renault plasmareactor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)

renault plasmareactor




par binbins4 » 15/12/05, 21:42

0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 15/12/05, 23:05

Ja, interessant... De Pantone inspireerde hen... : Wink:
Op het patent staat eerst Peugeot voor Renault...
Er zijn niet veel verschillende dingen: de som van de doorgangssecties van de kleine pijpjes lijkt gelijk te zijn aan die van de aankomst van de gassen: er is geen vacuüm.
Aangezien het geheel een soort haard is die door de gassen wordt verwarmd, met kleine staafjes, denk ik dat alles op dezelfde temperatuur is; er is geen warme en koude zone waar de moleculen elkaar elektrificeren.
We voegen hoogspanning toe om een ​​boog te creëren, en maken een plasma om de vrijgekomen gassen volledig te verbranden: zeker effectief voor onverbrande producten, en om moleculen af ​​te breken, beter dan een katalysator of een roetfilter, maar een toevoer van elektriciteit is noodzakelijk, de vrijgekomen calorieën gaan verloren...
Aanzienlijke elektrische isolatie is nodig om de boog te passeren; het keramiek is er, ook om overtollige (verloren) warmte tegen te gaan.
Keramiek, aanwezig om de twee voorgaande redenen, wordt niet gebruikt in de pantone.
Dit is wat ik zie.
Gegyx
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten