pressiegroep

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 18/11/10, 11:53

LUX56 schreef:Hier! Ik ben deze vergeten
paard schreef:
- Ten eerste gezien de huidige situatie, zou het interessant zijn om de synergierelaties die we al in ons bezit hebben voor de toekomst niet te verwaarlozen.
- Ten tweede, ongeacht de geïnduceerde traagheid, kunnen we niet zonder ons zorgen te maken over alle matrixorganisaties die met de nodige voorzichtigheid kunnen worden afgewezen.
- Ten derde, zolang de economische bezuinigingen voortduren, verdient het de voorkeur om met de nodige voorzichtigheid rekening te houden met de gelijktijdigheid van verstandige alternatieven.

Voor de duidelijkheid, het is duidelijk. Dit is precies het soort tekst dat we zeggen om de vis te verdrinken. Onbegrijpelijk, maar Cheval legt het graag voor ons uit en legt de woorden uit die hij gebruikt. Ondertussen geef ik een stagiair die dit soort teksten voor mij in een rapport plaatst een nul zonder remediëring.
Ik denk dat ik heb (her)gevonden bron

Dus trol of niet trol :? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/11/10, 01:43

Ayaya: "Ik ben stomverbaasd"

Beeld

Dit soort primaire trol wordt genoemd: een single-pk "onderdrukkingsgroep" : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Beeld

LUX56 schreef:Obamot : Wat u ons laat zien is geen pressiegroep


mebon, ik denk dat hij zijn schort heeft opgegeven (tenzij het "zij", als je weet wie ik bedoel..) Beeld
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 26/11/10, 13:39

Hallo, ik heb twee nieuwtjes te melden, ik begin met het slechte:
De olie- en nucleaire lobby hebben de zonnebrandlobby voor hun zaak verzameld...
Het is niet goed voor de opwarming van de aarde

Het goede nieuws is dat ik een plek heb gevonden voor de komende bijeenkomsten van de DAHU. Het begint inderdaad koud te worden. We kunnen elkaar niet blijven ontmoeten op de plastic stoelen van de Snack-caravans.
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Drukgroep




par moinsdewatt » 27/07/11, 22:25

paard schreef:Hallo,

Zelfs als ik nieuw op de forum het is heel lang geleden dat ik de onderwerpen aandachtig bekijk die voor mij relevant lijken.
Maar vandaag duwt de economische situatie me om in de ogen van iedereen in te grijpen.
Iedereen hier heeft veel redenen om aan te nemen dat perpetuum mobile bestaat, maar dat 'onderzoekers' weigeren het te erkennen uit pure ideologische blindheid.
Bovendien laten de monsterlijke druk van de olie- en nucleaire lobby geen ruimte voor onafhankelijke onderzoekers!
Daarom zou ik graag een pressiegroep willen creëren voor perpetuum mobile, die niet zou worden aangedreven door geld, maar door passie en echte wetenschap, een groep die elk relevant project zou verdedigen.

Vergeet niet achter elke uitvinding dat er een man is

en achter een paard zit een ezel. : Lol:

Wat is dit voor onzin van perpetuum mobile!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten