Chevrolet Tahoe, V8 ...

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Chevrolet Tahoe, V8 ...




par Nofy » 29/12/05, 21:35

Bonsoir à tous,
Zoals ik al eerder zei, kom ik hier om je op de hoogte te houden van mijn werk.
Ik weet van tevoren dat het niet gemakkelijk zal zijn (André waarschuwde me), maar ik wil, dus ik doe het.
Ik begon een bubbler te maken (ik houd het simpel, want voor mij zijn kleine koolhydraten of eros een beetje ingewikkeld) van roestvrij staal, in een buis met een diameter van 160 mm, met een "conische dop" op de bovenkant en de anti-stijgende waterdeflector aan de binnenkant. Ik heb het geheel met zilversoldeer gesoldeerd (ik heb niets anders) en blijkbaar houdt het vast en is het hermetisch.
Ik ben van plan een koperen buis van 32 mm diam te plaatsen, doorboord met kleine gaatjes om te borrelen, en deze bubbler te voeden met een remschakelaar en pompwasser (conventioneel?). Dat is eigenlijk voor de bubbler.
Voor de reactor denk ik 2 (1 in elke uitgang van escp) te plaatsen terwijl de diam van oorsprong achterblijft. Omdat de plaats die ik heb gezien rechte delen zijn, denk ik om ze onder een hoek te installeren om de ingang en uitgang tegenover te hebben en zo de ellebogen te vermijden. Ik weet niet of bevooroordeeld zijn belangrijk is of niet? Als iemand het mij kan vertellen. Ik ben van plan de reactor op de ontsnappingsbuis, het zilveren soldeer of de MIG te lassen? wat zeg je
Voor de aspi tussen de bubbler via reactor, via toelating, zal ik het installeren net voor de venturi die al wordt gebruikt voor LPG, we zullen zien ... ik heb nog niet gevonden of het op dit model bestond, een EGR-klep, maar ik denk het niet, het is 1999.
Voor de foto's zou ik een poging doen, maar het is niet gewonnen omdat ik slecht ben in IT.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/12/05, 21:57

Hallo nofy
Als u blaast las het messing soldeer. Het is beter dan geld voor alles wat staal is. En het soldeer roestvrij staal / koper is niet erg solide. Ik hoop dat je soldeer 99% zilver is. Voor soldaten op de pot zet geen geld dat het niet zal houden. De MIG weet ik niet, maar ik gesoldeerd messing is costau (860 ° C smelttemperatuur) en het is zelfs gemakkelijker dan het geld om te solderen. Zet een lasbril op die verblind is.
Anders voor de positie van de reactor doe ik wat je wilt doen en ik vind het goed, kijk op de eerste pagina van mijn bericht 5 gedoteerd super ik heb het over soldaten en je zult de foto's van de reactor zien.
A + veel plezier ... : Wink:
NB: messing soldeer werkt niet met koper.
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Lassen, een kunst ...




par Nofy » 29/12/05, 22:13

Hi Pitmix,
Wat ik de MIG noem, is een paal die een draad afwikkelt en het gebruikte gas is Atal, en dat kan omdat ik er een heb. Voor soldeer verzend ik alleen een lasgasloodgieter, de fles is groot als een spuitverf ... dus voor messing weet ik het niet, maar ik zal het proberen ... en bedankt voor je advies en Gefeliciteerd met je prestatie een beetje ingewikkeld voor mij, dat ik van A tot Z heb gevolgd.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/12/05, 22:25

waarom stel je de vraag? een mig wordt bestudeerd voor! alle carrosseriebouwers hebben er een; Ik heb er geen en ik ga alle booglassen raken :schok:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

voor Lau




par Nofy » 29/12/05, 22:46

Hallo Lau,
Ik denk dat je crasht als je zegt dat een MIG alles kan solderen, en als ik het vraag is dat ik twijfel, bijvoorbeeld: ontsnapping uit roestvrij staal.
Het lijkt erop dat het lassen met de staaf het mooiste en meest solide is, voor degenen die weten hoe te lassen, dus wees blij en moedig.
Nofy (droom)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/12/05, 23:08

Hallo,
Alle auto's gebouwd in Noord-Amerika hebben een ERG-klep ruim voor 1990, het verscheen in het midden van het 85-jaar
Je THAO zou er ook een moeten hebben
Voor miglassen last hij ook roestvrij staal en zelfs aluminium
je hebt de juiste pin en het juiste gas nodig.
Het beste laswerk voor kleine dingen is nog steeds de TIG
Weinig klusjesman zijn uitgerust voor.
Er is ook het oude lassen, schoolslag (messing) soldeer dat nog steeds vrij eenvoudig te doen is, al, zilver is minder solide, maar voor de kleine dunne vellen is het de bubbler.
Ik denk dat we nu een geweldige keuze hebben voor het lassen en dat er nu veel soorten stokjes beschikbaar zijn. Ik herinner me dat de zaklamp jonger was dan de stokjes en de stokjes die we daarmee hebben beheerd ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 30/12/05, 00:05

Voor het messing soldeer kun je het vinden bij Carrefour op Casto et al. Je kleine steekvlam is een oxikracht met oxigen en propaan? Ik heb er een en voor kleine verkopers werkt het heel goed. Staal warmt snel op met een steekvlam, dus geen enorme kracht nodig. In principe doe ik het lassen aan de uitlaat met mijn fakkelbaan (het is gratos) maar ik denk dat een oxy power het lukt.
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Gelukkig nieuwjaar voor alle "Pantonizers & quo




par Nofy » 30/12/05, 13:06

Bedankt voor de informatie, het is heel leuk om te zien dat we niet alleen zijn.
Morgen maak ik de spoel in de bubbler en ik probeer je wat foto's te sturen.
Uitstekend Pantonistisch jaar voor iedereen en onze neven in Canada.
Nofy (droom)
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 30/12/05, 14:28

Hallo nofy

Ik heb een Camaro Chevrolet 89 met een v8 5litres TBI, heb je dezelfde motor of heb je de 5,7-liters? Is het ook een TBI van jou of een TPI?

ndc
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Chevrolet Camaro




par Nofy » 31/12/05, 10:38

Hallo SDC 77,
Ik ken deze namen TBI of TPI niet, als u mij dat kunt uitleggen.
De Tahoe 1999 is uitgerust met 5,7-motor, sequentiële injectie genaamd Vortec, tot 2000. Het is een motor die op veel voertuigen en gedurende vele jaren is gevonden, die veranderingen heeft ondergaan, maar de basis is altijd hetzelfde. Misschien heeft uw motor hetzelfde, teruggebracht naar 5.0 l.
Fijne feestdagen
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten