Nieuwe vereniging, SUPER FIVE RAID

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
tinger2048
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 04/05/09, 18:04
Plaats: picardie

Nieuwe vereniging, SUPER FIVE RAID




par tinger2048 » 04/05/09, 18:06

Hallo allemaal, ik ben de voorzitter van een nieuwe vereniging die verband houdt met olie, ook al is ons belangrijkste doel om deel te nemen aan een humanitaire actie ten gunste van gehandicapte Marokkanen: DE SUPERCINQRAID.

U kunt informatie over deze overval vinden op de site supercinqraid.com, en zodra onze website is gemaakt, zal ik het adres bijvoegen.

Onze vereniging is op afdelingsniveau geaccepteerd en we wachten op de ontvanger van het officiële tijdschrift.

We hebben ons project al blootgesteld aan Oliomobile, ecolonogy en ook aan particuliere instellingen.

we hebben een voorlopig budget van 3000€, op dit moment is er slechts ongeveer 500€ aan ons beloofd.

Ik kom daarom bij u langs om te kijken of u bereid bent om ons donaties te doen, financieel maar ook in natura, bijvoorbeeld: olie tijdens onze reis, kapotte uitrusting of zelfs een voorraad op de terugweg bij de Spaanse grens of zelfs in Zuid-Spanje.

Of zelfs helpen bij het vinden van financiële partnerschappen om ons project uit te voeren.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten