festival met associatief dorp op 10 juni 2006 in sarthe

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
cris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/03/05, 01:47

festival met associatief dorp op 10 juni 2006 in sarthe




par cris » 28/04/06, 14:27

Hallo iedereen,
Ik heb een aantal jaren in dit gebied rondgesnuffeld, en enige tijd geleden kwam ik de site en daarmee de forum , dat is goed, we moeten doorgaan.

De "Décibellophiles" asso loie1901 waar ik deel van uitmaak, organiseert op 10 juni 2006 de hele dag een festival in Chateau du Loir in Sarthe met verschillende soorten activiteiten, kindershow in de middag, aperitieftheater van improvisatie en actuele muziek , korte filmbioscoop, jongleren, droogtoilet, ect.

Wij zouden ook graag de aanwezigheid willen van een vereniging ter bevordering van vrije energie en bio, ik doe daarom een ​​beroep op de goede wil, een stand en beschikbaarheid en indien nodig kan er een conventie worden opgericht.

bedankt en lang leve het alternatief!

contact opnemen met:
mail: decibellophiles@decibellophiles.fr.st
tel: 08 71 24 15 57

cris

Hallo iedereen,
nieuw, slecht nieuws dat het festival niet doorgaat.
Probleem van uitzonderlijke subsidie ​​bij de algemene raad van de sarthe en gezien de frequentie op het andere festival willen we niet een bouillon zoals andere van de bodem nemen? wij blijven het liefst concerten organiseren in kleinere zalen, maar altijd met dezelfde goedhartigheid.

cris
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten