ketel op plantaardige olie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
trendblauw
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 05/04/06, 08:25
Plaats: Aix en Provence

ketel op plantaardige olie




par trendblauw » 05/04/06, 08:42

Dag
Ik ben op zoek naar informatie over fabrikanten van ketels op plantaardige olie. Dankjewel voor je antwoorden.
Hartelijk
0 x
Natura-concept
oranelle@oranelle.com
Tel: 0871-581-705
zeehonden
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/12/04, 16:17

olie branders




par zeehonden » 07/04/06, 11:37

Zoek naar deze merken: Kroll HEIZOMAT en REKA
0 x
oliebrander
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 01/05/06, 00:02

ketel op plantaardige olie




par oliebrander » 01/05/06, 00:11

welkom
Voor geïnteresseerden heb ik een oliebrander modificatiesysteem ontwikkeld om het om te vormen tot een 100% minerale, dierlijke of stookoliebrander.
Dit alles is vastgelegd in een klein boekje met foto's en info, die ik voor 25 € verkoop.

Als u uw olieverwarming niet te duur vindt, ga dan uw gang, denk eraan dat ik niemand dwing dit boekje voor mij te kopen.
0 x
netebi2007
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/10/07, 14:42




par netebi2007 » 11/10/07, 14:54

Bonjour à tous,
Er is een nieuwe multibrandstofbrander op de Franse markt, het is de TEMPRATEC C1 die stookolie, plantaardige oliën, frituuroliën (gefilterd) en zelfs dierlijke vetten kan verbranden als ze vloeibaar zijn.
Het verstopt niet zoals andere op de markt, het moet één of twee keer per jaar worden schoongemaakt als stookolie / koolzaad wordt gebruikt.
Zonder externe compressor!
Vervangt bijna alle oliebranders, techniek en brandstof van de toekomst....
Van dezelfde fabrikant is er een ketel met de C1 brander, condenserend (25% heffingskorting!)
Website link: www.tempratec.fr

tot binnenkort,
netebi2007
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten