serieus onderzoek naar de pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche

serieus onderzoek naar de pantone




par Popaul » 12/10/06, 17:16

Hallo,
Ik heb (met verschillende vrienden) een 2CV-motor uitgerust met een pantone-systeem als onderdeel van een TPE.
Tijdens het onderzoek en onze onderzoeken hadden we zeer goede contacten, in het bijzonder mensen die PROFESSIONEEL onderzoek naar motoren kunnen uitvoeren Ze stelden ons voor om een ​​pantone op een van hun motoren aan te passen (vooral 206) om test het met hun nieuwste meetinstrumenten.
Helaas hebben we geen tijd meer om met dit pantonsysteem om te gaan (vervolgonderzoek). Om het onderzoek naar pantone voort te zetten, zijn we daarom op zoek naar een persoon, die al een pantone op een motor heeft aangepast en die WERKT, die in staat zal zijn om een ​​pantone-systeem op een 206-motor te maken en dat alles bij voorkeur in de regio van de rhone-alpes.
Mocht u interesse hebben, neem dan gerust contact met mij op.


Voor de eeuwige septicus is dit geen hoax of andere fantasie
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 12/10/06, 17:27

Uh, wie zijn deze "professionals"?

Dit contact kan interessant zijn maar je moet meer weten (eventueel privé) ... in ieder geval ben ik niet echt in de "regio" ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 12/10/06, 18:08

Aaah! Het moet gezegd dat enkele goede kleine maatregelen ...
een goede kleine debietmeter en een powerbank,
gekruid met een paar rondingen ...... :D

en, als ze daarnaast wat kleine metingen zouden kunnen doen, waar het pijn doet, in de reactor, en waarom niet, een goede kleine chemische analyse van wat er uit de reactor komt

Zolang we dit ding niet begrijpen, kunnen we het niet echt verbeteren, noch iets eenvoudiger ontwerpen of met elektronische regulering
Dernière édition par olifant de 12 / 10 / 06, 18: 11, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 12/10/06, 18:08

Ja, ik blijf vrijwillig ontwijken om deze mensen niet in dienst te nemen. Maar privé kan ik geïnteresseerden meer informatie geven.
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 13/10/06, 15:02

dat is precies wat onderzoek in dit lab kan beantwoorden! (niet teveel aan de binnenkant van de reactor, maar vooral een zeer complete analyse van de gassen die de motor verlaten)

Maar ik zie dat het geen drukte trekt ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 13/10/06, 15:50

PoPaul schreef:Maar ik zie dat het geen drukte trekt ....


welkom

Als dat me interesseert, maar ik zie mezelf niet 10 km rijden met een 000 onder mijn arm : Mrgreen:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 13/10/06, 15:54

PoPaul schreef:dat is precies wat onderzoek in dit lab kan beantwoorden! (niet teveel aan de binnenkant van de reactor, maar vooral een zeer complete analyse van de gassen die de motor verlaten)

Maar ik zie dat het geen drukte trekt ....


U verzendt de informatie niet noodzakelijkerwijs privé ...

Maar goed, er is ook een truc: de echte pro's hebben ons niet nodig ... ze hoeven alleen alles wat we hierover zeiden opnieuw te verpompen forum (of elders) en basta ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/10/06, 17:02

Hallo,
Een pantonassemblage maken voor professionals, het is een (beanerie)
kleinigheid, een boze klap Ik heb in 2 dagen een mooie montage gemaakt van roestvrij staal. De voordelen die we nodig hebben voor de ontwikkeling en de metingen moeten nu nog blijken of we de resultaten zullen hebben! zodra een montage een beetje (werkt) lijkt het alsof de zwarte gordijnen getekend zijn.
Ik denk niet dat de profs onze montages nodig hebben, ze hebben ons mooier gemaakt dan wij .. en waarschijnlijk ook wel
afgetopt op 28% en 30% .. en ze weten misschien waarom.
We mogen ons geen illusies maken over de capaciteit van grote onderzoekscentra, ze hebben middelen, middelen die wij kleine klusjesman allerminst voor ogen hebben. Hij ontwerpt en er is een bataljon dat zich realiseert, dat doen ze niet maak je geen zorgen over hoe je het stuk maakt als het platina of schroot is, ongeacht ...
Maar alles wat ze doen is luchtdicht houden tussen hen .. de eerste die schrijft op een forum (gewist) afgewezen!

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 13/10/06, 17:04

Hier André bevestigde je wat ik dacht ...
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 13/10/06, 18:58

Het is aan jou om te zien ...
De betrokken mensen hebben andere projecten: ze spreken af ​​tijd en geld te nemen om de pantone verder te onderzoeken. Ze weten heel goed dat daar veel competentie in zit forum, maar dat er geen manier is: ze brengen de middelen, het is aan jou om de eerste vaardigheden te brengen.
Ik zou erop willen wijzen dat dit geen "bataljons" zijn die zouden mobiliseren.

Alle kaarten liggen in jouw handen! Dat is jouw keuze !
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten