carburatie doping water voor diesel

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
el Québec
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/12/04, 15:30




par el Québec » 12/12/04, 15:43

Hallo iedereen!
Om een ​​lang verhaal kort te maken: ik heb een PMC geïnstalleerd op een Volks turbo Diesel 89. Ik heb de aanpak geprobeerd met een carburateur voor de verdamping van waterdoping, maar ik heb niet genoeg luchtonderdrukking. 'vacuüm' om gassen aan te trekken, zelfs met een venturi systeem gemaakt met een ijspot en met een gat dat de diameter 2 keer verkleint. Ik overweeg om het bubblersysteem te gebruiken, wat dit probleem lijkt te voorkomen. Moet ik, zelfs als het systeem niet in orde is, de magnetische noord-inbranding opnieuw uitvoeren nadat ik het carburatieprobleem heb opgelost?
Als je ideeën hebt.
Bedankt!
0 x
Lionel77
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/12/04, 21:48




par Lionel77 » 16/12/04, 22:10

Hallo, naar mijn mening nee, het lijkt niet verband te houden met de oorsprong van het borrelen.
Aan de andere kant had ik erover nagedacht om het EGR-uitlaatgasmonster te gebruiken om het water te laten borrelen, goed of slecht idee?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 17/12/04, 08:22

el Québ, heb je de luchtinlaat van je carburateur beperkt?
omdat het erop lijkt dat veel storingen met koolhydraten hieraan te wijten zijn
(minder lucht voor dezelfde depressie = meer snelheid in de reactor = betere reactie)

Op de quanthomme-site, in het bijzonder de pagina's nr. 4, 5 en 11 van Michel David, spreekt hij over volledige PMC, maar het probleem geldt ook voor doping...
0 x
lucky.luc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/01/05, 21:19




par lucky.luc » 26/01/05, 23:18

hallo allemaal.
Naar mijn mening is volgens de waarneming van verschillende assemblages, als die waterdamp niet wordt verwarmd door de hitte van de uitlaatgassen, een lucht nodig die borrelt met een groot volume bij de inname van lucht 20 a30% besparingen.
als IEMAND beter heeft ... zou ik blij zijn. : Lol:
0 x
lucky.luc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/01/05, 21:19




par lucky.luc » 26/01/05, 23:27

RE ...
om te reageren op lionel, naar mijn mening, GOED idee voor uitlaatgas in de bubbler.
Ik heb een paar honderd kilometer gereden met een Ø 12/14 aansluiting op diesel ...
TOT BINNENKORT
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten