Pantone-motor en GreenFuel

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
parisvisa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 12/04/06, 16:35
Plaats: Parijs

Pantone-motor en GreenFuel




par parisvisa » 29/05/07, 20:04

DE PANTONE-MOTOR EN DE ZEEWIERVELDEN?

Hallo iedereen.

Ik zag zojuist het rapport van TF1 op de pantone-motor.

Als wetgevende kandidaat in het 3e arrondissement van Parijs en voorstander van hernieuwbare energie, zou ik graag een vergelijking willen maken over de economische levensvatbaarheid van de pantone-motor en de algenvelden van het bedrijf Greenfuel.

En over alle voor- en nadelen van beide oplossingen.

bedankt.

Bruno Lalouette
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Pantone-motor en GreenFuel




par Targol » 31/05/07, 14:37

parisvisa schreef:hallo allemaal.
Hallo en welkom bij Econology.

parisvisa schreef:Ik zag zojuist het rapport van TF1 op de pantone-motor.
Kunt u het programma specificeren en de exacte datum en tijd van de uitzending waarop we dit rapport proberen te zien?

parisvisa schreef:Ik zou graag een vergelijking willen zien tussen de economische levensvatbaarheid van de pantone-motor en de algenvelden van het bedrijf Greenfuel.
En over alle voor- en nadelen van beide oplossingen.
Deze vraag is een beetje vreemd. Je kunt alleen vergelijken wat vergelijkbaar is.
Het Pantone-systeem is een apparaat om de efficiëntie van een warmtemotor te verhogen door een deel van de verloren energie in de vorm van warmte via de uitlaat terug te winnen.
De oplossingen die worden aangeboden door het bedrijf GreenFuel zijn oplossingen voor het verkrijgen van brandstoffen.
De 2 zijn niet vergelijkbaar, aan de andere kant kunnen ze complementair zijn: een bio-ethanolmotor kan heel goed worden uitgerust met een Pantone...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
parisvisa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 12/04/06, 16:35
Plaats: Parijs




par parisvisa » 31/05/07, 17:07

http://youtube.com/watch?v=lTZ1cN8mVVA

aan de andere kant had ik de datum van verspreiding niet gezien, ik dacht dat die van 29 mei dateerde.

sorry :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten