G + op een BX met technische assistentie! Het is leuker :)

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04

G + op een BX met technische assistentie! Het is leuker :)




par Neofreespirit » 11/11/10, 13:01

Hallo,

Ik neem contact met jullie op omdat ik de G+ (waterdamp) wil inbouwen in mijn testauto: BX diesel 1.9L uit 1991 die rond heeft gereden, ruim 300km.

En ik zou het graag willen installeren met een persoon (of mensen) met ervaring en ook met soldeer / soldeerapparatuur die ik niet heb. (Voor nu)

Ik weet niet hoe ik moet solderen of lassen (behalve stalen patés) en ik zou het zo snel mogelijk willen doen, ik zal voor het einde van het jaar in de pas in Portugal vertrekken om de eerste test te doen :). Als niet later dan januari 2011 ...

Ik ben heel mobiel om naar de verzamelplaats te gaan, beschikbaar en zeer gemotiveerd. Ik kan de meeste onderdelen inox, koper en anderen (bijna allemaal) brengen.

Zou dit nieuwe collectieve avontuur iemand (een paar) behagen?

Als u dat niet wilt en/of niet kunt, kunt u dan mijn contactgegevens doorgeven aan uw kennissen die wel in zijn voor deze nieuwe ervaring.

Neem anders contact met me op als je wilt.

Bedankt voor je aandacht en begrip

Tot snel
Georges

PS: ik ren met magneten, matig met olie en binnenkort met vortex...voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Dernière édition par Neofreespirit de 18 / 11 / 10, 07: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/11/10, 13:18

Uh kopieer/plak hetzelfde bericht N keer als je als nieuw aankomt op a forum het is gewoon een gebrek aan netiquette... om te weten hoe je virtueel moet leven als je dat liever hebt...

:?

Ik wed dat je niet eens alle onderwerpen hebt gelezen waarin je hebt gepost...

Voor de rest: https://www.econologie.com/forums/search.php
0 x
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04




par Neofreespirit » 11/11/10, 13:48

Ah, dat wist ik niet, sorry. ..Ik heb de betreffende onderwerpen lang geleden snel en zeker kruislings gelezen.

Het was om een ​​betere kans te hebben om gemotiveerde mensen te vinden, waarom is dit een gebrek aan respect? Ik begrijp het niet ?

bedankt voor de info :?
0 x
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04




par Neofreespirit » 11/11/10, 13:49

Ik vergat te vermelden dat een uitwisseling van diensten heel goed mogelijk is (in ruil voor je hulp voor de G + met GV en reactor in de pot):

als u Pantones heeft om uw voertuigen te installeren en / of aan te passen of als u hulp nodig hebt op alle andere gebieden, want ik ben heel open:
> eco-constructie
> bioagricultures
> HV bi-fuel
> esoterie ook :)...

kort het alternatief in al zijn breedte;)

PS: ik rijd met magneten (sinds 10 000km); olie matig afhankelijk van het klimaat en de vortex in de komende uren;), als u ook geïnteresseerd bent :)

Tot ziens
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/11/10, 15:07

Het is niet correct, want als er een x aantal keren hetzelfde bericht is, hoe wil je dan dat wij het volgen en ons voorstellen dat iedereen het heeft gedaan?

Trouwens, je gaat verder...door hetzelfde tweede bericht X keer te kopiëren...Dus stop alsjeblieft...of leer hoe je een forum... :onheil:

Ik ben niet de enige met deze mening:

Citro schreef:In plaats van kopiëren plak je je boodschap overal, focus je interventies op een enkel onderwerp, degene die je hebt gemaakt onder de titel G + op een BX met technische assistentie! Het is leuker :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 11/11/10, 15:13

welkom
Voor de uitrusting heeft u alleen een kleine zaklamp van het type “campinggas” nodig.
Beeld

Maar het beste is nog steeds het booglasstation of zelfs een MIG.

Tijdens mijn experimenten heb ik zojuist het G-systeem in de originele uitlaat geïntegreerd, maar ik denk dat het het beste is om de uitlaat-downpipe opnieuw uit te voeren, zoals Camel1 of Kevin.
De pijp is dus groter en kan de reactor en de SG accepteren zonder problemen met de uitlaatbeperking.
0 x
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04




par Neofreespirit » 11/11/10, 20:29

Sorry Christophe, maar ik zag je bericht nadat ik een 2e mailing had gemaakt over de vorige onderwerpen...dus het was te laat...

Er was er een waarin ik je bericht las, maar die ontbrak als je wilt en omdat dit het onderwerp is dat ik heb gemaakt... nou, ik denk... dus ik moest het hier ook doen. Het spijt me oprecht...

Maar ik begreep hoe belangrijk het is om dat niet te doen, dus ik zal het niet nog een keer doen, noch hier, noch elders, dat beloof ik. : Cry: nogmaals sorry...

Bedankt Pitmix voor de info!

Weet jij hoeveel een “campinggas”-zaklamp kost en welk soort gas je nodig hebt?

Heb je het alleen bewerkt met dit type uitrusting? Had je ervaring?

dank u
Weldra
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 12/11/10, 07:13

welkom
Ik heb 160€ betaald voor de mijne, maar vandaag moet het meer kosten.
Een standaard zaklamp is zuurstof + acetyleen, maar kampeergas is zuurstof en propaan.
Je moet de CV500 nemen en niet de CV60. Je krijgt 500 liter zuurstof voor € 30 per navulling + € 5 per propaanfles. De C60 heeft slechts 60 liter zuurstof, u hoeft slechts 3 keer te solderen en de prijs van de navullingen is hetzelfde.
Ik had geen ervaring met waterdoping of autotuning.
Aan de andere kant weet ik hoe ik een steekvlam moet gebruiken om soldeer te maken, maar dit is slechts een training. Dit is veel eenvoudiger dan het gebruik van een boogpaal. U hoeft alleen maar de metalen goed schoon te maken en te verwarmen en vervolgens de fosfor- of zilver- of koperen staaf correct aan te brengen, afhankelijk van wat u wilt solderen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 174 gasten