De Britten hebben de flexbox sinds medio 2006 te koop

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11

De Britten hebben de flexbox sinds medio 2006 te koop




par leplo » 21/01/07, 19:55

Voor wie haast heeft:
In Engeland (En op deze site verkopen ze ook kits om de HVP in strips te veranderen)... Het is duur maar ach...

Groene brandstoffen Ltd.

http://www.greenfuels.co.uk/conversion_kits.htm

Ze worden hier ook verkocht:

http://www.balancemotorsport.co.uk/products.asp?category=VertPower

Naar de VS:

http://www.flextek.com/shop.htm

-- FYI de "full flex gold" worden gemaakt in Brazilië en zijn daarom goedkoper dan in Groot-Brittannië --

Ik heb de Braziliaanse site nog niet gevonden, maar ben actief op zoek : Cheesy:
0 x
"Het is omdat de geluidssnelheid langzamer is dan de lichtsnelheid dat sommige mensen er eerst helder uitzien en er dan dom uitzien."
cara82
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 13/01/07, 09:45




par cara82 » 22/01/07, 08:49

hoi leplo

Ik verkoop ze in Frankrijk ;)

Ik ben de site aan het finaliseren voor online verkoop! Ik hoop dat het deze week goed komt

Ik verkoop kits tegen veel lagere prijzen dan wat je op het net ziet! rond de 300/350euro.

Ik denk erover om mijn distributienetwerk uit te breiden.

neem contact met mij op als je meer informatie wilt

@ meer

Laurent

laurent.caravel@mageo.fr
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 22/01/07, 09:37

Ik ben de site aan het finaliseren voor online verkoop


SUPER: je houdt ons op de hoogte. Het probleem is dat het netwerk van E85-pompen in Frankrijk zeer beperkt is. Kunnen we met E85 minder verbruik verwachten?

Zal deze kit specifiek zijn voor elke motor? zal het in staat zijn om op oude motoren te passen en te recupereren vóór verkoop of vernietiging van het voertuig, voor montage op een andere motor?

Is deze kit gemaakt in Frankrijk of geïmporteerd uit Brazilië, de VS, GB of andere (China??)?


Ja, maar het betreft alleen voertuigen van het Amerikaanse merk (behalve Mercedes):

http://www.flextek.com/guide/step1.htm#2006
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11

Goed...




par leplo » 22/01/07, 12:18

Bedankt voor het aanbod. Behalve dat ik net een Zweedse site op de forum die de flextek-kit verkopen - 400 euro.

Het valt nog te bezien of ze naar Frankrijk verzenden en tegen welke prijs.

Ik vind het sowieso duur voor een chip en wat kabels, en 700 € :schok: in duitsland voor dezelfde kit, ze ronduit misbruiken.
0 x
"Het is omdat de geluidssnelheid langzamer is dan de lichtsnelheid dat sommige mensen er eerst helder uitzien en er dan dom uitzien."
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11

@jean63




par leplo » 22/01/07, 12:23

Je haalt de Renault Citropipos eruit en je hebt dezelfde auto's als in Europa, nietwaar?
Ik zag de logo's van BM, VW etc, er zijn ook de jappen.

De Fransen, ik, na 7 jaar duiven, keer ik terug naar de Duitsers, dus geen zorgen over de bijbehorende kit : Cheesy:
0 x
"Het is omdat de geluidssnelheid langzamer is dan de lichtsnelheid dat sommige mensen er eerst helder uitzien en er dan dom uitzien."
cara82
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 13/01/07, 09:45




par cara82 » 22/01/07, 15:54

Ik ga mezelf een beetje verklappen...

Ik heb een exclusiviteit getekend met xcelplus, d.w.z. de bazen van flextek VS en Brazilië.

Ik heb het uitgesloten voor Frankrijk en de overzeese departementen en gebieden. Ik kan alleen verkopen in mijn toewijzingsgebied, wat normaal is. het is aan mij om het netwerk te ontwikkelen en dit product bekend te maken...

kits worden gemaakt in de VS

op de site van flextek staat alles goed uitgelegd en over een paar dagen staat ons logo en ons adres er ;-)

Ik weet dat de pompen niet talrijk zijn, maar ik blijf kalm, want tussen 15 en 20 sinds 01 januari, ik hoop dat het zo zal doorgaan... hij plant 500 voor eind 2007. maar we weten allemaal dat politieke beloften een utopie zijn keer. maar nogmaals ik blijf rustig...
0 x
cara82
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 13/01/07, 09:45




par cara82 » 22/01/07, 15:55

in feite is de prijs van de kits die ik heb nog niet echt vast, maar ik kan je vertellen dat ik de goedkoopste in Europa zou zijn!!!!! probleemloos!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 22/01/07, 19:06

cara82 schreef:in feite is de prijs van de kits die ik heb nog niet echt vast, maar ik kan je vertellen dat ik de goedkoopste in Europa zou zijn!!!!! probleemloos!!

dat is een heel goed idee : Lol:

Zal het werken op motoren zonder elektronica met carburateur of is het absoluut noodzakelijk om elektronische ontsteking te hebben met een kastje - sensoren enz.... elektronisch ontstekingsbeheer?

Wat is het doel van de kit met betrekking tot de werking van de motor?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
cara82
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 13/01/07, 09:45




par cara82 » 22/01/07, 19:27

de kit werkt met alle benzinemotoren!

de kit wordt gebruikt om het volume ethanol te berekenen dat in de motor moet worden geïnjecteerd. het is heel simpel...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 22/01/07, 23:11

cara82 schreef:de kit werkt met alle benzinemotoren!

de kit wordt gebruikt om het volume ethanol te berekenen dat in de motor moet worden geïnjecteerd. het is heel simpel...

Het is SUPER......loodvrij!!!

Zal dezelfde kit van de ene motor naar de andere kunnen "gaan"? Daar antwoordt u mij misschien NEE!!!...want zaken zijn zaken. : Lol:

Aan de andere kant kan ik maar moeilijk geloven in de 500 E85-pompen eind 2007, maar ach, dromen kan altijd! vooral dat Nicolas Hulot zal geen president of minister zijn (hij zei dat hij zo'n post weigerde. Hij zal de zijne kunnen spelen "Abbé Pierre van Ecologie" .....nou ik vind het wel bij hem passen). Kon het maar WAAR zijn... laten we dromen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten