Eenvoudig bezit van plantaardige olie verboden?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

Eenvoudig bezit van plantaardige olie verboden?

par gezichtskring » 21/12/07, 13:05

IS EEN DEALER VAN MIJN COUY, KAN EEN KELDERDEUR OPENEN, privé (koop en betaald, in een gebouw), om olieblikken in beslag te nemen, kan een wetsartikel de opslag van blikjesolie in zijn privékelder verbieden?

omdat er vaten zijn die vol zijn met blikken olie in deze kelder gemengd met diesel,
en die na mij te hebben ontmoet, vol zijn in de politie, als bedreiging tegen hen, omdat het dwazen van klokkenluiders zijn

en kan de HUISSIER DE MES COUY beweren wie er diesel in deze kelder heeft en wie niet, omdat ze weten dat het verboden is om op te slaan, en heeft hij nog steeds het recht om de deur te openen, zodat we hem een ​​brief hebben gestuurd waarin staat dat er is geen diesel om op te slaan omdat het verboden is?

en dat we hem vertelden dat als hij opent en er is geen diesel, hij betaalt om het te sluiten, en dat we hem vertelden dat we een vriend hebben onder het bevel van advocaten en dat we volgende week zullen uitzoeken of hij in overeenstemming is met zijn wetten.

iedereen weet ???
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40

par Chatham » 21/12/07, 13:17

Specifiek "oliedetentie" die me zou verbazen (als de olie daar daarentegen in de tank wordt aangetroffen, bewijst dat daarentegen dat er illegaal gebruik is als brandstof ...)
Aan de andere kant is er een regeling voor het bezit van grote hoeveelheden brandbare stoffen in verband met de risico's bij brand ... als de kelder vol is met blikken ... zie het condominium reglement ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 13:22

Blijkbaar is het eetbare olie, dus wie kan het verbieden om eetbare olie voor persoonlijk gebruik te hebben ????
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 21/12/07, 13:35

Wat is een HUISSIER DE MES COUY?

Een hussier is verplicht door een rechtbank, toch?

Alleen kan hij niets doen ... wel denk ik.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 21/12/07, 13:35

Bonjour à tous

Om de info te krijgen, gaat u naar uw verzekeraar zonder uzelf een naam te geven (niet naar het bureau waar u gewoonlijk heen gaat), en u vertelt hem dat ik een bepaald soort contract met u heb. Wat zijn de voorschriften met betrekking tot brandbare producten (huisolie), in een dergelijk type condominium enz ...
ze zullen je antwoorden, ze doen liever preventief werk dan dat ze betalen als de klant het verprutst. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 13:38

Christophe schreef:Wat is een HUISSIER DE MES COUY?

Een hussier is verplicht door een rechtbank, toch?

Alleen kan hij niets doen ... wel denk ik.



of inluiden van mijn ballen, figuurlijk literair,


het is de curator die het heeft betaald, op verzoek van 2/3 delator, die de tonsuur zou hebben verdiend, 40 jaar geleden.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 21/12/07, 14:17

ken schreef:Blijkbaar is het eetbare olie, dus wie kan het verbieden om eetbare olie voor persoonlijk gebruik te hebben ????

niemand, ken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 14:29

hoi JOn

piss off ik kan ze niet vastbinden, de 3 zwaaien, in de kelder,
hun familie weet misschien dat ik het ben, en vastlegging met bewijs is saai, het is acceptabel.

de enige manier is om legaal te zijn in termen van eigendom van het onroerend goed in uw kelder
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 21/12/07, 14:43

HI!
Ik zal jou zijn Ik zal dozen tomatenpuree toevoegen, geschiedenis! : Lol:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

par Christine » 21/12/07, 15:13

Dit is een heel mooi verhaal, maar hoeveel liter had je in totaal?
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten