HVB: twee artikelen in Today's World

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 10/02/06, 14:12

SUPER :!:

het gaat bloeden, "zal het Gemeenschapsrecht prevaleren boven het nationale recht?".

Dit is heel interessant: we zullen eindelijk weten of we liever vervuilen omdat de natie "POLLUT" zei of het tegenovergestelde, en in dit geval kan eindelijk het PANTONE-systeem in overweging worden genomen.

In Frankrijk zijn we echt nep, maar wat denkt Nicolas Hulot? en Jean-Louis Etienne? zij die erg media zijn, zouden hun mening over ecologen over zo'n onderwerp moeten geven : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/02/06, 14:18

De Villeneuvois Gemeenschap van Gemeenten (CCV) nam er vrijdag nota van de wens van de prefectuur Lot-et-Garonne om te voorkomen dat zij haar voertuigen voor het ophalen van huishoudelijk afval op pure plantaardige olie laat rijden, maar zal echter "dit experimenteren voortzetten".

--> Ik schaam me dat ik Frans ben als ik dit lees! :onheil: :onheil: :onheil:
Wanneer is de revolutie? : Cheesy:

ik nieuws! Bedankt Benoit!

jean63 schreef:In Frankrijk zijn we echt nep, maar wat denkt Nicolas Hulot? en Jean-Louis Etienne? zij die erg media zijn, zouden hun mening over ecologen over zo'n onderwerp moeten geven : Mrgreen:


Ze denken er niet over na... oplossingen vinden is niet hun strijd, en hun sponsor mag niet boos zijn (TF1, EdF en L'Oréal voor de 1e)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 10/02/06, 14:27

2e artikel :pijl:

Hier kunnen we zeggen: BRAVO USA! voor een keer lezen we dat ze het vervuilen beu zijn (in feite was het de oorlog in Irak die de trigger was): pb van energieafhankelijkheid van het Midden-Oosten.

Ze hebben Kyoto niet ondertekend, maar daar staan ​​ze sterk. ze moeten nog beginnen met het achterlaten van hun enorme 4x4's.

Laten we hopen dat het besmettelijk is voor Frankrijk dat weigert HVB in diesels te gebruiken : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 10/02/06, 14:28

Christophe: het is uitstekend wat er gebeurt; onze leiders en lobby's zullen uiteindelijk moeten buigen voor de druk van Europa en het voorbeeld van de VS. : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten