Radioactiviteit en import brandhout

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

Radioactiviteit en import brandhout




par bidouille23 » 24/02/13, 19:57

Hallo,

Je bent blij dat ik met mijn thee in de cape ben beland, rustig, ik zeg tegen mezelf dat ik 5 minuut van hersens pose ga doen, ik zet de tv op de 5 ... pose maar rotzooi niet, ik ging ook niet zet boortoren .. :) ...

Dus ik kwam een ​​programma tegen dat sprak over energieën in plaats van econologisch;), inclusief hout ...

En de 5 min rust is omgezet in 5 minuten van hallucinatie ... De landen van het Oosten zijn grote houtproducenten, inclusief brandhout ook ... het is mogelijk voor ons volgens de regio van zo'n brandhout hebben, wordt niets vermeld over de oorsprong van het oorspronkelijke hout (wat betreft vlees).

Buiten blijkt dat er iets niet ver van deze landen was dat nog steeds Tsjernobyl wordt genoemd en dat als het ware is ontploft en een radioactieve wolk vrijgeeft die op een deel van de vegetatie wordt afgezet ...

hier verdere uitleg:

http://www.dissident-media.org/infonucl ... s_est.html

dat is alles wat ik op dit moment gevonden heb als een link met betrekking tot het onderwerp ..

volgens de laatste paragraaf:


"Niet alle regio's van Oekraïne zijn verdacht:" De bossen ten zuiden van Tsjernobyl werden bijvoorbeeld niet aangetast door de radioactieve wolk ", corrigeert Yannick Rousselet, verantwoordelijk voor 'nucleaire' dossiers voor Greenpeace Frankrijk. "Maar het is ook waar dat je in de verboden zone in de 30 kilometer rond de elektriciteitscentrale allerlei soorten verkeer hebt die elders vrij goed bekend zijn en in handen zijn van de Oekraïense maffia, paddenstoelen, wild, metalen, oud hout"
Blootstelling aan vervuild hout kan gezondheidsrisico's opleveren, maar het gevaar is veel groter wanneer het hout wordt verbrand. Het geeft vervolgens vluchtige deeltjes vrij die cesium 137 bevatten "die zich in het lichaam zullen voortplanten door bestraling" in de vorm van as opgeslagen in de schoorsteen - of door inademing van dampen ", legt Michele Rivasi, bioloog en oprichter van CRIIRAD uit. . Aangenomen wordt dat het 300 jaar zal duren om alle sporen van het ongeluk in Tsjernobyl uit te wissen. "


Ik zeg niet dat ik, om de druk of angst te verhogen, een verband leg tussen vlees en hout en wat anders .... :onheil:
en zoals wat zelfs met brandhout niet immuun is voor deze plumb gezondheid ...
Nog een goede reden om uiteindelijk lokaal te consumeren ...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 24/02/13, 22:48

De landen van het oosten zijn grote houtproducenten, ook brandhout ...

Ze zijn voornamelijk producenten van goedkoop werk, wat deze mogelijkheid verklaart ...

Ik weet niets over hout uit de regio Tsjernobyl, maar voor Bretons herinner ik me de problemen van een houtgestookte stookruimte in Finistère: cheques hadden sporen van radioactiviteit in de as aangetoond , dus een schande voor de toekomst van deze lokale industrie.
Ik weet niet waar deze zaak is, misschien kun je het te weten komen?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 24/02/13, 23:09

Kleine feedback:
Ik had de gelegenheid om te chatten met de eigenaar van een zagerij die een prachtig eikenhout uit Oekraïne had gekocht, tegen een zeer aantrekkelijke prijs, om zich uit te rollen (fineer).
Het bleek dat het logboek radioactief was. Dus het bestaat en in dit geval is het beter om lokaal te consumeren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/02/13, 23:13

Buiten blijkt dat er iets niet ver van deze landen was dat nog steeds Tsjernobyl wordt genoemd en dat als het ware is ontploft en een radioactieve wolk vrijgeeft die op een deel van de vegetatie wordt afgezet ...


... en aantal installaties, gebouwen, vodje gedemonteerd enz ............................................... dat we vinden het als bij toverslag in het gerecyclede schroot dat heel natuurlijk in Europese of zelfs wereldwijde recyclingcircuits terechtkomt.

In de haven van Bayonne zijn ze genaaid met heel veel ladingen die piepen piepen ver boven de normen toen het absoluut niet gepland was, en worden ze gedwongen de aankomst op de Babyline te controleren.

Wees gerust, het schroot wordt toch gerecycled ... het is gewoon verdund en gesmolten met andere aankomsten. :schok: :onheil:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 25/02/13, 01:08

, in termen van Bretagne, de enige plaats die ik ken, heeft de algemene radioactiviteit op alle granieten plaatsen gereed, ik ken de mijn van de huelgoat (als ik me niet vergis), wat een oude winningssite is uranium, eigendom van fire cogema en nu areva, de extractie werd gedaan door een waterstraal onder hoge druk, dus al het geproduceerde water werd buiten verdreven ... het verlaten van de kernenergie gaat metingen verrichten, de verteller het is ontzettend serieus, de man zonder kernenergie om iedereen te vragen om verder te gaan en nog veel verder te discussiëren ...

er was geen bescherming of waarschuwing en het is een hoek waar paddestoelzoekers gingen (ik weet niet of het nog steeds gratis is zoals voorheen ...) persoonlijk Ik was er avonden ... . *

Dus ja, er zijn hier ook gevaarlijke sites waar we het niet over hebben en die gratis zijn, maar niet alleen in Bretagne helaas ... Dus er zijn bomen die radioactief zijn, waarom niet volgens plaats waar ze werden gekapt ... maar de plaatsen zijn hier verkleind in vergelijking met de afmetingen van de oostelijke bossen.

En uiteindelijk zei ik dat het geen tijd is om de vinger te wijzen naar het doel dat er niet is, hoewel een beetje hoe dan ook gewoon om te zeggen dat vandaag nog steeds hout tegen lage prijzen koopt (hierdoor dat de werknemers betalen met loquats is helaas ook overeengekomen) zonder te weten waar het vandaan komt, is meer dan riskant ...

en nu het schroot :onheil: :onheil: :onheil: en nadat we het aan Ben hebben verteld, neemt het aantal rare vormen van kanker toe met de tarieven van weesziekten enz. enz bla blablabla bla ..... :onheil:

dat is alles wat ik zeg, om een ​​loser te zijn moet je je gegeir-toonbank in de buurt hebben in plaats van een mobiele telefoon in je zak ...
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 25/02/13, 11:04

In de film "All Guinea Pigs" (degene die controverse veroorzaakte over de studie met ratten die waren gekweekt met GGO's en GGO's + Round Up).
Er was een passage met het interview van een havenarbeider in Nantes.
De man legde uit dat in de 80-jaren ze wit hout zagen aankomen, ze 8-uren in het houtstof enz. Werkten zonder maskers. (geen probleem, hout is natuurlijk ...)
Op een dag zagen ze een man met een kist rond de verschillende werven lopen.
Enkele jaren later begonnen collega's gezondheidsproblemen te krijgen.
De man zei dat hij verschillende collega's verloor aan kanker.
2 maanden nadat de man stierf ...
Wit hout was hout uit oosterse landen.

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 25/02/13, 22:29

SixK schreef:Er was een passage met het interview van een havenarbeider in Nantes.
De man legde uit dat ze in de 80-jaren wit hout zagen aankomen, ze werkten 8-uren in het houtstof enz. zonder maskers. (geen probleem, hout is natuurlijk ...)
Op een dag zagen ze een man met een kist rond de verschillende werven lopen.
Enkele jaren later begonnen collega's gezondheidsproblemen te krijgen.
De man zei dat hij verschillende collega's verloor aan kanker.
2 maanden nadat de man stierf ...
Wit hout was hout uit oosterse landen.

SixK


Houtstof is ook kankerverwekkend, nu in timmerwerk enz. Ze worden verondersteld een masker te dragen voor bepaalde taken.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 25/02/13, 23:36

Mijn geigerteller heeft de wettelijke limiet nooit overschreden : Mrgreen:

http://www.compteurgeiger-radex.fr/ (Lol)

Het is een nuttige investering ...
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 26/02/13, 00:14

een beetje meer detail hier:

http://www.reptox.csst.qc.ca/documents/ ... Cancer.htm

maar dit is geenszins een reden of een excuus ...

En dat neemt niets weg van de wazige situatie, helemaal niet artistiek ...

Houtstof is ook kankerverwekkend, nu in timmerwerk enz. Ze worden verondersteld een masker te dragen voor bepaalde taken.
Wat moeten we begrijpen? kon je antwoord op verschillende manieren begrijpen, hoef niet per se het beste te hebben als je begrijpt wat ik bedoel ...;)
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 26/02/13, 07:34

Eindelijk zou dit verhaal van radioactief hout geen goede manier zijn om mensen te overtuigen om met elektriciteit te verwarmen, tenminste riskeren we niets! Tegelijkertijd zagen we de verhoging van de btw op hout en het verbod op verwarming met hout in de regio Parijs.
Oké, ik stop, ik moet paranoïde worden.
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten