Nog een TPE over biobrandstoffen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
lil'chris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/02/07, 21:46
Plaats: Straatsburg

Nog een TPE over biobrandstoffen




par lil'chris » 18/02/07, 22:20

Hallo allemaal, ik doe, net als veel middelbare scholieren, een tpe over biobrandstoffen. Mijn probleem is als volgt: Waarom zijn biobrandstoffen interessant voor duurzame ontwikkeling?
Met mijn groep hebben we het werk in 4 delen verdeeld. Degene waar ik de leiding over heb is de laatste: zijn biobrandstoffen een oplossing voor de toekomst?
Ik heb het gevoel dat ik voldoende documenten heb verzameld (mede dankzij jou) maar ik zit vast in de redactie. Mijn collega die voor het derde deel zorgt, heeft de voor- en nadelen van B behandeld. Onze twee delen liggen heel dicht bij elkaar, en elke keer als ik mijn deel opnieuw begin te schrijven, herhaal ik wat er is gezegd in de voor- en nadelen van biobrandstoffen.
Hoe eske jpouré niet opnieuw te nemen cka schrijft mijn collega?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Nog een TPE over biobrandstoffen




par Christophe » 18/02/07, 22:50

lil'chris schreef:Hoe eske jpouré niet opnieuw te nemen cka schrijft mijn collega?



Ik begrijp dat je geblokkeerd bent bij het schrijven met zo'n spelling : Mrgreen:

Goed zonder te lachen Ik zie niet goed in wat je zou kunnen helpen ... Het is eerder een probleem van het Frans dan van de econologie, je vraag daar ... moet misschien worden geherformuleerd?
0 x
lil'chris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/02/07, 21:46
Plaats: Straatsburg

re




par lil'chris » 19/02/07, 22:40

Dit is een van de redenen waarom ik in S. ben. De vraag is hoe te voorkomen dat de voordelen en nadelen van B. worden benut, wanneer ik het heb over de toekomst van biobrandstoffen :?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 20/02/07, 10:17

Misschien als je je collega zou ontmoeten, zou je kunnen samenwerken en akkoord gaan, toch?
0 x
lil'chris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/02/07, 21:46
Plaats: Straatsburg




par lil'chris » 20/02/07, 11:41

We hebben elkaar al geraadpleegd, maar we konden het niet eens worden. Hoe denk je dat onze twee delen verschillen?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 20/02/07, 14:21

De voordelen / nadelen kunnen beperkt zijn tot technische aspecten zoals de aanpassing van de motoren, viscositeitsproblemen, filteren in het geval van teruggewonnen olie en ik weet niet wat anders (het is niet echt mijn straal) .

Aan uw zijde kunt u het volgende aanpakken:
- de hoop die hvb vertegenwoordigt: korte koolstofcyclus, lokale hulpbron = lokale banen en minder transport ...
- de moeilijkheden: transformatie van onze landbouw, oprichting van productienetwerken, transformatie, distributie, probleem van belastingen en lobby's, mentaliteitsverandering in het algemeen ...

Maar ik herhaal, het belangrijkste is dat het je lukt om tot overeenstemming te komen met je collega: doe je mee aan competitie of ben je op zoek naar een echt goed teamwerk? Als je zo competitief bent en elkaar niet kunt horen, raad ik je aan het onderwerp te wijzigen in " de voordelen van olie, de uitbuiting van mens en milieu en de superioriteit van neo-ultra-mega-kapitalisme in het algemeen". Het zal beter plakken.
0 x
lil'chris
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/02/07, 21:46
Plaats: Straatsburg

re




par lil'chris » 20/02/07, 17:40

Bedankt voor de hulp, ik zal er met haar over praten. We zijn helemaal niet in competitie, maar het is moeilijk genoeg om een ​​team te laten werken als de een het niet met de ander eens is. Het is dus leuk om me zo vriendelijk te hebben geholpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/02/07, 21:01

welkom

kinderen zijn zoals oude mensen ze bij hun geboorte moeten verdrinken :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten