Villeneuve sur Lot: Overwinning voor stookolie!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Villeneuve sur Lot: Overwinning voor stookolie!




par Christophe » 01/07/06, 11:24

Persbericht (juni 27 2006)

De Gemeenschap van Gemeenten van Villeneuvois neemt kennis van het besluit van de administratieve rechtbank van Bordeaux om de beraadslagingen van de CCV die het gebruik van zuiver plantaardige oliën als brandstof in plaats van diesel goedkeurt, te annuleren.
(Beraadslagingen gestemd unaniem)
Terwijl verbod op wat zou kunnen verschijnen als een herziening van een beslissing van de rechtbank, de verkozen betreuren het vonnis werd uitgesproken. Zoals werd aangekondigd, besloten ze om een ​​beroep op de administratieve rechtbank van beroep van Bordeaux. Ze willen hun bereidheid om alle kanalen van de wet te gebruiken om gezond verstand en het publieke belang triomferen bevestigen. Dit is om ervoor te zorgen dat individuen en gemeenschappen worden veroordeeld of gebruik maken van diesel de stijging van de olieprijzen ondergaat, of om bij te dragen aan de reeds aanzienlijke winsten van oliemaatschappijen, niet meer vervuilen.
Verkozen ambtenaren willen om hun solidariteit te herhalen met de boeren die de ontwikkeling van biobrandstoffen is een reële kans dat deze uitspraak, indien bevestigd, zou te veroordelen.
Dit arrest, dat de juridische expertise van twee decanen van de wet school tegenspreekt, is van toepassing ondanks de oproep, zal de gekozen vertegenwoordigers van het CCV worden uitgenodigd om te beslissen over de voortzetting van de ervaring die ter gelegenheid van een raad buitengewone gemeenschap om zo spoedig mogelijk te worden bijeengeroepen.
Twee mogelijkheden zullen worden onderzocht en bestudeerd: burgerlijke ongehoorzaamheid door het hebben van de vaste overtuiging om op te treden namens het algemeen belang of gewoon stoppen met het experiment door Republikeinse wetticisme; verkozen ambtenaren om het goede voorbeeld op het gebied van de eerbiediging van de wet en rechterlijke beslissingen, zelfs als ze lijken gezond verstand te beledigen.
Dernière édition par Christophe de 14 / 08 / 06, 12: 50, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 01/07/06, 12:16

Zoals ik gisteren zei, over de afgekeurde maaiers, in hoger beroep:
https://www.econologie.com/forums/49-faucheu ... t1291.html

Deze actoren van daden van burgerlijke ongehoorzaamheid, die zich verzetten tegen de politieke, economische en juridische muren van het moment, zijn onze huidige helden, terwijl ze martelaren zijn.
De anderen weten, maar schrikken niet terug, om hun gevestigde belangen te behouden.
Het samenwerkingssyndroom is er nog steeds, terwijl de inzet menselijkerwijs minder tragisch is.
Een gemeente die tegen is, staat al een tandje hoger dan de actie van een vereniging. Dit kan zeer effectief zijn voor de rest van de evenementen.
Maar het lijkt erop dat als het idee van verandering in de lucht hing, andere gemeenten dit voorbeeld al zouden hebben gevolgd en daar de machtsverhoudingen niet meer hetzelfde zouden zijn geweest.
Aantrekkelijk is de logische continuïteit, in de hoop dat in deze tijd de mentaliteit in de goede richting evolueert.
Neem het voorbeeld van Mamère, burgemeester van Bègles, die werd veroordeeld omdat hij erg alleen stond in zijn optreden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/07/06, 14:13

welkom

het is tijd om je neuronen te prikkelen en ideeën te vinden om deze gemeente te helpen!!!

réflechissont et apportont hun concrete hulp !!!

Verdomme, je moet je reet schudden, we zijn duizenden om op deze site te gaan als we niet in staat zijn om een ​​politicus te gaan verdedigen die dingen voor elkaar wil krijgen, wat is het nut van Christophe (en vele anderen die jarenlang worstelen).

de boeren steken prefecturen in brand en krijgen subsidies er zou weinig tijd zijn dat wij hetzelfde doen, de inzet is toch belangrijker!

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/07/06, 19:27

zac schreef:welkom

het is tijd om je neuronen te prikkelen en ideeën te vinden om deze gemeente te helpen!!!

réflechissont et apportont hun concrete hulp !!!


-> Molotof cocktails? : Cheesy:

zac schreef:Verdomme, je moet je reet schudden, we zijn duizenden om op deze site te gaan als we niet in staat zijn om een ​​politicus te gaan verdedigen die dingen voor elkaar wil krijgen, wat is het nut van Christophe (en vele anderen die jarenlang worstelen).

de boeren steken prefecturen in brand en krijgen subsidies er zou weinig tijd zijn dat wij hetzelfde doen, de inzet is toch belangrijker!

@+


Ben voila dat is wat ik zei : Cheesy: : Cheesy:

Eerlijk gezegd zijn er dagen dat ik me afvraag waarom ik deze site voortzet...meer voor het grootste deel heb je niet eens de dankbaarheid om een ​​T-shirt te kopen (op een paar na!) of zelfs gek dat je middelen bespaart en geld ... eerlijk gezegd erg teleurgesteld :|
Dernière édition par Christophe de 01 / 07 / 06, 19: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/07/06, 19:31

Econology schreef:-> Molotof cocktails? : Cheesy:


niet mortel en ak
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/07/06, 19:33

zac schreef:niet mortel en ak


Ben je uitgerust? ik niet... let op zou toch liever cocktails maken met olie? Moet consequent blijven!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/07/06, 23:49

Dag
Tand heeft gezet voor cocktails
Vergeet je niet de dosis aceton te verhogen en ook zeeppoeder, misschien noten?


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 02/07/06, 01:11

Econology schreef:Ben je uitgerust? ik niet... let op zou toch liever cocktails maken met olie? Moet consequent blijven!!


Nee, ik heb nooit voorraad, maar niet ver is een sykorski; de bewakers zijn al 6 jaar niet betaald, dus met een goede Bachish en een piloot moet het kunnen (met toebehoren). : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

: Idee: vergeet voor het aperitief een beetje latex en een beetje carbide niet :onheil: ; het is veel leuker : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/07/06, 12:50

Andre schreef:Dag
Tand heeft gezet voor cocktails
Vergeet je niet de dosis aceton te verhogen en ook zeeppoeder, misschien noten?


Andre


Nou dat is knap! Ik zie dat we daar een klein dissidententeam hebben.. pas op dat je tegenwoordig snel voor een terrorist wordt aangezien....

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/07/06, 15:02

Inderdaad Econology, pas op!
Je hebt het recept voor de cocktail en de vlammenwerper...
(NSA-surveillance, zomertijd,... + antiterrorismewetten)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten