Website van CC van Villeneuve sur Lot kiest de HVB

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

Website van CC van Villeneuve sur Lot kiest de HVB




par Misterloxo » 26/12/05, 12:14

Gewoon om u de site te laten zien van de gemeenschap van gemeenten die de kroniek een paar weken geleden tartte door te besluiten om zijn vuilniswagens met 30% HVB te laten rijden

zie artikel: https://www.econologie.com/reportage-hui ... -1996.html

In elk geval groet ik de politieke moed van deze lokale gekozen functionarissen! Ze hebben lef: heren met lage hoed.

Ik moedig u aan om hun site te bezoeken; persoverzicht en rechtenanalyse:

Ik citeer:



Het lijdt geen twijfel dat de Franse wetgeving onverenigbaar is met de rechtstreekse werking van de Europese richtlijn van 08 mei 2003 (2003/30 / EG). De productie van pure plantaardige olie voor het tanken van voertuigen en het gebruik van deze biobrandstof zijn nu legaal in Frankrijk, zelfs bij afwezigheid van een interministerieel autorisatiesysteem


site: http://www.cc-villeneuvois.fr

PS Ik denk dat ze "ondersteuning" nodig hebben omdat de link naar hun site in de Google-promotielinks staat.
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/02/06, 14:42

Vers nieuws van deze gemeenschap van gemeenten wiens actie alleen kan worden ondersteund (tenminste door mij! : Wink:).

lees hier deze pagina...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 07/02/06, 20:00

Dus als ik het goed begrijp, is het een uitbreiding op het hele wagenpark in de gemeente?

Jammer dat 13 voertuigen geen heel groot park zijn ... maar hey ze zijn de 1e en ze hebben tenminste de moed om "M ****" te zeggen tegen de staat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 07/02/06, 20:22

Blijkbaar waren het aanvankelijk alleen afvalcontainers van de Gemeenschap van gemeenten.

Nu, op gemeentelijk niveau van de grootste van de gemeenten in deze gemeenschap, wordt dit initiatief uitgebreid! Hopelijk zal deze beslissing olievlek (ja, het was gemakkelijk ... :P ) op het niveau van andere CCV-gemeenten

Een interessant document, de opgenomen antwoord van de president van CCV op de laatste vraag in een interview. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 07/02/06, 20:46

Wel, het antwoord :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/02/06, 01:22

Moedig hen, ze gaan ervoor en ze hebben gelijk, het is de enige manier om deze omgevingsinertie (panurge schapen) te verplaatsen. het gromt in rietgedekte huisjes en aan de hoekbar, maar in werkelijkheid volgt het de algemene beweging opgelegd door politici en machtige lobby's. Goed gedaan voor hen. : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 83-gasten