Generator 100% pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41

Generator 100% pantone




par kampioen » 22/01/07, 14:41

hello,

hier is de link van de generatorvideo

geweldig het werkt
volgende test met brandstof en vervolgens olie.

tot binnenkort.

http://video.google.fr/videoplay?docid=529525505842481573&pr=goog-sl
0 x
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 30/01/07, 13:56

hello,

we hebben getest met diesel

een foto
Beeld
Beeld

We wachtten 10 minuten voordat we de diesel openden. Het werkt minder goed wanneer u de dieselklep opent en het is moeilijker om het in een toren te monteren. Hoewel het niet rookt, kunt u de rook in de uitlaat ruiken, maar het ruikt niet naar diesel.
Het is ons niet gelukt om met pure diesel te rijden.

We zullen een test doen met diesel in de grootste bubbler.

online video binnenkort beschikbaar
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/01/07, 14:02

champ schreef:Het is ons niet gelukt om met pure diesel te rijden.


Met een bubbler is dit normaal ... de GO is bijna niet vluchtig ... Je moet een carburateur of injector gebruiken als je hem op 100% GO wilt gebruiken ... een zeer hete reactor is mogelijk. .
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/01/07, 14:14

geweldig, maar wat echt interessant zou zijn, is om te verduidelijken:

de belasting (500 W lijkt mij een minimum te zijn)

benzineverbruik, pure benzine en pantone-lading
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 30/01/07, 14:35

Hallo,

Zijn er een diagram en / of foto's van het pantone-systeem op deze generator gemonteerd?

dat kan me interesseren omdat ik van plan ben er een te kopen voor hulp in het geval van een "nucleaire" stroomstoring ...... : Mrgreen: : Lol:

Welk merk en welk model om te kopen waarmee de pantone gemakkelijk kan worden aangepast?

Kunnen we goede kansen vinden?

Bij voorbaat dank.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/01/07, 16:46

Hallo,
Als je met 100% diesel wilt lopen, is de eenvoudigste de kleine carburateur,
Als je nu met een gas of een andere zware vloeibare bubbler wilt lopen, heb je een metalen lamp nodig en de vloeistof moet dicht bij het kookpunt worden verwarmd. Deze regel is van toepassing op alle vloeistoffen in een bubbler, daarom wanneer iemand me vertelt dat hij water, olie en benzine in een bubbler heeft gemengd en dat het werkt (stap 1) ja, het werkt voor een show, maar je moet het verder duwen. We eten wat eerst verdampt, dan moeten we de bubbler verwarmen en blijven we alles consumeren dat verdampt is, dan moeten we de bodem van het nog leegmaken.

Voor generatief functioneel gebruik is iets eenvoudiger dan een bubbler nodig, een kleine carburateur die door een gat met een diameter van 3 tot 4 mm ademt en, afhankelijk van de brandstof, benzine, alcohol of stookolie, een voorkamer biedt om op te warmen het product komt uit de carburateur.
De stookoliestaaf moet 250 tot 300 mm lang zijn.
De lengte van de stengel heeft niets te maken met de zijkant (magnetisch afgestemd op een esoterische frequentie ect ..) het is gewoon een kwestie van warmte, zodat de microdruppels in goede staat aan het einde van de stengel aankomen, in een een hete lente.
de voorkamer is om te voorkomen dat er vloeistof op de stang komt.

Andre
0 x
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 30/01/07, 19:03

hello,

dus de snelste is om een ​​carburateur te monteren. Hoe moet in dit geval het voorverwarmen aan de brandstofuitlaat worden gedaan?

en als je een bubbler wilt, heb je een metalen tank en een dubbele bodem nodig om de brandstof te kunnen verwarmen.

tot welke temperatuur moet de diesel worden verwarmd?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/01/07, 19:42

jean63 schreef:Welk merk en welk model om te kopen waarmee de pantone gemakkelijk kan worden aangepast?

Kunnen we goede kansen vinden?


hoeveel vermogen en hoeveel uur jaarlijks gebruik?

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/01/07, 19:51

Hallo,

Dicht bij het kookpunt moet het uit de kleine witte wolkrook komen, de luchtbellen doen de rest,
Warmte met uitlaatgassen. Ik heb niet gemeten maar boven 100c.
De methode van de kleine carburateur het starten is eenvoudig, gewoon om het te starten met benzine en zonder de motoroverdracht naar de stookolie te stoppen, bovendien kan men de rijkdom gemakkelijk meten, als de reactor heet is, zelfs als de motor een minuut stopt, begint hij opnieuw olie de
Met een bubbler wanneer u aankomt met de onderkant van de stookolie, heeft de motor moeite om te blijven draaien, terwijl met een carburateur de zware delen door de stang gaan en in de motor komen, wanneer het tijd is om het verbruik te berekenen en tests, alle verbruikte vloeistof vertegenwoordigt precies het resultaat.

Zelfs met benzine verbruikt een bubbler het beste in benzine, de rest onderaan gaat niet in de motor, het ziet eruit als oude benzine in een tank,
het is om deze reden dat er voor een demonstratie met een panton met een bubbler en een carburateur een klein verschil is met wat er uit de uitlaat komt, met panton carburateur met stookolie is er een geur van moderne dieselmotor, met erg water, het ruikt bijna meer.

Voor ZAC ken je de Lambardini 5 LD-825-2-motor
Zuiger 100 mm slag 105 mm diesel 2 cilinders luchtgekoeld Ik ben gedwongen om er één opnieuw in te zetten voor een dieselgenerator (deze is robuust gebouwd als een vrachtwagen)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/01/07, 20:00

Andre schreef:Voor ZAC ken je de Lambardini 5 LD-825-2-motor
Zuiger 100 mm slag 105 mm diesel 2 cilinders luchtgekoeld Ik ben gedwongen om er één opnieuw in te zetten voor een dieselgenerator (deze is robuust gebouwd als een vrachtwagen)

Andre


welkom

nee ik weet het niet, maar als het in V is, lijkt het veel op een bernard.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten