GPL + Pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
platdraaier
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/02/06, 23:52

GPL + Pantone




par platdraaier » 08/02/06, 23:56

hallo allemaal

Ik wilde dit al feliciteren forum die heel goed geïnformeerd zijn, het is leuk om te zien dat mensen zich een beetje in beweging zetten voor deze technologie :)


Ik heb een VW Transporter uit 1986 met een platte 4 cilinder AA (1.9L) voorzien van LPG en ik vroeg mij af of het feit dat de motor voorzien is van LPG een probleem is om er een Pantone systeem op te zetten?

Hartelijk dank en tot snel : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 09/02/06, 00:28

neem contact op met asgard os tyr, hij is geïnteresseerd in het uitvoeren van een dergelijke montage.

u kunt contact met hem opnemen via een privébericht.

Ik heb zelf een LPG R25 maar ik wil de installatie niet ingewikkeld maken, vooral als er een probleem is, zullen ze zeggen dat het de doe-het-zelf-montage bovenop de LPG was die hem verpestte.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
hitih
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 16/09/05, 13:21
Plaats: Clermont-Ferrand




par hitih » 09/02/06, 11:01

Ik heb ook een LPG-auto, maar ik gebruik hem elke dag, dus ik wil er niet te veel mee proberen.

Jammer, het is een oude aanzuiginstallatie waarbij de luchtinlaat opzettelijk werd geblokkeerd om maximale zuigkracht door de motor te creëren, ideaal voor een Pantone ;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/02/06, 11:03

Onderwerp verplaatst naar experimenten
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten