Montage pantone 4x4 toyota turbo LJ73 2.4L

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio

Montage pantone 4x4 toyota turbo LJ73 2.4L




par nikko » 19/02/14, 19:30

Hallo alle Pantonians,
Ik ben net mijn pantone-systeem helemaal opnieuw begonnen.
Beeld

Het probleem is dat ik een tour van 15km vanavond en ik in het borrelende water 2.5L rond en terug te keren ik kijk naar wat de 4x4 tijdrovend en stupor is er meer dan 1L
:onheil:
Volgens u is het gebruik normaal of overdreven.

Hartelijk dank voor uw terugkeer

Nikko
0 x
Avatar de l'utilisateur
Pascalou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 89
Inschrijving: 23/01/14, 10:08
Plaats: Magdeburg, Duitsland




par Pascalou » 19/02/14, 21:05

Dag! Ja, daar is een probleem!

Weet je zeker dat je bubbler waterdicht is?

15 km is niets! je bubbler-water hoeft niet eens te warmen!
U hebt een montagefout

Wees voorzichtig, er mag geen vloeibaar water in uw motor komen! anders schiet je erop (dus geen vloeibaar water in je reactor!)
Controleer allereerst uw montage, vooral de dichtheid,
Daarna wordt de motor langzamer en kijk je wat er gebeurt!

De conso van normaal water draait rond 1l / uur!
0 x
De energie is onbeperkt, het is geen probleem, de man is het probleem!
https://www.econologie.com/fichiers/partag ... xfBlcC.doc
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: pantone mount 4x4 toyota LJ73 2.4L turbo




par Flytox » 19/02/14, 21:33

Hallo nikko, welkom bij de club.

nikko schreef:Hallo alle Pantonians,
Ik ben net mijn pantone-systeem helemaal opnieuw begonnen.
Beeld


Gefeliciteerd, dit plan van André is de beste basis die op het internet wordt gepubliceerd Atmosferische diesel. :P

Het probleem is dat ik een tour van 15km vanavond en ik in het borrelende water 2.5L rond en terug te keren ik kijk naar wat de 4x4 tijdrovend en stupor is er meer dan 1L
:onheil:
Volgens u is het gebruik normaal of overdreven.

Hartelijk dank voor uw terugkeer

Nikko :P

De tegens liggen tussen (0.4 en 2 liters / 100 km?). Daar is het echt overdreven, als de motor dit echt had opgenomen ... had je gehoord, gevoeld enz. Je zou liever ergens een lek hebben ... of zo .....

Heb je het over "4x4 toyota LJ73 2.4L turbo". De montage voor een turbomotor kan / moet anders zijn ... Afhankelijk van waar je aansluit in het inlaatcircuit, kan de druk van de turbo de stromingsrichting omkeren. Als je in plaats daarvan de bubbler opblaast het opzuigen van het water wordt geblokkeerd door de luchtinlaat van dezelfde bubbler. Als je bijvoorbeeld stroomafwaarts van de turbo bent aangesloten, moet je de bubbler onder druk zetten met dezelfde turbodruk, anders moet de De gas- en waterstroom gaat de verkeerde kant op.

Onder 2 mogelijke montages met Turbo

Beeld

Met drukregeling van de bubbler:

Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 19/02/14, 21:47

Bedankt voor je antwoorden,

Mijn mount is afgedicht met teflon tape hoge temperatuur, eigenlijk hebben van wat pinten ik op had omgedraaid 2000tr / min voor 20min en dan ga ik ritje 15km tijdens 30min over tijdens deze testfase de 4x4 om goed en goede herstart te rijden.

de bewerking lijkt op het eerste diagram dat je me Flytox hebt gemaakt, behalve dat ik geen venturi ben van essentieel belang?

Toen ik de bubbler opendeed was er veel "normale" stoom, zou je tegen mij zeggen, maar ik vermoed dat de stoom te snel wordt aangezogen en niet borrelt met de aanzuiging van de buitenlucht.

Bedankt voor je antwoord
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/02/14, 23:06

nikko schreef:de bewerking lijkt op het eerste diagram dat je me Flytox hebt gemaakt, behalve dat ik geen venturi ben van essentieel belang?


Als het zonder werkt, is het goed. Sommige turbo-inname maakt een depressie die goed genoeg is. De controle: het is noodzakelijk dat u in een niet-actief of zeer laag regime de lucht hoort die in de bubbler komt tijdens het gorgelen.

Toen ik de bubbler opendeed was er veel "normale" stoom, zou je tegen mij zeggen, maar ik vermoed dat de stoom te snel wordt aangezogen en niet borrelt met de aanzuiging van de buitenlucht.


Als het waterpeil "goed" is, moet de lucht borrelen. U respecteerde ongeveer de afmetingen van André's bubbler? Heb je geen foto's om ons te laten zien, van de bubbler, van het geheel? :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 20/02/14, 05:32

Bij lage snelheid hoor ik geen luchtbel :frons: door nadelen als ik maar bij 2000 tpm zie ik het niveau bewegen en mijn drukmanoeuvre lichtjes bewegen "Ik had niet eens 0.1 bar gedacht.

Hier is het plan van mijn uitvinding mijn ribben zijn in rood. Ik mas je foto's van de montage in de aprem daar waar ik tegenaan stoot :schok:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 20/02/14, 14:03

Is de luchtinlaat van de bulor op atmosferische druk? en je weet zeker dat het luchtfilter van de motor schoon is ... Ik heb de luchtfilter half verstopt en dat je motor veel te veel aanzuigt van wat uit de reactor komt ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 20/02/14, 17:26

Ja, het filter is gedurende de afvoer tot een maand schoongemaakt.

Hier zijn de foto's niet erg duidelijk van mijn systeem:
Beeld

Beeld

Dit zijn heren

Dus laten we anders teruggaan naar mijn schapen :D Ik realiseerde me dat wanneer ik de slang verwijder, sluit voor de turbo en de lucht niet wordt aangezogen maar blaast "ik ben aan de ***" dus naar mijn mening zal ik de bubbler onder druk moeten zetten, niet? Toch is het water gisteren goed verdampt raar dat moet zuigen als de turbo de baas is.

Hier is het nieuws van vandaag
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/02/14, 18:26

nikko schreef:Bij lage snelheid hoor ik geen luchtbel :frons: aan de andere kant als ik bij 2000tr / min ben Ik zie de niveauverplaatsing en mijn depressieve mano beweegt lichtjes "Ik had gedacht nog niet eens 0.1 bar.


Heeft u een raam om het waterniveau te zien of opent u de tankdop? Als je door de dop kijkt, is het helemaal niet representatief voor de operatie en stopt het meteen met borrelen, de lucht die direct over het water gaat.

Zet je een jet op je mano? Anders zal het in een zeer korte tijd worden vernietigd met de drukschommelingen van de toelating tot bepaalde regimes.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 20/02/14, 18:57

Ja, ik heb een niveau dat ik zie dat hij een klein beetje beweegt, maar op hoge snelheid om te zeggen dat de depressie helemaal niet aanwezig is.

nee er is geen jet maar de man varieert niet omdat ik geen depressie heb maar eerder een blower die van de turbo komt. Ik weet niet waarom als je ideeën hebt die mij interesseren. :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten