Hulp bij het dopen van water mijn motor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Tabasco
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/12/17, 12:41

Hulp bij het dopen van water mijn motor




par Tabasco » 01/12/17, 13:10

Bonjour à tous,

Ik ben Kevin, ik ben 30 jaar oud en ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in de systemen van doping met water van de motoren. Ik zou mijn auto willen uitrusten met een van deze systemen, maar ik geef toe dat ik volledig verdwaald ben door de vele informatie die kan worden gevonden ...
Ik ben geen expert in mechanica, maar hey, ik heb een kleine basis :). Ik weet niet hoe ik moet lassen, maar ik weet hoe ik bier moet maken :P
Mijn auto is een 80 1.9TDI-audi die de 300km 000 nadert. Ik woon in Toulouse en zal het leuk vinden om met iemand te praten die het warm heeft om zijn kennis door te geven en me te helpen op mijn titina te bouwen. Als je contacten hebt of anderen in de regio Toulouse, ben ik hot mega! Bedankt
0 x
dany81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/05/18, 10:12

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par dany81 » 12/05/18, 10:27

Hallo Tabasco, hallo allemaal
om mezelf voor te stellen, Dany 57 jaar
Ik heb me net opnieuw geregistreerd op deze site, het was een aantal jaren geleden dat ik geregistreerd was maar ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Ik ben ten zuiden van Albi en 45 mn van Tlse.
als je nog niemand hebt gevonden, hier is mijn blog om te starten; http://leblogdedany8.over-blog.net/
een aandeel voor degenen die hem niet kennen.

@+
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par Janic » 12/05/18, 11:07

danny hallo
alles wat is toegevoegd aan een motor, HHo, WITH, Gillier pantone is automatisch een verandering ten opzichte van het mijncertificaat sinds het wijzigen van de vastgestelde parameters.
Als we nu moeten wachten op de verantwoordelijken om beslissingen in deze richting te nemen, zal er veel water zijn dat onder de bruggen komt. Soms is het nodig om vooruit te lopen op de toekomst, zelfs aan de grenzen van wetgeving die gericht is op het beperken van alle innovaties. Maar als ecologie neemt de vermindering van vervuiling toe, het is de wetgeving die water in zijn wijn of AVEC in de motoren moet brengen. :D
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
dany81
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/05/18, 10:12

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par dany81 » 12/05/18, 12:20

Hallo Janic
Je hebt gelijk voor de HHO, er is een RTI voor nodig zoals ik heb gespecificeerd op mijn blog.
Maar voor de AVEC (al is het nodig dat de man je toelating demonteert om het te vinden) of de oxidator, die tegen de uitlaat is geplaatst, niet knipt, er is geen wet die het verbiedt, bovendien Ik passeerde mijn Cherokee aan het begin van de maand en de man bevestigde het aan mij.
Nu, als je een kerel tegenkomt die ijverig is, is er altijd iemand die denkt dat hij de eeuwige vader is, jij verandert de maker.
Ik heb de oxidator aangevallen voor mijn Dragstar 1100, die binnen enkele weken het blog zal volgen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par Janic » 12/05/18, 13:35

Maar voor de AVEC (al is het nodig dat de man je toelating demonteert om het te vinden) of de oxidator, die tegen de uitlaat is geplaatst, niet knipt, er is geen wet die het verbiedt, bovendien Ik passeerde mijn Cherokee aan het begin van de maand en de man bevestigde het aan mij.
Het gaat niet om de technische controle, nogal oppervlakkig, maar om de controle over de mijnen die de aansluiting van de buis uit de Ecopra zou zien en zou beschouwen als een toevoeging, niet legaal, die waarschijnlijk de kenmerken van het voertuig zou wijzigen (in beter erger).
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par Nikolaj » 20/06/18, 06:10

tabasco schreef:Bonjour à tous,

Ik ben Kevin, ik ben 30 jaar oud en ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in de systemen van doping met water van de motoren. Ik zou mijn auto willen uitrusten met een van deze systemen, maar ik geef toe dat ik volledig verdwaald ben door de vele informatie die kan worden gevonden ...
Ik ben geen expert in mechanica, maar hey, ik heb een kleine basis :). Ik weet niet hoe ik moet lassen, maar ik weet hoe ik bier moet maken :P
Mijn auto is een 80 1.9TDI-audi die de 300km 000 nadert. Ik woon in Toulouse en zal het leuk vinden om met iemand te praten die het warm heeft om zijn kennis door te geven en me te helpen op mijn titina te bouwen. Als je contacten hebt of anderen in de regio Toulouse, ben ik hot mega! Bedankt

hallo, hier is een eenvoudige set voor 300-euro's ...
https://www.youtube.com/user/ECONOKIT/v ... _polymer=1
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Re: Hulp bij het dopen van water van mijn motor




par denis » 08/07/19, 15:09

hallo, voor elke mechanische verandering zijn er geen zorgen, we hebben het recht om 10% kracht te verhogen in alle legaliteit, voor de rest moeten de mijnen een eenvoudige informatie en acceptatie door de verzekeraar vergeten, waarbij het apparaat geïntroduceerd wordt het is genoeg om zeker te zijn, alles moet worden verzekerd, geen woorden in de lucht, weten van oorzaak :D
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 108 gasten