De Aïcha des Gazelles Rally op biobrandstoffen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

De Aïcha des Gazelles Rally op biobrandstoffen




par Christophe » 01/03/07, 19:51

Vandaag per e-mail ontvangen:

De Rallye Aïcha des Gazelles, een belangrijk evenement in de avontuurlijke vrouwensport, is vooral een burgerlijk en ecologisch engagement ten gunste van de lokale bevolking en verschillende liefdadigheidsinstellingen met een sterk milieucharter.

Op basis van dit ecologische pact en omdat ik graag actief wilde deelnemen aan het grote probleem van de CO2-uitstoot, besloten mijn teamgenoot en ik een team te vormen. Alle voertuigen die meedoen aan de Rally zijn al gegarandeerd voorzien van hybride brandstoffen, waaronder een portie Bio Ethanol (5%).

Omdat we nog verder willen gaan, leggen we het idee voor aan het organisatiecomité van de Rally om ons in te zetten voor een 100% biologisch voertuig dat uitsluitend wordt geleverd met pure plantaardige olie. Een primeur in de damesrallyraid.

De ontvangst van Dominique SERRA, oprichtster en leider van het evenement, is enthousiast, wat getuigt van haar oprechte inzet voor Eco-rijden.

Voor het eerst wordt een bemanning aan het stuur van een 4*4 tijdens het evenement dus bijgetankt met 100% NATUURLIJKE brandstof.

Ik geef je het adres van onze! e-site, het zou geweldig zijn als je het door wilt geven!

Bij voorbaat dank voor uw steun.

Isabelle Terriër

Hier is het websiteadres:
http://coeurdelyonnes.free.fr/


De "500 klootzakken (aan de startlijn)" van Paris Dakar zouden wat zaad moeten krijgen...
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten