Enquête voor ZBO's: u en uw auto!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Mouny & lolo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/10/06, 08:42
Plaats: LeHavre

Enquête voor ZBO's: u en uw auto!




par Mouny & lolo » 21/10/06, 08:57

we doen een voorproefje van de after olie en we willen graag dat u onze vragen beantwoordt; dank u bij voorbaat : Cheesy:


1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :?
2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :?
3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :?
4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :?
5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :?

nogmaals bedankt : Mrgreen: Mouny & lolo
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Enquête voor zeer kleine bedrijven beantwoord alstublieft !!!




par Capt_Maloche » 21/10/06, 09:27

Mouny & lolo schreef:we doen een voorproefje van de after olie en we willen graag dat u onze vragen beantwoordt; dank u bij voorbaat : Cheesy:


1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :? 20 jaar


2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :? Voorlopig ja, RER

3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :? 2-takt injectiescooter, zonne-energie, fotovoltaïsche voor productie en accumulatie van H2 + O2, opslag van uitwerpselen en organisch afval van methaanpompen en accumulatie onder druk ...

4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :? Nada, maar geconfronteerd met de behoefte ...

5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :? Ja, maar profiteer niet : Cheesy: H 39


nogmaals bedankt : Mrgreen: Mouny & lolo
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Enquête voor zeer kleine bedrijven beantwoord alstublieft !!!




par bham » 21/10/06, 09:52

Mouny & lolo schreef:we doen een voorproefje van de after olie en we willen graag dat u onze vragen beantwoordt; dank u bij voorbaat : Cheesy:


1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :? 28
2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :? nee, ik woon op het platteland.
3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :? Ik weet het niet, maar het lijkt erop dat als de brandstoffen door de staat worden overbelast, de oplossingen helemaal alleen zullen aankomen ... (zie boek van Jancovici)
4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :? ik weet het niet
5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :? H46

nogmaals bedankt : Mrgreen: Mouny & lolo
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/10/06, 11:08

welkom
1) 10 jaar
2) Nee
3) Elektrisch als er niets beters is
4) Voor werk weet ik het niet (functiebusje) en voor mijn persoonlijke account moeilijk een limiet te schatten. De auto is niet essentieel, het is gewoon een individuele vrijheid waar het heel moeilijk zonder is.
5) 28-jarige man
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/10/06, 11:47

1 / Hoe lang heb je je rijbewijs: 33 jaar.2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) niet mogelijk, gezien mijn werkplek (verre klanten, 200 kg uitrusting) behalve om naar het centrum van Brussel te gaan (toegangstijd te lang), bedienen we geen klanten in het centrum van Brussel tenzij ze accepteren dat komt heel vroeg aan.
3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) Waterstof, gas, klantenuitwisseling omdat het te lang duurt voor een elektrische auto
4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven Al veel te duur
5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent H 52
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Enquête voor zeer kleine bedrijven beantwoord alstublieft !!!




par zac » 21/10/06, 11:48

Mouny & lolo schreef:we doen een voorproefje van de after olie en we willen graag dat u onze vragen beantwoordt; dank u bij voorbaat : Cheesy:


1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :? 27 jaar oud 125 25 jaar oude auto
2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :? niet
3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :? het is klaar met herstelolie + pantone4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :? 05 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :? h 43 jaar

nogmaals bedankt : Mrgreen: Mouny & lolo
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 21/10/06, 12:49

1 / Hoe lang heb je je rijbewijs?
> 8 jaar

2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.)
> Voor 6 maanden 90% openbaar vervoer / carpoolen (op het platteland, openbaar vervoer is niet geweldig), vliegtuig :-(.

3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.)
> Gebruik van een kleine auto, openbaar vervoer.

4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven.
> Geen limiet, maar daarna beperk ik mijn ritten met de auto toch.

5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent
> uur 26

Nogmaals bedankt meneer Green Mouny & lolo

PS: je kunt de samenvatting van je enquête posten, bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 21/10/06, 17:12

1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? 10 jaar

2 / Neem je met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer en ...)? Nee, ik heb mijn auto al niet vaak genomen (reizen buiten de stad of alleen vervoer van objecten)

3 / Hoe gaat u in het geval van een olietekort uw huidige voertuig (nieuwe energieën, enz.) Vervangen? Fiets, trein, levering van goederen aan huis (zolang het postkantoor nog kan draaien ...), indien mogelijk dichter bij de werkplek.

4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven? Max. CHF 100 per maand. Aanpassing van het aantal ritten als functie.
5 / Kun je ons je leeftijd laten weten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent? F 29
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: Enquête voor zeer kleine bedrijven: u en uw auto!




par Andre » 21/10/06, 17:51

Mouny & lolo schreef:we doen een voorproefje van de after olie en we willen graag dat u onze vragen beantwoordt; dank u bij voorbaat : Cheesy:


1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :?43 jaar
2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :? niet
3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :? Ik begon met een aardappelolie-diesel voor het geval er een tekort was.
Maar ik zou snel een elektrische auto ombouwen.
4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :? niet ten koste van mijn comfort
(prioriteit voor het verwarmen van het huis) Ik zou gewoon mijn uitstapjes verminderen.
5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :? H 61 jaar

nogmaals bedankt : Mrgreen: Mouny & lolo


Laten we zeggen dat ik niet oud genoeg zou worden om de totale achteruitgang te zien, maar ik bereid mijn kinderen voor (de gemiddelde leeftijd van overlijden in mijn regio is 72,6 jaar voor mannen en 76.4 jaar voor vrouwen
Statistieken geven aan dat ik een steekproef van 40000 mensen doe, ik compileer alle sterfgevallen ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Enquête voor zeer kleine bedrijven: u en uw auto!




par houthakker » 21/10/06, 18:49

Beeee .... :schok:
Dit is de studentengolf op dit moment ... ruikt het naar school of is het?


Mouny & lolo schreef:[...] 1 / Hoe lang heb je je rijbewijs? :?
19 jaar en 6 maanden voor B, 20 jaar en 7 maanden voor A ...
Mouny & lolo schreef:2/ Neemt u met de stijging van de brandstofprijs vaker een ander vervoermiddel (carpoolen, openbaar vervoer, etc.) :?
Fietsen, maar niet de stijging van de brandstofprijs is de oorzaak ...
Mouny & lolo schreef:3 / In het geval van een olietekort, hoe gaat u uw huidige voertuig vervangen (nieuwe energieën, enz.) :?
Brandstoffen uit biomassa (momenteel al 30%), thermisch voertuig met zeer laag verbruik (LOREMO) of elektrisch voertuig geleverd door hernieuwbare bronnen.
Mouny & lolo schreef:4 / Tot welke prijs bent u bereid uw geld aan brandstof uit te geven :?
Ik weet niet of deze vraag echt zin heeft? Ik kan geen bevredigend antwoord vinden. :|
Mouny & lolo schreef:5 / Kun je ons je leeftijd achterlaten en ons vertellen of je een man of een vrouw bent :?[...]
H 37
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten