Gebakken olie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
andolini
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 31/08/08, 17:18

Gebakken olie




par andolini » 31/08/08, 17:25

hello,

Ik heb geen bericht gevonden dat het exacte recept beschrijft voor het maken van dieselolie uit frituurolie.
stuur me alsjeblieft een bericht te precies en met de kleinste details.
en ik wil ook weten of er een projectstudie op internet is.
heel erg bedankt voor wie me helpt
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 31/08/08, 18:03

Ici https://www.econologie.com/forums/fabriquer- ... t1141.html er is een recept dat ik soms (ongeveer) gebruik om oliën te gebruiken die zo goed als onbruikbaar zijn, zelfs gefilterd. (mengsel van water, azijn, enz.)

Nou, het is niet "exact" en ook niet heel eenvoudig, er is veel tijd voor nodig.

maar in plaats van ze in de afvoer te gooien, kan ik net zo goed een schijn van "Diester" maken, ook al haal ik er maar maximaal 2 liter per jaar uit : Cheesy:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten