Biodiesel-processor te zien op eBay UK.

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

Biodiesel-processor te zien op eBay UK.




par paotop » 16/01/07, 10:19

het is duur maar het verdient te bestaan ​​...
kunnen we a priori dierlijk vet gebruiken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 16/01/07, 11:45

niet erg goed in het engels had ik het ding vertaald door google geeft het dit:

Compacte eenheid met eenvoudig te volgen instructies voor de productie van biodiesel van kwaliteitskwaliteit in groepen van 40 liter. ONTWERP Ruimtebesparende oplossing Merken 40 liter per groep Sterke HDPE-ontwikkelingcontainer Zwart gecoat stalen frame Alle units worden volledig getest Volledig ontworpen met een reeks accessoires KENMERKEN 50 liter reactortank 1.5 verwarming KWH Elektrische pomp kilowatt 0.37 / 60 liter per minuut (vullen en mengen) 25 liter methoxide voormengtank Thermostaat vooraf ingesteld (50 graden C) 10 micron eindfiltersysteem Roestvrij stalen buis met kleppen Elektriciteitssysteem 230 volt Wassen vereist Opstelling nodig De bestandsbank / wasinstallatie inbegrepen Het eindproduct kan voldoen aan 14214: 2005, ASTM 6751-02 en DIN V 51606 normen Montage nodig Kom met instructies voor afval en nieuwe vetten van het koken en dierlijke olie Kom met de titratiekit

het is blijkbaar iets om diester thuis te maken

omdat ik niet erg goed ben in het Engels, twijfel ik over de "Komt met titratiekit"

verkoopt de oliepers er ja of nee mee? als het ermee wordt verkocht, wordt de prijs uitgelegd, zo niet iets dat verwarmt dat zich mengt en dat een gemiddelde klusjesman hetzelfde kan doen voor veel minder dure ...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 19/01/07, 01:58

Zie op de Oliomobile-site de berichten over ambachtelijke TEEP die elke klusjesman in zijn garage kan doen ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/01/07, 20:55

Uh ... ongeveer 1.401,47 EUR voor 1 blik, 1 filter, 1 weerstand, 1 pomp en 3 leidingen ... en plannen die op het net staan ​​...

Het is niet daarmee dat Ebayz in mijn achting zal stijgen ...
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 22/01/07, 15:47

christophe, ik weet dat je niet van ebay houdt, maar weet dat ik elke week via dit medium aankoop- en verkooptransacties verricht (in verschillende landen), het is een commercieel hulpmiddel zoals elk ander.

daarna moet je helder blijven, de verkoper biedt ........... de koper heeft : Idee:

de verschillende advertentieadressen die ik online plaats, plaats ik ze niet op de forumals informatie ...... met een druk op de knop kom ik iets tegen dat iemand kan interesseren, niet noodzakelijkerwijs om te hacken, maar om inspiratie te vinden voor iets anders of een idee.

ebay, wereldwijd, het is een uitgebreid netwerk van advertenties, in de partij is er niet noodzakelijk zo slecht ....
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten