Koolzaad / zonnebloem in Corrèze?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
croco24
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/09/05, 10:25




par croco24 » 25/09/05, 10:57

Goed.
Hallo iedereen.
Ik ben van plan om op plantaardige brandstof te rijden (voordat ik overstap op Pantone). Ik veronderstel dat de 300 TDI van een 8-jarige Discovery zonder enig elektronisch injectiebeheersysteem de 20 tot 30% koolzaad of zonnebloem zal opslokken (ik zal nog steeds vooraf een Racor-voorfilter monteren). Als ik ze echter vind! Ik ben in Brive la Gaillarde (19) en op dit moment, tenzij ik de beste klant van Lidl en andere ED's word, weet ik niet met wie ik lokaal contact moet opnemen om een ​​aanbetaling te ontdekken.
Suggesties?

Bovendien verwacht ik uit de VS een oud document met de titel "Vapokarb", duidelijk een doe-het-zelf-document dat dateert van ongeveer twintig jaar en waarin een alternatief brandstofsysteem voor benzinevoertuigen wordt beschreven.

In dezelfde geest heb ik bij Eagle Research (in de VS) een boekje besteld en ontvangen over een brandstofbesparingssysteem (nog steeds op benzinevoertuigen - in feite is het voor mijn Jeep ...): kort samengevat gebruikt het de depressie veroorzaakt door de werking van de motor om ... eens kijken ... de carburateurkom op een ideaal niveau te houden.

(ditzelfde bedrijf verkoopt a priori de componenten van een waterstofdopingapparaat voor verbrandingsmotoren / zoals Utopia-technologie).

Ik geef toe dat ik deze gegevens aan een monteurvriend (die thuis een complete gasgenerator heeft!) toevertrouwde, waardoor hij perplex stond.

Veel succes aan mensen van goede wil die deze site bezoeken en M..de aan anderen, deze gewetenloze klootzakken die denigreren, alleen uit principe of namens sommigen.

Pierre-Alain
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten