Transport TDi

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
mest
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 20/11/05, 11:14
Plaats: Vendee

Transport TDi




par mest » 25/01/06, 18:02

hoi allemaal, ik heb mijn pantome afgemaakt op mijn tdi-transporter ik heb nog steeds meer dan de tests. meer dan een maand die ik ben. Ik heb verschillende manieren geprobeerd om het aan mijn kombuis aan te passen! Ik deed de p ... met gegalvaniseerd sanitair materiaal dat aan de door het koelmiddel verwarmde boog is gelast door mijn egr te onderdrukken en rechtstreeks door de inlaatkamer te gaan. Op de plaats van het opnieuw introduceren van uitlaatgassen, Ik stuur goede stoom. (tenzij je de voorkeur geeft aan de pinard) goed moet ik eerst testen :? : Cheesy: als ik resultaten heb zal ik je op de hoogte houden, zie foto's maar ik heb geen digitale camera ... gewoon een camera vergeleken met mijn resultaat zo overtuigend in mijn entourage als het zal lanceren. goede dank voor alle info die Ik had macht over de forum , erg handig. Ik test en ik houd je op de hoogte
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79354
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 25/01/06, 18:08

Onderwerp verplaatst en hernoemd in experiment
0 x
lascros
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 20/08/08, 16:43
Plaats: 30




par lascros » 20/08/08, 18:39

Hallo, waar is je bewerking?
Omdat ik een t4 TDI 102ch heb en ik ben op zoek naar een pantone en ik denk dat dat er meer zal interesseren.
Als je diagramfoto's hebt, kan alles me helpen.
dank u
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten