Zac's gebruikte filtereenheid voor plantaardige olie: foto's

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Zac's gebruikte filtereenheid voor plantaardige olie: foto's




par Christophe » 30/03/07, 09:27

Hier zijn de foto's van de filtereenheid die Zac heeft geplaatst, ik geef je alles "rauw" en ik denk dat hij commentaar zal geven (als er om commentaar wordt gevraagd).

Behandelingscapaciteit 150l/uur; op het erf een grote tank om te decanteren op het dak van de door zonne-energie verwarmde container (dit zou onze verwerkingscapaciteit moeten verdubbelen).

1) eerste installatie 2 jaar geleden met een vriend (henri, president van
de associatie)

Beeld

2) decanteren opslag van de te filteren olie

Beeld

3) potten verwarmen met hun Chinese lichtjes

Beeld



4) voorfilter en pomp om de olie naar de verwarming te pompen

Beeld


5) overzicht met additief gefilterde hilumopslagtank
(C99+ 0.5/100 terpentine)

Beeld


6) de collector: C25 2.5l da en airconditioning (kapot) met zijn portaal en zijn palant.

Beeld

[Volgorde van de foto's aangepast en toevoeging van de laatste naar aanleiding van het verzoek van Zac ][delnoram]
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 30/03/07, 10:35

Goed gedaan Zac.

Dit bewijst duidelijk dat we met weinig hulpbronnen de bodemvervuiling kunnen terugdringen, de opwarming van de aarde (CO2) kunnen terugdringen en ook de reeds gebruikte olie kunnen recyclen. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Idee: : Mrgreen: : Mrgreen:

Een pluim voor hem.

Christophe ==> misschien kun je dit in zijn fotogalerij plaatsen?

Heeft hij geen foto's van zijn "Pantone" -montages op de auto's?

Dit is een uitstekend voorbeeld om aan onze politici te laten zien en hen uit te leggen hoe een “systeem D” een deel van het probleem van de opwarming van de aarde kan oplossen (gerecyclede olie + pantone).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/03/07, 22:03

welkom

de grote goeroe heeft de legendes een beetje door elkaar gehaald, maar het idee is er.

dat is niets, we doen het op veel gebieden ‘slechter’; het is alleen maar om ons te voorzien van brandstof van de vereniging en de man die ons vriendelijk te woord staat; Er zijn nog veel meer substantiële projecten die worden geblokkeerd vanwege een gebrek aan technische middelen (niet financieel, wij werken op de Afrikaanse manier).

installeer het voor oliekosten 20 €. We kunnen 250 hectare hebben om algenvijvers als brandstof te maken, maar we kunnen geen competente mensen vinden die ons willen helpen met de keuze van algen en de extractietechnieken.


Let op: we hebben vaardigheden nodig


@+

PS: het is heel stom, het is mij niet gelukt om de 42 te plaatsen en per e-mail terug te sturen
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten