Zout water in brandstof veranderen?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België

Zout water in brandstof veranderen?




par dromer » 30/05/07, 03:44

Goedemorgen of goede avond,
Een vriend stuurde me zojuist:
http://www.magistrala.cz/freeenergy/?p=13

Kortom, door golven in zout water te sturen, breken we de H-O-relatie en kunnen we de H. verbranden

Bekijk de video's, ik weet niet wat ik moet denken.

Opmerking: sorry als hij er al een onderwerp over had, maar mijn onderzoek leverde niets op.

Wat denk jij?
Ik denk dat de "truc" is dat de golfgenerator meer energie verbruikt dan de vlam produceert?

dromer
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/05/07, 08:05

de opbrengst is waarschijnlijk behoorlijk betreurenswaardig, inderdaad.

Wat betreft zijn middel om kanker te genezen, ik denk niet dat het precies kan concurreren met de huidige technieken. Erger nog: ik heb de indruk dat het in alle richtingen moet stralen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 30/05/07, 10:53

Bonjour à tous,
Deze machine-healing door de golven doet me denken aan die van Antoine Priore.

Na een paar jaar in Bordeaux te hebben gewoond, behield deze heer een zekere uitstraling in deze regio. Zijn gevallen van genezing bij muizen waren bewezen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 30/05/07, 11:55

Ik hoorde en las dezelfde dingen over Mr Priore ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/05/07, 13:44

Denk nog eens goed na, het is heel interessant!

dit is wat ik probeer te doen in het onderwerp 'moleculaire dissociatie van water door elektrische velden'

Alleen een elektrisch veld van een corona van enkele duizenden volt kan zo'n neon aansteken (ik heb het geprobeerd met een van mijn ionisatoren)

Er is a priori geen contact met water
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/05/07, 22:40

logisch, een magnetron wordt aangedreven door een transformator op 3-4000 V!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh

Re: zout water omzetten in brandstof?




par bamboe » 31/05/07, 09:53

dromer schreef:Ik denk dat de "truc" is dat de golfgenerator meer energie verbruikt dan de vlam produceert?


Hallo,

Ja, en ik vind de titel van de site in beslag genomen ...
Het is helemaal niet ^ H ^ H ^ H ^ H ^ H ^ H ^ H ^ H "Gratis energie" aangezien er elektriciteit nodig is ...
Het is grappig om te zeggen dat de motor in een auto zou kunnen zitten: het spreekt niet over de manier waarop het de stroom voor zijn elektrisch veld produceert ...
Het kan effectief zijn bij kanker, maar voor energie is het dat nog niet. Het magnetische veld heeft onvermijdelijk grote verliezen. Ik ken de prestaties van "klassieke" elektrolyse niet, maar ik ben geneigd te denken dat het alleen maar beter kan ...
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 31/05/07, 10:10

Maloche, ik ben je niet vergeten voor de berekening van de oscillatiefrequentie van je oscillator. Het probleem is dat ik een vergelijking van de 3e graad tegenkom, waarvan de eerste oplossing helemaal niet duidelijk is!
Dus ik kijk of ik vastzit ...
Anders zal ik proberen door schematische vereenvoudigingen te gaan om het einde te bereiken ...

Kortom, ik houd u op de hoogte zodra ik de oplossing heb! Het is lang geleden dat ik elec ben geweest (ongeveer 6 jaar oud), maar het voelt goed : Mrgreen: ) ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/06/07, 19:21

Bedankt, maar je verdringt de milt niet, de frequentie interesseert me, maar dit kleine circuit is slechts de opmaat naar observaties

Hoe dan ook, ik ga er echt op in, of ik roep site insiders op voor de volgende

welkom
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/07/08, 20:23

Fakir schreef:Bonjour à tous,
Deze machine-healing door de golven doet me denken aan die van Antoine Priore.
http://www.priore-cancer.com/index_fr.htm
Na een paar jaar in Bordeaux te hebben gewoond, behield deze heer een zekere uitstraling in deze regio. Zijn gevallen van genezing bij muizen waren bewezen.


Heck de link is dood. : Cry:
Ik woon een paar kilometer van het PRIORE-huis / -lab, dat ik pas identificeerde toen ik een oud artikel van Sciences & Vie tegenkwam. Mijn dokter werkte met hem samen op de universiteit en toen hij afstudeerde, kreeg hij te horen dat zijn carrière "zou lijden" als hij geen afstand zou nemen van PRIORE ...
De man was daarom "storend" ...

Ik heb echt spijt dat ik dit bericht niet eerder heb gezien. :|
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten