verzoek om hulp bij het creëren van een pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Bikemania
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 17/11/06, 00:14
Plaats: aveyron

verzoek om hulp bij het creëren van een pantone




par Bikemania » 25/03/07, 23:27

hello,
Ik ben erg geïnteresseerd in het pantone-motorproces en ik ben wanhopig op zoek naar hulp om een ​​montage te maken op mijn R21-turbodiesel.
Ik ben best een goede klusser, ik doe veel motormonteurs, maar ik ben niet zo handig met computers en ondanks mijn uitgebreide onderzoek op internet en vele gedrukte plannen, zit ik in het meest vage totaal.
Ik ben ook op zoek naar een V6-ruimte op lpg omdat de verstuiver van de regelaar moet worden vervangen en ik vraag me af of ik het niet beter zou doen om het te pantoniseren???
Ik zou dan graag jullie mening en waardevolle hulp willen hebben, want het project ligt me nauw aan het hart, het beantwoordt aan al mijn verwachtingen, zowel wat betreft besparingen als wat betreft de vervuiling van onze mooie planeet.
Ik dank u bij voorbaat voor alle gegeven antwoorden. vriendelijk
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/03/07, 23:42

Heb je dit topic al bekeken:

Pantone-motor op Renault 21

Aarzel niet om de Search Engine

ps: grote V van een andere motorrijder (VFR 94)
0 x
Bikemania
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 17/11/06, 00:14
Plaats: aveyron




par Bikemania » 26/03/07, 00:06

Hallo en bedankt voor je reactie.
Ik heb deze foto's eigenlijk gezien die me erg interesseerden, want dit is duidelijk een turbodieselmotor ... maar er is niets echt te exploiteren op deze foto's. tenminste, niet zonder gebriefd en begeleid te zijn.
kunt u mij vertellen hoe ik contact kan opnemen met de regisseur van deze montage?
dank u bij voorbaat.
ps: ik ben ook de gelukkige eigenaar van een VFR, maar dan een karaat van 90, de allereerste eenarmige...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten