Oliomobiel 2.0 online

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Oliomobiel 2.0 online




par Christophe » 10/07/09, 12:08

Info voor oilies:

We hebben het voorrecht om aan te kondigen dat een gloednieuwe versie van oliomobile.org nu online is.

Deze nieuwe versie biedt nog meer sociale functies zoals een Facebook met behoud van uw privacy. We hopen dat deze nieuwe site de gemeenschap van vette mensen in staat zal stellen zich te blijven organiseren, uitwisselen en bloeien.

Om snel de nieuwe functies van OLIOMOBILE 2.0 te ontdekken, hebben we een introductievideo voorbereid die hier beschikbaar is:
http://www.oliomobile.org/oliocast.html

(...)

We hopen dat u deze nieuwe versie van de site leuk zult vinden en kijken uit naar uw op- en aanmerkingen.

Met vriendelijke groet,

Het Oliomobile.org-team
www.oliomobile.org
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/07/09, 23:49

Niet echt tijd gehad om het ding te bezoeken, maar het is een grappig idee om deze site te koppelen aan Facebook :schok:

Het huwelijk van de ezel en het varken!? Gewoonlijk zouden degenen die de gewoonte hebben gekregen om hun neuronen te gebruiken door naar Econologie of Oliomobile te gaan, ook hersenloze activiteit doen??? : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 13/07/09, 08:56

Flytox schreef:Niet echt tijd gehad om het ding te bezoeken, maar het is een grappig idee om deze site te koppelen aan Facebook :schok:

Het huwelijk van de ezel en het varken!? Gewoonlijk zouden degenen die de gewoonte hebben gekregen om hun neuronen te gebruiken door naar Econologie of Oliomobile te gaan, ook hersenloze activiteit doen??? : Mrgreen:


Het ding is niet gekoppeld aan Facebook (waarvan ik niet eens weet wat het is)... Maar biedt nieuwe functies waarmee je dingen kunt uitwisselen tussen "vrienden" die je niet verspreid wilt zien in de ogen van iedereen...Wat betreft de dwaze activiteit van de leden van oliomobile...Bedankt voor degenen die er al geruime tijd aan werken en die nog steeds nogal wat risico's nemen om vooruitgang te boeken en een illegale technologie op Frans te gebruiken gebied...

Ik heb niet alles gelezen over econologie... Maar ik ben er zeker van dat als je goed kijkt, je ook een paar goede oude hersenloze...
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 13/07/09, 09:08

Macro, ik denk dat er een misverstand is: ik denk dat het eerder een compliment was voor die van oliomobile...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 13/07/09, 09:08

Uh ik was ook een beetje "verbaasd" door deze koppeling gezien de illegaliteit van het gebruik van stookolie en de mogelijke politiecontrole via facebook. Maar deze functie is verre van verplicht!

Wat betreft de opmerking van Flytox, ik begreep het helemaal niet zo: het is Facebook dat "decerebrate" is op geen enkele manier oliomobile...

Anders ja vind je alles hersenloos forums...te beginnen met de trollen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 13/07/09, 09:48

Sorry, ik vatte de hint niet goed op... Hoe dan ook... Je hebt geen Facebook nodig om politie op het net te krijgen... Geloof me... Na het ontschepen van de gendarmerie plus douane bij een van mijn vrienden ... Ze haalden zijn bijnamen en zijn identificatiegegevens op de websites die hij bezocht ...
Modo on olio Ik heb de webmaster gevraagd om mijn toegang tot de administratie van de forum sinds dit verhaal... Ze weten alles over ons...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 13/07/09, 10:10

Was de landing van de gendarmes gekoppeld aan de olie? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 13/07/09, 10:24

Ja... Een aanklacht daarvoor en een paar andere prullaria, voor de andere prullaria gingen ze langs de weg voor de olie, de troosters zetten hun onderzoek voort. Voorlopig spreken ze in zijn geval van een herstel op 9000 liter sinds 2005... Als ze voor de mijne zorgen met mijn balverwarming :schok: :schok: :schok:
Niemand heeft een adres, dus ik kan de organen van mijn kinderen verkopen : Mrgreen: : Mrgreen:

http://www.oliomobile.org/fr/forum/7/1550
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/07/09, 18:22

Hallo Christophe en Macro
Christophe schreef:Uh ik was ook een beetje "verbaasd" door deze koppeling gezien de illegaliteit van het gebruik van stookolie en de mogelijke politiecontrole via facebook. Maar deze functie is verre van verplicht!

Wat betreft de opmerking van Flytox, ik begreep het helemaal niet zo: het is Facebook dat "decerebrate" is op geen enkele manier oliomobile...

Anders ja vind je alles hersenloos forums...te beginnen met de trollen...


Om duidelijk te zijn...: Cry: : Cheesy: de "decebrate" was het "compliment" voor Facebook. Ik bezocht Oliomobile zelden, maar ik vond het van een goed niveau, redelijk vergelijkbaar met Econologie. Met meer tijd zal ik er veel vaker zijn.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 14/07/09, 12:08

Over fessebook gesproken, het begint (nou ja, het blijft) eng te worden: Ik zag net een advertentie voor de nieuwe Prius met een link naar een FB-groep...

Dit was een officiële Toyota advertentie... geen fanclub advertentie...
:schok:

Het bewijs in foto's:

Beeld
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten