Binnenlandse benzine rol: mogelijk?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
gbo60
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 28/05/07, 09:47

Binnenlandse benzine rol: mogelijk?




par gbo60 » 28/05/07, 09:52

hallo ik heb 406 1996 svdt en ik zou graag willen weten of ik met huisbrandolie kon rijden bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/05/07, 13:34

Technisch gezien is het mogelijk. Wettelijk niet omdat de btw op dit product niet overeenkomt met die van diesel. In geval van twijfel van de kant van de politie kan het brandstof gebruiken en als het roze is, doet het pijn.
Ik weet niet of de keramische pellet die de rode kleurstof van stookolie absorbeert nog steeds op de injectiepompen wordt geplaatst, maar deze pellet kan worden gebruikt om de hoeveelheid illegaal verbruikte brandstof te schatten. Anders gebruiken ze de kilometerstand van het voertuig en de gemiddelde conso om het BTW-defect te berekenen en een inhaalfout + boete te maken ...
Kortom, doe olie in plaats van brandstof ... het is milieuvriendelijker en bovendien staat de EU het toe ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/05/07, 15:37

:pijl: Ik deed het 10 jaar geleden om ondanks de afgesloten stations te gaan werken tijdens een berm staking ...
Mijn dieselvisum deed helemaal niks anders ...

Het lijkt erop dat de rode kleurstof lange tijd sporen achterlaat in het circuit. :?
Zoals hierboven vermeld, is het ten strengste verboden ... Als je gepakt wordt (douanecontrole) zal niet huilen. Er is iemand die is gebeurd ...

Hoe dan ook, dat was het niet geen ecologisch belang het is gewoon belastingfraude!

Ik begrijp dat sommige mensen rauwe plantaardige olie of beter, gerecyclede bakolie gebruiken (herstelt fastfood en kantines). Natuurlijk is het ook fraude, maar het gebaar is militant en econologisch.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/05/07, 16:58

Dag

Het rood bevat meer zwavel en het is nog meer waar met de nieuwe dieselauto die bijna niets meer bevat
jongens op de boten lopen met deze brandstof of een afgeleide
motorolieveranderingen moeten frequenter zijn en bepaalde rapporten hebben verbrandingskamers gekraakt
Indirecte injectie, met name aluminium cilinderkoppen, deze kamer is gerapporteerd, niet al te serieus gekraakt maar als een stuk eraf komt maakt het een ravage in de motor ..

Andre
Dernière édition par Andre de 29 / 05 / 07, 03: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 28/05/07, 18:16

gewoon een vraag, het is binnenlandse brandstof of kerosine, fiscaal illegaal alle 2, maar ik schijn ergens te hebben gelezen dat de tweede niet erg goed is voor de motor.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 28/05/07, 18:37

delnoram schreef:maar ik heb ergens gelezen dat de tweede niet erg goed is voor de motor.


Het hangt ervan af ... als je gooit, is 747 goed ...: Mrgreen: : Mrgreen:

Inderdaad kerosine en kerosine is bijna hetzelfde (sommige additieven meer voor kerosine)
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 29/05/07, 02:01

Het hangt ervan af ... als je gooit, is 747 goed ...
Inderdaad kerosine en kerosine is bijna hetzelfde (sommige additieven meer voor kerosine)

Ja, het herinnert me eraan dat kerosine ook niet wordt belast (tipp) - zoals kerosine.
Maar het reservoir van een 747 is geen 50L, het is eerder 100 ton ...
Ouhhhh! de GROSSE belastingontduiking ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 29/05/07, 02:06

Moraliteit: Tenzij je een hebt GROSSE vliegtuigbedrijf GROOT $$$en vrienden die goed in de politiek zijn geplaatst, verpletteren de staat niet, je denkt groot. Anders ga je verder met je ogen dicht.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/05/07, 03:52

Dag

De kerosine draait in een dieselmotor, de Renauld-dieselmotor draait op kerosine, maar om gewone motor van auto te laten draaien is het beter om een ​​additief voor de pompsmering slechter te plaatsen voor de drukpomp die de interne is van de injectiepomp waarmee 20 wordt verpompt tot het verbruikte volume om belangrijk rendement te smeren
met kerosine vermijd het overschrijden van de brandstof 60c
al, plantaardige olie 80c geen probleem ..
sommige voegen een paar liter plantaardige olie toe aan kerosine en het probleem is opgelost ..

Andre
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 29/05/07, 10:35

Ik ga akkoord met Citro.

Ik zie niet in hoe we de beste manier zouden bespreken om de administratie voor de gek te houden als het geen ecologische legitimiteit heeft.

Als je rood wilt gooien, is het aan jou, maar het is hier helemaal niet het doel van forum. Het is zelfs ronduit onverenigbaar met het idee dat ten grondslag ligt aan onze discussies.

Ik stel voor de sluiting van deze thread.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten