Pantone motor in regio West-Frankrijk en Groot-Brittannië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Pantone motor in regio West-Frankrijk en Groot-Brittannië




par Christophe » 08/11/04, 20:57

De mensen van WEST en BRETAGNE (BZH !!) en Pays de la Loire kunnen zich hier organiseren!

Geef aan in het bericht 1er:
- uw precieze locatie
- de middelen (menselijk financieel materiaal) die u naar het gebouw wilt brengen
- op welk niveau wenst u in te grijpen in de "unie"?
- Vergeet niet te denken aan uw vrienden die mogelijk geen toegang tot internet hebben en namens hen spreken.
Dernière édition par Christophe de 16 / 05 / 13, 10: 02, 4 keer bewerkt.
0 x
Lannic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 20/09/04, 10:59




par Lannic » 08/11/04, 23:38

Ik ben op morlaix

Ik heb een reactor klaar om te rennen en een wrak van 405grd klaar om het te verwelkomen

blijf een beetje tijd en loodgieterswerk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 09/11/04, 00:02

welkom

Ik ben op de center-finistère

en ik probeer het systeem te debuggen op een VW-cox
Ik heb dit weekend de montage afgerond en ik zit in de eerste tests <_

a+

christophe
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 09/11/04, 14:09

Hallo,

Ik ben van tijd tot tijd een computertechnicus, programmeur
Mijn vaardigheden die meer aan het project kunnen bijdragen zijn beperkt, maar ik ben gemotiveerd.

De belangrijkste beperking voor mij is geld, omdat ik geen kant heb om R & D te helpen ...
Nivelleringstijd, het kan lukken.

Ik voeg eraan toe dat ik een redelijk belangrijk leervermogen heb. Toen ik naar de PMC ging kijken, wist ik niets van motoren. Een paar maanden later, zonder een expert te zijn, begrijp ik waar ik het over heb en kan ik mijn mening geven ...

Ik heb dit ook in de algemene thread gepost. Ik kom uit Nantes. Ik ben 26 jaar oud.
Seb.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 11/11/04, 22:37

Hallo, ik ben in het centrum van Reindeer.

Ik heb een vernieuwde engine "1600cc" van cox, met opzet om pantone te installeren.

Ik heb een lasmachine, enz. Enz. Maar ik heb een beetje hulp nodig om de aanpassing te maken.

Voor geïnteresseerden is er op zondag 21 november een biologische beurs in Pontorson (50 km rendier), de heer Dubourg zou daar zijn Renault Express moeten tentoonstellen (ervaring nr. 41 op Quanthomme.org: http: // quanthomme. free.fr/pantone/realisat.../FrancePMC5.htm )

Goedenavond iedereen,

Adrien
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
erikotiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 21/11/04, 22:03




par erikotiti » 29/11/04, 22:23

Bonjour à tous

Gedurende twee jaar dat ik op de Pantone-motor zit, heb ik vaak de forum fr.groups.forum.com / PMC-France, en ik heb slechts drie berichten op deze site achtergelaten.
Het is leuk om te zien dat er in Frankrijk prestaties zijn. Dankzij de site ben ik niet alles
alleen in mijn hoek, maar ik had veel problemen omdat ik ideeën moest leren
loodgieterswerk, motorontploffing, ... etc. Bovendien was het niet eenvoudig om een ​​bubbler te bouwen
die 80 naar 90 graden accepteert. Ik ben vooralsnog een consument van berichten omdat ik
informatie nodig. Ik begrijp de grap van Christophe Martz (bericht
3016), maar gelukkig zijn er deze berichten op de forumanders had ik het lang geleden opgegeven.


Ik ben voor het voorstel van Christophe Martz voor een nationale federatie
lokale verenigingen. Ik ben klaar om zelfs financieel deel te nemen. We zullen veel meer resultaten hebben door gegroepeerd te worden. Ik werk in de telecommunicatie en ben klusjesman.
Ik woon in het departement Sarthe.

Ik heb veel gesproken over de Pantone-motor om me heen. Sommigen hebben me geholpen door me wat materiaal of ideeën te geven, maar maken er geen deel van uit.
Ik pummelde een eersteklas generator, maar helaas waren de draagraket, de carburateurvatting en de dynamo stuk voor stuk defect.
Ik heb nu een auto-dynamo met een oude motor
zelfrijdende deuvel techuchem pantonned. Ca werkt, maar ik heb nog geen tijd gehad
om veel tests uit te voeren voor vergelijkingen van brandstofverbruik met carburatie
van oorsprong en met de Pantone-reactor. In elk geval is het verschil in vervuiling duidelijk
gunst van de Pantone-motor.
Ik zou ook graag willen experimenteren met olie, maar
wat zou de temperatuur van de olie in de wasinrichting moeten zijn? Zijn er voorzorgsmaatregelen te nemen?


Na genoeg tests te hebben gedaan, is het mijn beurt om je mijn informatie en resultaten toe te sturen.
By the way, op welk internetadres is het mogelijk voor mij om mijn project mee te sturen
opmerkingen en de foto van mijn motor pantonnee?


28 / 11 / 04 Tot binnenkort bij mij.
0 x
Retroloc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 25/11/04, 16:09




par Retroloc » 30/11/04, 18:04

erikotiti schreef:Pantone. In elk geval is het verschil verontreiniging blijkt de Pantone motor.

CIJFERS! stp ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/12/04, 08:44

Retroloc schreef:
erikotiti schreef:Pantone. In elk geval is het verschil verontreiniging blijkt de Pantone motor.

CIJFERS! stp ...

Grrr: boos: -> https://www.econologie.com/forums/moteur-pan ... vt252.html

Ik dacht dat ik expliciet was?
0 x
Ze_Seb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 03/09/05, 10:34




par Ze_Seb » 13/09/05, 23:00

Me chuis ten zuiden van Rennes bij 30-terminals. Ik heb nog niets gedaan, maar ik zou willen testen op een maaimachine en dan op een auto. Voorlopig verzamel ik informatie links en rechts op het net ...
0 x
erikotiti
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 21/11/04, 22:03




par erikotiti » 05/10/05, 23:17

De 04 / 09 / 05, we hebben (Pascal en ik) 2-motoren tentoongesteld op de foire d 'Bouloire en Sarthe.
de 02 / 10 / 05, bij een open deur in een biologische boerderij in Sarthe, waren onze 2-motoren en een
gepigmenteerde tractor. Bovendien hebben de 04 / 09 / 05 met ADEAS-CIVAM reclame gemaakt voor de open deur.
Ik was verrast om het aantal mensen te zien dat geïnteresseerd was in het Pantone-systeem.
Er zijn ook anonieme groepen die over dit onderwerp zijn opgeleid.

Nadat ik me had blootgesteld, kon ik andere mensen uit Sarthe en omgeving leren kennen, waardoor ik contacten kon leggen.


IN HET KORT: DE PANTONE MOTOR MAAKT EMULES IN SARTHE !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten