Verklaar het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Volcanbleu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 06/07/16, 10:25

Verklaar het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Volcanbleu » 12/07/16, 14:29

Hallo iedereen

Er is een vraag die ik mezelf al heel lang stel en waarvan ik denk dat het goed zou zijn om die te kunnen beantwoorden. Hoe kon Jean Louis NAUDIN een generator van 2,5 kW laten draaien met slechts 180 l/u bingobrandstofverbruik door de 2,5 kW aan vermogen te produceren die nodig was om zijn motor in zelfaangedreven modus te laten draaien met zijn reactor (ongeveer 2,5 kW gemeten vermogen - http://bingofuel.online.fr/bingofuel/html/bfr11fr.htm)?

Volgens de samenstelling van bingofuel (http://bingofuel.online.fr/bingofuel/html/bfr10fr.htm) het zou 180 liter bingobrandstof moeten verbruiken en gebruiken voor 1 uur werking en 2,5 KWh geproduceerd, d.w.z. ongeveer 7,52 g H2 = 899 BTU + 86,33 g CO = 1 BTU, wat 2 885 BTU (899 + 1986). De fabrikant van de groep geeft echter als brandstofverbruik per KWh 313g benzine (1,12 L/uur) wat 313 x 2,5 x 43 btu/g = 33 647,5 BTU, dus 11,66 keer meer. :onheil:

Dit rapport van verbruikte energie van bijna 12 keer komt min of meer overeen met berekeningen die ik al op de HHO had gemaakt om uit te leggen waarom bepaalde mensen beweren kleine generatoren te hebben kunnen laten draaien met kleine electrolyzers, onwaarschijnlijk wanneer een berekening van het benodigde volume van waterstof om de nodige btu's te hebben.. (ongeveer 3000L H2 equivalent aan 1 L benzine = 75l/min HHO)

A priori Jean Louis NAUDIN is geen bedrieger, dus ik denk dat het goed zou zijn om tijd te besteden aan het beantwoorden van deze vraag die een aantal goede deuren voor ons zou kunnen openen .. Ik reken en herbereken tevergeefs, ik vind de fout niet... : Lol:

Bedankt voor je hulp en uitleg...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par izentrop » 12/07/16, 17:04

Hallo,
Volcanbleu schreef:A priori is Jean Louis NAUDIN geen bedrieger
Hij is al een hele tijd ontmaskerd superunitarian-engines-debate/meta-physics-tribune-on-free-energy-t9715-90.html#p171041 : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Volcanbleu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 06/07/16, 10:25

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Volcanbleu » 12/07/16, 17:15

En toch draait het..

http://www.quanthomme.info/jlnlabs/bing ... frclfr.htm

Kan JL Naudin een nepvideo maken?
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par moinsdewatt » 12/07/16, 20:01

Volcanbleu schreef:En toch draait het..

http://www.quanthomme.info/jlnlabs/bing ... frclfr.htm

Kan JL Naudin een nepvideo maken?


Duidelijk ja.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Obamot » 12/07/16, 21:07

Volcanbleu schreef:A priori [...] Ik heb tevergeefs berekend en herberekend, ik kan de fout niet vinden...


De "a priori", het zijn niet deze dingen die risqinvloed om ons alle objectiviteit te laten verliezen?
► Show text
0 x
Avatar de l'utilisateur
Volcanbleu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 06/07/16, 10:25

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Volcanbleu » 12/07/16, 21:17

Dus als ik het goed begrijp, zie je een video als deze ( http://www.quanthomme.info/jlnlabs/bing ... frclfr.htm) en je probeert niet te verdiepen omdat je denkt dat het onmogelijk is. Dat is juist?
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par moinsdewatt » 12/07/16, 21:23

Dus als ik het goed begrijp, zie je een video als deze ( http://www.quanthomme.info/jlnlabs/bing ... frclfr.htm) en je trapt in de val omdat je denkt dat deze onzin mogelijk is. Dat is juist?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Obamot » 12/07/16, 21:27

Om te verdiepen op welke basis volcanbleu?
Je lijkt inderdaad te slim voor ons, je zou een topic moeten openen hier> zij zullen je beter hebben geantwoord : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Volcanbleu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 06/07/16, 10:25

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Volcanbleu » 12/07/16, 21:39

bedankt voor het advies, ik kende FUTURA niet

Met verdiepen bedoel ik dat voor mij JL Naudin boven alle verdenking eerlijkheid in twijfel trekt, en als hij in staat was een generator te laten draaien in zelfvoorziening, is dat het best geïllustreerde bewijs dat de wetenschap niet alles begrijpt over het behoud en de overdracht van energie omdat dit volgens de klassieke thermodynamica onmogelijk zou zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Uitleg over het lage verbruik van Bingofuel door JL Naudin




par Obamot » 12/07/16, 22:05

Voor de revisie van het Frans wel hier >>> we leren de betekenis van woorden als "drogreden", of zelfs "vooraf"... enz

Voor degenen die opzettelijk onderwerpen/berichten overslaan zonder erop te reageren, is hier geen oplossing voor dit probleem.

Voor metafysische vragen (de: Dat geloof ik, daar ben ik van overtuigd [...] enz.) staat deze thread in de verkeerde sectie.

Voor degenen die de geldigheid van de wetenschappelijke benadering betwisten, heb ik de link gegeven waar ze u kunnen antwoorden.
Je zult zien, ze zijn erg geduldig, ik kan het je niet uitleggen, noch bij Naudin, ik heb het niveau niet 8)
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten