Zoek informatie over de vergasser

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Gazo03
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/08/07, 21:50

Zoek informatie over de vergasser




par Gazo03 » 12/08/07, 22:06

Allereerst hallo aan alle mensen van forum.


Hier, na veel informatie over gazogenes te hebben gezocht, vond ik niets op internet dat mijn vragen echt kon beantwoorden, dus ik bel je.

Ik ben op zoek naar een goed uitgelegd sechema of zelfs een blauwdruk van een gazogene, aangezien ik van plan ben er een te bouwen.

En zijn de vergassers 100% compatibel met dieselmotoren of werken ze alleen met benzinemotoren??


Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van mijn verzoeken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/08/07, 19:16

Hallo Gazo03

Er zijn minstens 2 of 3 boeken over dit onderwerp, waarvan er minimaal wordt gesproken over het aanpassen van een "gewone" auto tegen een redelijke prijs. (dit boek verscheen misschien 20 jaar geleden, maar ik ben de contactgegevens kwijt) :D

Van wat ik heb geleerd, is het interessant in een aantal speelse, educatieve aspecten... maar niet noodzakelijkerwijs superpraktisch, zoals 1 uur voorverwarmen voor vertrek, onderhoud, halfstok optreden.

Het is een avontuur dat meer passie dan verstand vereist, nietwaar?
Tenzij een goede pantomisatie het een maximum aan interesse geeft.
Er is inderdaad een verbranding met een brandstof van lucht en water. : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Gazo03
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/08/07, 21:50




par Gazo03 » 13/08/07, 19:41

Ik denk niet dat pantone het antwoord is op alle problemen en om een ​​buurman te hebben die een pantonereactor op zijn tractor heeft gemonteerd, zijn zijn prestaties en zijn verbruik hetzelfde, de enige verandering is dat hij water in zijn motor laat lopen.

Misschien zal dit proces op een dag heel goed ontwikkeld zijn, maar ik denk dat het nog wat tijd zal kosten.

Wat betreft de vergasser denk ik dat het mogelijk is om een ​​motor te laten draaien met behulp van hout en de vervuiling van de motor voor mijn project te minimaliseren. Ik denk dat het een goed proces is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 13/08/07, 19:56

Gazo03 schreef:Ik denk niet dat pantone het antwoord is op alle problemen en om een ​​buurman te hebben die een pantonereactor op zijn tractor heeft gemonteerd, zijn zijn prestaties en zijn verbruik hetzelfde, de enige verandering is dat hij water in zijn motor laat lopen.


welkom

Vertel je buurman om te leren hoe je een pantone maakt!!!!

voor de vergasser zie de Zuid-Afrikanen en je zult zien dat het niet levensvatbaar is voor een voertuig (een stuk hout per 100 km en de carburateur moet elke 50 km worden gedemonteerd).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Assoc ObjectifecO
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 19/07/07, 17:02




par Assoc ObjectifecO » 13/08/07, 23:34

hallo

Ik heb ook op internet naar informatie over de gazogene gezocht, er is niet veel.
Ik heb nog enkele links gevonden naar sites over het onderwerp, ik weet niet waar het is, ik zou op de pc moeten kijken...

Bij onze vereniging hebben we een boek over de gazogene.
We kennen ook een liefhebber die vergasser voertuigen restaureert.

Kleine waarschuwing: Gasogene is niet voor iedereen een levensvatbare "brandstof", omdat we de planeet zouden moeten ontbossen (het zou jammer zijn omdat bomen CO2-absorbers zijn) om al onze voertuigen van stroom te voorzien...
Aan de andere kant, als je ongebruikt houtafval hebt, kan het interessant zijn.

Klik op deze link om onze vereniging te ontdekken:
http://objectifecoweb.ifrance.com

Quentin G.
0 x
Als we doorgaan met te veel broeikasgassen uit te stoten, gaan we recht in de muur ...
Laten we allemaal beurt voordat het te laat is! ObjectifecO

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten