Pantone-principe op LPG-motor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Nanard
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 04/05/06, 12:34

Pantone-principe op LPG-motor




par Nanard » 17/05/06, 12:24

Bedankt voor uw reactie van Pitmix.

Ik heb zojuist een 80 CV Fiat 82-94 landbouwtractor met een Spad uitgerust met 2 reactoren gemonteerd. Ik verbruik ongeveer 1.5 liter water per uur, maar ik heb de bereikte brandstofbesparingen nog niet kunnen kwantificeren. Aan de andere kant win ik in motorkoppel.

Ik heb een Scudo LPG die ik met Pantone-saus wil uitrusten, maar voordat ik begin, wil ik weten of andere mensen het al op een LPG-motor hebben gedaan (het is waar dat ik al veel bezigheden hebben, ik wil niet te veel tijd verspillen, als iemand me een beetje uit ervaring vertelt of het werkt, zal het me heel gelukkig maken!)

Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 17/05/06, 13:36

: Cheesy: Ik heb ook hetzelfde project ... en dezelfde zorgen ...

Al mijn metingen doen me geloven dat het noodzakelijk is om een ​​evoluerend systeem te ontwerpen en daarom mijn voertuig om te vormen tot een "laboratoriummachine".

Ik ben van plan om meerdere reactoren in de katalysator te installeren.

Doping met water via een geblazen bubbler met toegang tot de luchtfilterbox.

Misschien ook om te proberen de LPG uit de drukregelaar in een reactor te sturen ...

Dat gezegd hebbende, ik heb mezelf veel vragen gesteld sinds ik een gemodificeerde Naudin of andere maaier zag werken ...
En ik vraag me af of ik niet met een maaier ga beginnen om mijn begrip van het systeem te verbeteren ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 74-gasten