wat is er aan de hand met de zx 1.9 en al het andere?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
verminderen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/10/04, 23:29




par verminderen » 11/10/04, 23:42

Hallo,

hier was ik blij deze site te hebben ontdekt, ik heb veel onderzoek gedaan naar pantone en zo, om te weten wat echt en nep was, maar het is niet zo eenvoudig.. .

mijn vraag is altijd: is het bewerken zelf bij pantone-bewerking echt interessant of is het alleen maar het feit dat water wordt geïnjecteerd dat gunstig is? Hoe dan ook

De auteur van deze site en zijn leraar hebben geweldig werk geleverd door een montage op een auto te maken, die blijkbaar goed werkt, net als veel andere mensen denk ik, ik zou er vandaag graag wat meer over willen weten...

daarom: doorgang op de bank? nauwkeurige analyse in termen van vervuiling??

want als we goede resultaten behalen, zou dit voor mij het eerste bewijs zijn (nou ja, het eerste serieuze ding) in termen van efficiëntie (wat het fenomeen nog steeds niet zou verklaren, maar hey)... en het zou gemakkelijker zijn om de informatie te verspreiden!!

voila, dat wilde ik alleen maar zeggen... en het maken forum Een beetje !

Met vriendelijke groet,

verminderen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 12/10/04, 00:11

redocoil schreef:Hallo,

hier was ik blij deze site te hebben ontdekt, ik heb veel onderzoek gedaan naar pantone en zo, om te weten wat echt en nep was, maar het is niet zo eenvoudig.. .

mijn vraag is altijd: is het bewerken zelf bij pantone-bewerking echt interessant of is het alleen maar het feit dat water wordt geïnjecteerd dat gunstig is? Hoe dan ook

De auteur van deze site en zijn leraar hebben geweldig werk geleverd door een montage op een auto te maken, die blijkbaar goed werkt, net als veel andere mensen denk ik, ik zou er vandaag graag wat meer over willen weten...

daarom: doorgang op de bank? nauwkeurige analyse in termen van vervuiling??

want als we goede resultaten behalen, zou dit voor mij het eerste bewijs zijn (nou ja, het eerste serieuze ding) in termen van efficiëntie (wat het fenomeen nog steeds niet zou verklaren, maar hey)... en het zou gemakkelijker zijn om de informatie te verspreiden!!

voila, dat wilde ik alleen maar zeggen... en het maken forum Een beetje !

Met vriendelijke groet,

verminderen

Precies op dit moment... We kunnen niet zeggen of er sprake is van een "pantone"-effect of niet... of dat alles in de verbrandingskamer gebeurt... of zelfs dat het water in de reactor wordt voorgeconditioneerd (wat voor het moment kan bij waterdoping niet worden beschouwd als een eenvoudige wisselaar).

Voorlopig geen doorgang op de bank simpelweg omdat het niet mogelijk is om verbruiksmetingen uit te voeren op een rollenbank (anders moet je vriend zijn met de prioprio van de bank!)

Zeker is daarentegen dat het injecteren van water in de warmtemotor een gunstig effect heeft (zie de verschillende pagina's over dit onderwerp op de site)

Voor het bestaan ​​van een pantone-effect raad ik u aan mijn rapport aandachtig te lezen, ik weet dat 117 pagina's lang zijn, maar het stelt u in staat bepaalde grondslagen vast te stellen... en bepaalde ideeën + wetenschappers in de bush te hebben wat het net is. .. Aan de andere kant is het belang van de 100% Pantone-assemblage in depollutie duidelijk (zie rapport en "depollution"-pagina) voor veel lagere kosten dan de katalysatoren... dus ik zou graag willen weten waar het blokkeert!!

Alstublieft !
0 x
verminderen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/10/04, 23:29




par verminderen » 13/10/04, 19:44

ja, ik had het al geprobeerd te downloaden, maar dat lukt niet... toch had ik het "experimentatie"-gedeelte van 60 pagina's kunnen downloaden, dus het is raar.

In feite is een van mijn vrienden net begonnen aan het project om deze techniek bekend te maken, en ik denk zelfs dat hij hoopt een nauwkeurige gasanalyse te laten uitvoeren (in het laboratorium) om de winst in termen van depollutie te bepalen. Maar voorlopig is het er niet. Kortom, dit alles om te zeggen dat een officiële studie van uw auto zeker zeer nuttig zou kunnen zijn, maar ik begrijp dat dit niet zo eenvoudig is.

Ik in dit alles, en ondanks mijn onderzoek is er altijd wel iets dat mij ontgaat... Omdat industriëlen tegenwoordig een gevestigd belang hebben bij het vinden van "gemakkelijke" oplossingen om de vervuiling terug te dringen...
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 135 gasten