, 5 liter differrent brandstof, werd alle tests gedaan door vergelijking ..

Andre
Dernière édition par Andre de 29 / 04 / 07, 17: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 29/04/07, 11:06

Helo,

Super Andrew !!
Voor Christophe om de sectie "They Did it" natuurlijk in pdf te plaatsen.

Bonne journee

Obelix
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: Plan van een kleine motor 100% pantone multi-fuel




par lejustemilieu » 29/04/07, 17:23

Andre schreef:Dag
Kleine panton-montage die multi-fuel werkt ..

Andre

Voorzichtig, André, één ding tegelijk : Lol:
Nu ga ik een beetje rusten, de brander werkt automatisch.
Maar het idee van flex-fuel is interessant.
Tot binnenkort
Alain
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/04/07, 17:46

Dag

Deze kleine bewerking is nutteloos om te leren en te proberen te begrijpen, om verschillende tests met verschillende stam te doen
verschillende brandstof- en consumentenoverzichtsmaatregelen
laat het draaien in de oliegarage het verwarmt de garage in de herfst, het is een goede montage van 4-jaren .. dat ik niet vaak loop ..
verrify gewoon wanneer een man op het net beweert een nikkel staaf oplossing of entrefer differrent te hebben. Ik ga terug naar testen ..

Ik zal een ander plan voorbereiden voor het gebruik van doping door benzinewater door Chevrolet.
voorkomen dat de omzetting van de opgedane ervaring een 100% Panton een doping water, het maakte me verliest bijna 2 jaar ..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 264-gasten