Hoe uw auto te besturen met gas + water

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
lioweb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/01/09, 12:28

Hoe uw auto te besturen met gas + water

par lioweb » 16/01/09, 09:28

Het is ZEER GEMAKKELIJK om een ​​auto of dieselvoertuig te converteren om WATER zoals benzine te verbruiken. Wilt u honderden euro's (of dollars) per jaar BESPAREN met een eenvoudig te volgen en dubbel protocol?
Kan mijn voertuig echt "100% GRATIS ENERGIE" WATER verbruiken ???

Ja absoluut! Het is mogelijk om de prestaties en het vermogen van uw voertuig te optimaliseren met GRATIS ENERGIE! Maar hoe? Door wonder? Neen. Momenteel gebruikt uw motor SLECHTS 15 tot 20% van de energie die wordt gegenereerd door "gewone" brandstof en meer dan 80 tot 85% is AFVAL en komt vrij in het milieu (onverbrande brandstof), daarom zijn voertuigen op de weg ook VERONTREINIGERS!
Deze methode is niet nieuw, ze bestaat al vele jaren, al in de Tweede Wereldoorlog. Door onze gedetailleerde en gemakkelijk te begrijpen diagrammen te volgen, kunt u een deel van de elektriciteit die door de accu van uw voertuig wordt geproduceerd, gebruiken om water (H2O) in een andere brandstof te verdelen die bekend staat als HHO. HHO bestaat uit waterstof en zuurstof. HHO gecombineerd met benzine draagt ​​bij aan het maximaliseren van de prestaties en kracht van uw voertuig. U zult brandstofbesparingen van 25 tot 35% behalen en u draagt ​​bij aan het welzijn van onze planeet!

Het apparaat is zeer eenvoudig te produceren, GEEN speciale KENNIS in mechanica of elektriciteit is NODIG!

Eenvoudige installatie en onderhoud.
CarH2O werkt op oude en nieuwe auto's, recreatieve voertuigen, diesel, turbo, injectiemotor, carburateur, etc.
Een vereenvoudigde methode die u zelf kunt dupliceren.
Compatibel met alle modellen of voertuigmerken.
Betaalbaar, economisch, BETROUWBAAR EN 100% VEILIG!

IK BEN EEN SHAM SPAMMER
0 x
Lionel lg guionet
greg
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 31/07/07, 08:57
Plaats: 46

par greg » 16/01/09, 09:54

"verdrievoudig de kracht van mijn voertuig"
dom, ik ben op mijn hoede voor wonderproducten
ervaren feedback?
greg
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 16/01/09, 10:41

Een betaalde compilatie van wat u gratis op internet vindt?
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 16/01/09, 13:14

VoitureH2O, stop uw STP-advertentie, vooral voor een betaalde compilatie van wat we gratis vinden op het web (onder andere hier), zoals Renaud67 zei ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 16/01/09, 19:39

Bis repetita niet plaats.

Absoluut, deze verwijzing hiernaar SCAM graag veel! Eindelijk zolang er rundvlees en boeven zijn, hebben we recht op ... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 16/01/09, 19:55

onderwerp nog steeds in discussie hier https://www.econologie.com/forums/post112380.html#112380

opgesloten
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten