508D Mercedes-vrachtwagen met waterdoping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37

508D Mercedes-vrachtwagen met waterdoping




par timeisat » 27/02/11, 16:16

Hallo iedereen

Bezitter sinds 3 jaar mercedes 508D 3L8 verplaatsing team en een vortex 2 jaar sinds de laatste gooi ik mezelf op pantone met vrienden zullen we allemaal 5 80 truck 4CH van 2L4 3L8 en mijn truck uit te rusten.

we zullen een GVI en reactoren van zetten

roestvrijstalen buis 316 L 350mm diam 21,3 ep 2,6
roestvrijstalen staaf 316 L 150mm diam 15
roestvrijstalen staaf 316 diam 6mm voor de voorkamer van 100mm en 50mm van ontspanningshoek van de reactor 1,1mm

Welke vragen resteren zoals de utliter van de tank op een constant niveau.

Is druppel voor druppel voldoende (tuin- of ziekenhuistype).

Kan de vortex de venturi vervangen?

Wat betreft de aankomst van lucht?
Wat is de beste manier om warme of koude lucht terug te voeren naar de reactorinlaat? wanneer is er kans op lucht binnenkomen bij de ingang van de GVI?

Bedankt voor je antwoorden
@ binnenkort
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: 508D Mercedes-vrachtwagen met waterdoping




par Flytox » 27/02/11, 19:55

Hallo timeisat Welkom bij de club

timeisat schreef:we zullen een GVI en reactoren van zetten

roestvrijstalen buis 316 L 350mm diam 21,3 ep 2,6
roestvrijstalen staaf 316 L 150mm diam 15
roestvrijstalen staaf 316 diam 6mm voor de voorkamer van 100mm en 50mm van ontspanningshoek van de reactor 1,1mm


Om direct in het onderwerp te gaan, is de ringvormige ruimte 0.55 mm radius ... het lijkt me niet genoeg, de ratings die werken zijn meestal tussen 0.8 en 1.5 mm. Uw verlies van lading zal veel te groot zijn.

Welke vragen blijven zo dat de utliter van de tank op een constant niveau .. Is dat een druppel voor druppel voldoende zal zijn? (Type tuinieren of ziekenhuis)


Je hebt de supporters en tegenstanders van de constant niveau tank, voor mij is het een probleem tas bijna indem.dable te ontwikkelen. Door tegens een drip-systeem kan goed werken.


Kan de vortex de venturi vervangen?

Nee, het is niet dezelfde toepassing, de werveling wil turbulentie produceren, de venturi wordt gebruikt om de reactor aan te zuigen. Maar we kunnen perfect beide in serie passen.

Wat betreft de aankomst van lucht?
Wat is de beste manier om warme of koude lucht terug te voeren naar de reactorinlaat?


Je moet proberen wat het beste werkt in je setup / mount, de 2-oplossingen kunnen werken.

wanneer is er kans op lucht binnenkomen bij de ingang van de GVI?

Geef jezelf de kans om het te proberen, er zijn zoveel mogelijke oplossingen ... die ik niet a priori zou uitspreken. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37




par timeisat » 28/02/11, 22:00

Hallo Flytox

Bedankt voor de opmerking dat we vandaag het roestvrij staal hebben gekocht

buis diam 316 21.3 2 ep en stengeldiameter 316 14 dus om een ​​ring 1mm nu dan 6mm stang steeds roestvast filte.

De tank constant is gedaald tegen men zich afvragen hoe de lucht / waterverhouding beheren water geen probleem een ​​druppelsysteem drop goed betaalde gebeuren GVI en de luchtpijp verbinden luchtfilter naar de druppelpijp. Maar hoe om de luchtstroom te beheren ???? s worden ingesteld ???

Wat betreft de venturi is dit essentieel? op het spadplan en wat bewerking zie ik geen venturi ...

dankzij Flytox en andere leden van uw antwoorden, bedankt
@ binnenkort
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/02/11, 23:36

Er is geen regel ingegraveerd in het marmer voor de diameter, lengte, materiaal van de pijpen, beperkingen van doorgangen op de verschillende vloeistoffen enz ... maar het is goed om aanpassing te hebben om naar de goede configuratie te kunnen zoeken. Hiervoor is het goed dat de luchtkanalen tussen de verschillende organen zijn uitgerust met een plek waar je een kraan of opening plaatst die straal maakt. Omdat je de stromingen, de temperaturen, de verhouding luchtdamp enz. Kunt variëren 8)

In de algemene regels, voor de leidingen moet proberen te kort zijn. (dit wordt uitvoerig bestudeerd om te optimaliseren, na te denken over de helling, de dode volumes, de lage punten, mogelijke zuiveringen enz ...)

Pijpdiameters, te groot, het koelt / condenseert veel, te weinig stroming volgt mogelijk niet met een te grote drukval.
Voor een stoompijp, tenzij er een specifiek probleem is, kunt u richten tussen 10 en 16 mm.

Voor lucht kunt u richten van 8 naar 18 mm en beperkingen in 3 mm diameter.

Voor de venturi maakt dit het mogelijk om enkele drukvalproblemen op te lossen en de druk in de reactor te variëren (verminderen).
Vroeg of laat, als u uw systeem wilt verbeteren, probeert u wat het oplevert. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37




par timeisat » 01/03/11, 22:14

Goedenavond iedereen

Dat is het actie ik heb de roestvrijstalen fittingen Ik gooi mezelf een beetje vraag mijn uitlaat is 50mm diameter buisreactor 21mm.
Ik heb mijn rijbewijs gehaald. Heavy truck reces de banen van méca nog steeds in gedachten ... de retarder ontsnapte al. Moet ik de pot vergroten of niet ??????? Zo niet, dan c zeer eenvoudig niveau lassen en grijs materiaal als low I j uitgezet en ga naar een buis van 70mm om de reactor te huisvesten denk je wat ????
Ah ja, een andere vraag is wat de interesse is om het uiteinde van de staaf van de reactor af te schuinen? Waar kan ik het doen?
En dito schroefdraad in de reactorbuis om de 1 / 2 T's aan te sluiten omdat het een armdobbelsteen kost voor alleen 2-draadsnijden ...

Merci pour vos réponses

xav
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/03/11, 22:15

timeisat schreef:Dat is het actie ik heb de roestvrijstalen fittingen Ik gooi mezelf een beetje vraag mijn uitlaat is 50mm diameter buisreactor 21mm.
Ik heb mijn rijbewijs gehaald. Heavy truck reces de banen van méca nog steeds in gedachten ... de retarder ontsnapte al. Moet ik de pot vergroten of niet ??????? Zo niet, dan c zeer eenvoudig niveau lassen en grijs materiaal als low I j uitgezet en ga naar een buis van 70mm om de reactor te huisvesten denk je wat ????
Ah ja, een andere vraag is wat de interesse is om het uiteinde van de staaf van de reactor af te schuinen? Waar kan ik het doen?
En dito schroefdraad in de reactorbuis om de 1 / 2 T's aan te sluiten omdat het een armdobbelsteen kost voor alleen 2-draadsnijden ...


Uitlaat retarder ?????

Ik zal zeggen dat het verkleinen van het gedeelte van passage van de pot over 1 / 3 niet veel verandert, behalve in de buurt van de volledige pot (maar dat doen we niet, als we willen besparen!) : Mrgreen:

De vorm van de staaf buiten het verkleinde speelgebied verandert niet veel aan de muziek ....

Voor T, als u kunt voorkomen, vermijdt u minder verlies van belasting met zachtere formulieren.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37

luchtinlaat ??




par timeisat » 13/03/11, 21:30

Goedenavond iedereen

Hey het is de reactor stijgt las gvi zoals ik ben al water en lucht.

Vraag: Ik was van plan om mijn luchtsteken te doen net achter mijn stiksel aan de luchtinlaat. Zou het voor mij beter zijn om de luchtinlaat naar het luchtfilter te porren of het is hetzelfde? Omdat op het inlaatkanaal de motor zuigt in de lucht van het filter van mijn luchtinlaat zal niet een maar een stofzuiger zijn :schok:
En aangezien ik mijn mengsel lucht / water van de gvi heb gemaakt, kan het de waterdruppel direct ds luchtinlaat zuigen ... Ik hoop vrij expliciet te zijn ....
Wat denk je over wat Flytox denkt : Cheesy: want gelukkig ben je daar om me te verlichten, er zijn niet veel mensen op mijn post anders dan jij.
merci
@ + xav
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: luchtinlaat ??




par Flytox » 13/03/11, 23:43

timeisat schreef:Vraag: Ik was van plan om mijn luchtsteken te doen net achter mijn stiksel aan de luchtinlaat. Zou het voor mij beter zijn om de luchtinlaat naar het luchtfilter te porren of het is hetzelfde? Omdat op het inlaatkanaal de motor zuigt in de lucht van het filter van mijn luchtinlaat zal niet een maar een stofzuiger zijn :schok:
En aangezien ik mijn mengsel lucht / water van de gvi heb gemaakt, kan het de waterdruppel direct ds luchtinlaat zuigen ... Ik hoop vrij expliciet te zijn ....


Om echt begrepen te worden, zou je door het diagramvak moeten gaan ... : Mrgreen:

Voor lucht die het GVI binnengaat, kunt u het dichter bij de GVI brengen, dus zonder terug te gaan naar het luchtfilter (ver = verlies van belasting), maar met minstens een klein lokaal luchtfilter een hek einde / zeef op zijn minst dat onaangename verrassingen voorkomt. U kunt een autofuelfilter gebruiken als luchtfilter met inlaat / uitlaat in 6 mm diameter. Voor gebruik met lucht remt dit relatief weinig.
:P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37

foto




par timeisat » 15/03/11, 14:15

Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
0 x
timeisat
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 13/07/08, 19:37




par timeisat » 15/03/11, 14:46

het luchtfilter drijft van een benzinefilter op een T tussen de GVI en de tank met druppel Beeld en de reactor en zijn buis die niet de hele tijd wilden worden getoond Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten