Database experimenters

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Jean-Do57
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 25/11/04, 20:32
Plaats: Metz (57)
x 1

Database experimenters




par Jean-Do57 » 11/11/06, 16:48

Bonjour à tous,

als onderdeel van mijn databasecursus moet ik een database maken over een onderwerp naar keuze. Ik denk dat dit een kans zou kunnen zijn om een ​​database te creëren met onderzoekers van Pantone, vortex, waterstofinjectie of andere.

Met dit systeem konden we de geografische locatie, de geteste processen, de verkregen resultaten, de gebruikte middelen, enz. Voor elke experimentator kennen.

Door bijvoorbeeld "vortex" en "lorraine" in te voeren, kunnen we weten wie in Lorraine de vortex heeft ervaren.

Of, een ander voorbeeld, ontdek wie tijdens hun experimenten meer dan 30% verbetering in consumptie heeft bereikt.

Dit kan een interessant instrument zijn om geografische wederzijdse hulp te bevorderen en gegevens te centraliseren.

Ten eerste: is dit nog niet gebeurd?

Zo nee, wat denk je?

@+
Jean-Do
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/11/06, 16:52

Erg goed idee !
Wat de Pantone betreft, zou deze perfect in dit onderwerp passen: https://www.econologie.com/forums/formulaire ... t2157.html

Ik heb al een kleine database met pagina 1 van het formulier ...

We moeten zien hoe we ons organiseren ...
0 x
Jean-Do57
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 25/11/04, 20:32
Plaats: Metz (57)
x 1




par Jean-Do57 » 11/11/06, 17:10

Ik dacht allereerst om de experimenten te hervatten waarnaar verwezen wordt op quanthomme, voor de pantone en de vortex.

Vervolgens kunnen we het systeem van feedbackformulier voor ervaring hervatten ... of dat elke experimentator, op dit bericht of een ander, de vragen beantwoordt:
-naam, contactgegevens
-plaats
-ervaren processen
- vaardigheden
-betekent beschikbaar
-verkregen resultaten
enz.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 11/11/06, 22:42

Ik heb die kelke keer geleden al gehoord !!!
Ik heb deze dynamiek zelfs meerdere keren versterkt ...!
de powerbank tests zijn nog steeds actueel, voor de geïnteresseerde kca is dit het eerste en enige dat we moeten doen als we verder willen !!!
het probleem; en christophe en ptetre anders zullen het kunnen bevestigen, de terugkeer van exp is beperkt en die van solidariteit tussen de onderzoeker !!!! Zolang iedereen in de hoek blijft, is er niets aan de hand!


DAN KI WAT WAT? WANNEER? HOE? 'OF' WAT? EN WAAROM?

in het kort: HET IS NIET TE DOEN KI MOET ZEGGEN, HET IS TE DOEN KI IS TE DOEN !!!
ki spreekt en ki doet ??? !!! er zou tijd zijn om elk deze ecocyteriaanse plichten te aanvaarden


:onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/11/06, 22:59

Rustig Kevin, sprekend over gebrek aan solidariteit verwijs ik u naar dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/le-spad-pr ... t2503.html

Dus er zit een hoek in je, hè?

Daarnaast heb ik je bijna 1 jaar geleden het feedbackformulier gegeven en ik heb nooit zoiets als feedback gehad ... zo goed ... je bent ze misschien kwijt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 11/11/06, 23:23

nee ik ben niets kwijt, het is gewoon dat het zonder de deelname van de pantonisten zelfs nutteloos is.
EN dan ben ik een van de weinigen met validatie op de bank en een bepaald aantal prototypes, en kan ik zien dat niemand geïnteresseerd leek in mijn resultaten, zelfs geen enkele vraag !; Het is niet gemakkelijk om door te gaan met delen! !! van een zonder!
Echter, jreste beschikbaar voor diegenen die kelke ding willen doen !!!
SOLIDARITEIT verplicht : Lol:
behalve wanneer vs willen, maken we econologische protos voor econologie !!! : Cheesy: 8)

en erger nog als de pantonist 10 protos valideerde, 3banc ..... zie je de terugkeer die we zouden hebben ??? ga ik sprak voor het jaar, ik zal compenseren en ik kom volgend jaar terug A +
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/11/06, 23:36

Alles wat duurzaam is, wordt in de loop van de tijd gebouwd ...
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 12/11/06, 00:25

Asgard bot tyr schreef:....... het is niet makkelijk om te blijven delen !!! van een zonder!


goede avond asgard os tyr
Uw uitroep "ds slechts één zonder" suggereert dat u ook feedback van ervaringen wilt ontvangen om die van u te verbeteren.

Heb je geprobeerd contact op te nemen met de mensen die hun vergadering (en die overtuigende resultaten hebben) op de quanthomme-site blootleggen?, Zou je hun consumptie kunnen valideren door de passage op de bank die je kent.

Ik zou je niet ontmoedigen om door te zetten als je denkt dat je ervaring met doping met water erg verbetert in vergelijking met een bepaalde boodschap op quanthomme
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/systemespantonefrance.htm

http://quanthomme.free.fr/pantone/realisations/details22.htm

n ° 22: gaat van 95 pk naar 125 pk, d.w.z. + 31,5% vermogen.
voorheen, met 95 pk, verbruikte het 21L / h (0,221 L / ch.h)
nu met 125 pk verbruikt hij 5L / h + 10L water (0,04 L / ch.h diesel), of 5,5 keer minder specifiek verbruik (daling van 81,9%)
Maar hier kan het niet meer zonder volledige belasting, omdat het bij volledige belasting gedwongen wordt om 21 L / h te verbruiken

Als we uitgaan van dezelfde vermindering van het specifieke verbruik, maar bij volledige belasting, zou dat moeten doen 525 ch (21 / 0,04) (voorheen: 21 / 0,221 = 95 pk)

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 12/11/06, 01:04

welkom
Asgard is terug.
Nou dat is goed nieuws.
Je bent niet veranderd.
Je komt altijd in opstand en je zegt dat de uitwisseling altijd in dezelfde richting gaat. Waarom zeg je dat ?
Kijk maar naar de mensen die over Pantone praten.
Wie kan je vandaag iets brengen?
Als je iets kunt krijgen door de auto op je bank te zetten, dan ben ik er klaar voor.
Ik heb een Super 5 en nu een Golf D gedoteerd met water.
Als je in het voorjaar in het Blois-gebied bent, kunnen we elkaar ontmoeten.
Anders ben ik de rest van de tijd in de regio Parijs.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/11/06, 06:09

Dag
n ° 22: gaat van 95 pk naar 125 pk, d.w.z. + 31,5% vermogen.
voorheen, met 95 pk, verbruikte het 21L / h (0,221 L / ch.h)
nu met 125 pk verbruikt hij 5L / h + 10L water (0,04 L / ch.h diesel), of 5,5 keer minder specifiek verbruik (daling van 81,9%)
Maar hier kan het niet meer zonder volledige belasting, omdat het bij volledige belasting gedwongen wordt om 21 L / h te verbruiken


Ik weet niet hoe het 10 liter water kan passeren als de motor niet vol is, elke keer dat ik de hoeveelheid water verhoog, wordt dit vertaald door een overconsumptie , maar mijn motor is 123 pk en ik heb het ook getest in het 4300 toeren tapijt op de snelweg en als ik meer dan 2 liter water passeer, daalt de temperatuur van de reactor, maar passeer meer water dat we diesel verbranden en meer kracht hebben? Met alle montages die we hebben gehoord, is het de enige die tot dergelijke resultaten komt. Als de cijfers goed zijn gemeten, is het fantastisch! Ik heb nog veel werk te doen om halverwege dit resultaat te komen.

Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten