Verwijder frituurluchtjes

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
doggy12300
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/08/13, 22:49

Verwijder frituurluchtjes




par doggy12300 » 14/08/13, 15:41

na informatie leerde ik dat het hho-gas dat in de luchtinlaat van een dieselmotor wordt geïnjecteerd, niet alleen brandstof kan besparen omdat deze laatste wordt geoptimaliseerd door de verbranding van onverbrande brandstof te verbeteren, maar ook door ditzelfde feit de uitstoot van deeltjes en vervuilende gassen te verminderen . Ik stel mezelf daarom de volgende vragen: hoewel de HV zeker minder vervuilend is dan de GO, zou het pantoneproces het mogelijk maken om de dampen met de geuren van frituur te verwijderen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/08/13, 16:37

Hallo doggy12300, welkom.

Er zijn er niet veel die de dubbele montage Plantaardige olie / HHO en of Pantone op hetzelfde voertuig hebben gedaan.

Andre moet het antwoord hebben....

In ieder geval wordt met een werkende Pantone (heet) de geur van Diesel verminderd.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten