HVP: vette op zoek naar bericht TF1

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

HVP: vette op zoek naar bericht TF1




par Christophe » 22/08/08, 16:52

Ik heb zojuist een verslaggever van TF1 aan de lijn gehad, hij zoekt iemand om thuis te filmen die op olie draait (puur of beter nog gebruikt) om deel te nemen aan een programma van 70 minuten (nieuw voor de start van het schooljaar) getiteld "Onderzoekingen en openbaringen") die zullen plaatsvinden in het tweede deel van de avond. Uitzending: oktober/november.

Hij geeft de voorkeur aan een individu boven een reeds bekende vereniging. Locatie: Frankrijk als prioriteit, maar België of Zwitserland zouden ook goed kunnen zijn. (het ideaal zou HVB-gerecyclede olie + Pantone zijn)

Let op voor amateurs, als je het leuk vindt, neem dan contact met mij op via PM of e-mail en ik zal het doorgeven aan de journalist.
Dernière édition par Christophe de 22 / 08 / 08, 16: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 22/08/08, 16:55

op TF1?
Wauw, ik denk dat de conclusie van het rapport verschrikkelijk zal zijn! : Lol:






Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 22/08/08, 16:56

Ah Jonule, jij loopt op olie! Kom op, je bent vooraf aangewezen!! 8) Eindelijk kun je op klaarlichte dag schreeuwen :) :)

Hé, eigenlijk is deze show het “vervolg” op Right to Know!

http://www.toutelatele.com/article.php3 ... icle=11770

Het zal de titel "After Oil" krijgen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/09/08, 19:17

Ayé, het rapport is gedaan met Pinpin van oliomobile, hier is een PM die hij mij heeft gestuurd:

Spreken voor een camera is extreem moeilijk! Bovendien snijden ze altijd dingen af, waardoor je teruggaat, opnieuw begint met waar je mee bezig was, en als gevolg daarvan weet je niet eens wat je wilde zeggen en wat je al hebt gezegd! Kortom, ik denk dat het een goed rapport zal opleveren. Vrij kort, maar die zich zal concentreren op de eenvoud van toegang tot de sector, op de mechanische en vindingrijke kant, en op de ecologische kant, wat er ook gebeurt. Ik weigerde te zeggen dat het rijden met olie bedoeld was om geld te besparen!
Ik denk dat ik degenen die wilden beginnen met geld besparen ga ontmoedigen (wat uiteindelijk geen slechte zaak is!)

Dat is alles, het verschijnt eind november, ik zal in ieder geval iedereen informeren over oliombile!

Hartelijk dank voor uw hulp, en ik hoop dat ik heb bijgedragen aan een beter imago van de sector en de agrarische sector (ik ben er erg aan gehecht omdat ik de zoon van een boer ben!!!)


8) 8) 8)
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 11/09/08, 19:36

8)
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten