Solenoid hulp nodig

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kouroukaï
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/09/09, 03:10

Solenoid hulp nodig




par kouroukaï » 22/09/09, 03:36

Bonsoir,

Ik ben op zoek naar een site die elektromagneten verkoopt en ook of een persoon me kan helpen voor de berekening van elektromagneten (welke kracht van de magneet in vergelijking met de beurt geeft welke kracht, om een ​​idee te hebben) omdat ik heel weinig info vind op het net. En gezien dat ik geen wetenschappelijk niveau in de motor heb geduwd etc.

In feite vond ik deze site die er goed uitziet toen ik zag dat "uitvindingen werkten" zoals de pendov-motor die ik in 2000/2001 had bedacht, mijn motor heeft een defect waardoor de magneten gedemagnetiseerd worden (trouwens Ik wil weten hoe ik het met elektromagneten moet doen). Dus ik zei tegen mezelf: waarom test ik mijn nieuwe ideeën niet (het probleem ben ik snel gemotiveerd omdat ik vaak niet het niveau heb voor prestatieberekening en ik kan geen elektronische apparatuur testen.

In ieder geval als je me kunt helpen, bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/09/09, 09:36

Welkom.

Bereken de sterkte van een em, het is heel eenvoudig: :D

http://www.lei.ucl.ac.be/multimedia/eLE ... _cours.htm

dat gezegd hebbende, verwar de aantrekkingskracht niet, die afneemt volgens het omgekeerde van het kwadraat van de afstand met de maximale retentiekracht die van toepassing is op een plaat tegen de luchtspleet (zoals in magneten) deurslot: 600 kg gemakkelijk onder 12 V 200 mA)

Dat gezegd hebbende, als je je motor met elektromagneten maakt, wordt het een gewone elektromotor, toch?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
kouroukaï
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/09/09, 03:10




par kouroukaï » 22/09/09, 14:18

Bedankt olifant.

Ik zie min of meer wat je bedoelt met elektromotor, mijn concept en anders. Ik zei ook elektromagneetmotor omdat het met mijn werkt. Ik weet niet eens of ik het zo kan noemen omdat ik denk dat ik niet genoeg koppel heb om te doen. een auto vooruit brengen. in ieder geval voor niet bcp van elektrische stroom heeft een kracht van 600kg max, voorlopig denk ik dat ik in repellent moet werken of de 2 moet ik in ieder geval proberen of als het werkt ik plannen zal posten en wat video zal bekijken.
Ik zeg niet te veel omdat het misschien niet werkt.
0 x
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

magnetisme




par Patou » 11/11/09, 20:20

is deze berekening redelijk
Ik vond dit op een heel oud D-systeem.
vertel me wat je ervan vindt?
https://www.econologie.info/share/partag ... E9TI4i.jpg
ontvang mijn dank.
Patou
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 12/11/09, 05:45

hallo

goed voor het geheugen om een ​​recensie uit te brengen die altijd goede artikelen publiceert ....

maar ik ben een beetje over mijn honger heen, vooral naar "een goed recept voor paté voor de handen", ik had graag het vervolg gezien, als dat mogelijk was geweest.

aan de andere kant is het antwoord van de olifant zeker heel correct, maar zoals gezegd kouroukaï, die zei dat hij geen hoog wetenschappelijk niveau had, ik denk niet dat hij daar zijn geluk vond, ook al bedankt hij je in zijn tweede functie.

jeff
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten