Pantonemotor in Zuidoost-regio

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Pantonemotor in Zuidoost-regio




par Christophe » 08/11/04, 21:36

Dit is waar mensen in het zuidoosten van Frankrijk zich kunnen organiseren!

Geef aan in het bericht 1er:
- uw precieze locatie
- de middelen (menselijk financieel materiaal) die u naar het gebouw wilt brengen
- op welk niveau wenst u in te grijpen in de "unie"?
- Vergeet niet te denken aan uw vrienden die mogelijk geen toegang tot internet hebben en namens hen spreken.
Dernière édition par Christophe de 16 / 05 / 13, 09: 40, 3 keer bewerkt.
0 x
raymond
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 08/11/04, 01:23




par raymond » 09/11/04, 01:21

Bonsoir à tous,

Ik ben niet erg efficiënt

Mijn opleiding staat mij niet toe om "mee te gaan met de beste artiesten".

Ik heb een basis landbouwopleiding gevolgd.

Ik heb carrière gemaakt in de papierindustrie, waar ik stapje voor stapje de ladder beklom.

Ik ben pre-gepensioneerd.

Ik woon in Drôme Nord.

Ik ben vol goede wil en ik ben erg gevoelig voor "niet-fossiele" energieën

Hier is mijn stamboom

Dat alle goede wil van het 'Zuid-Oosten' het leuk vindt dat ik probeer onze krachten te bundelen.

Laat het in het begin heel duidelijk zijn: ik kan en wil geen verantwoordelijkheden hebben in de groep. Ik streef eenvoudigweg naar de rol van "werkmieren"

Binnenkort

raymond
0 x
Bruno
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/11/04, 00:18




par Bruno » 18/11/04, 00:35

Hallo,

Ik ben 32 jaar oud, ik ben ingenieur (mechanisch, CAD, IT-ondersteuning) en ben sinds een paar maanden geïnteresseerd in het PMC-systeem.

Ik woon in de buurt van Aix-en-Provence, mijn materiële middelen zijn beperkt, maar ik heb vrije tijd (vanwege het zoeken naar werk).

Ik vind het daarom prima om deel te nemen aan de voortgang van het werk van Christophe Martz, zowel financieel (bijdrage van de collega) als persoonlijk, want zelfs als ik noch automobilist, noch thermodynamicus, noch scheikundige ben, kan ik altijd mijn lessen hervatten! !!

Dat gezegd hebbende, heb ik nog geen PMC gebouwd, en ondanks alle getuigenissen en foto's op de quanthomme-site zou ik het graag "in het echt" zien werken en een ervaren "pantonist" ontmoeten, dus let op de inwoners van de regio!!

Bruno
0 x
leju!
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/11/04, 15:59




par leju! » 20/11/04, 16:21

Hallo,
Ik ben binnenkort voor een tijdje in lozere, niet voor lang, maar ik ben van plan daar terug te keren voor een training op langere termijn (september 2005)
Ik zou nu al graag mensen ontmoeten die aan het project deelnemen in de hoeken van de lozère. Lopen de mensen van Roule ma Fleur toevallig een stukje mee op de GEET?
zeer gemotiveerd maar niet per se gekwalificeerd, ik sleutel een beetje aan mijn auto..., ik ben een touwwerker dus niets te doen; maar ik wil heel graag deelnemen aan dit project en ook aan anderen...eco-constructie...organische cultuur...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/11/04, 17:12

Voor Roule ma fleur weet ik het niet, maar ik had de heer Alain Juste (Valenergol) een paar maanden geleden aan de telefoon en hij is geïnteresseerd in het systeem...Ik weet niet waar hij sindsdien heen is gegaan...
Misschien moet je nog eens contact met ze opnemen...
0 x
yeye
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 02/12/04, 15:32
Plaats: Grenoble




par yeye » 07/12/04, 08:30

Hoi Aurelien,

Ik woon ook in Grenoble!

Momenteel heb ik geen garage, dus ik kan het avontuur niet aangaan, maar het is niet het verlangen dat ik mis. Ik sta klaar om je een handje te helpen met je Mercedes, zowel om mee te denken over het ontwerp als voor de daadwerkelijke DIY!
Ik heb al een doos met verwarmingsellebogen en allerlei soorten fittingen teruggevonden.

Ook het uitdelen van folders en vooral de demonstratie met een voertuig schoppen mij.

Olivier
0 x
jelupan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 31/07/05, 11:00




par jelupan » 13/09/05, 10:07

Natuurlijk ga je het niet verzinnen!
Maar voor degenen die het aangeven, het zou onder de info aan de linkerkant kunnen verschijnen met: lid, abonneren, bericht, groep. Ik ga ook naar .oliomobile en zo is het gedaan.
Maar als dat een probleem voor je is... vergeet het maar!
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 11/11/05, 13:19

hallo
als je weet hoe je moet solderen met autogen oxyacet.et elec is er geen probleem, de lijst met ingrediënten is eenvoudig:
1 carb van 12 mm met zijn choke
koper 12
een roestvrijstalen reactor (deze is te koop voor 50 tot 100 €) zie www. FIT (spad)
versterkte slang 10 cm flexibel int 12mm
2 lasellebogen 90° 3Diameter 1/2" ijzer
RVS elektrode staven (reparatie) elektrisch
sterke lasstaven (fosfor) voor oxyacetaatkoper
oxyacetaat ijzeren staaf
1 1/2 "spoel (om de draden te herstellen)
1 ruitenwissertank
1 waterslang
reductie koper 12/? om een ​​brandstofleiding te maken
2 messing fittingen 1/2F // 3/4M
2 passend 2 stuks 3/4//12
EN DAT IS ALLES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 13/11/05, 11:11

Hallo, ik woon in het zuidoosten (precies naast uzès) Ik zit ook in TL en ik hoop dit verdomde baccalaureaat aan het einde van het jaar te behalen, zodra dat is gebeurd, ben ik van plan mijn R21 te pantoniseren, ik zou het geweldig vinden om alleen de oorzaak te kunnen aanvoeren: HOE ???
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten