Bedini systeem, vrije energie en nulpunt

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 07/02/10, 22:57

dedeleco schreef:In de kwantummechanica, hoe meer je een deeltje in een kleine ruimte immobiliseert, hoe meer energie je moet besteden om het te lokaliseren.
De energie van het vacuüm komt overeen met dit feit dat een bewegingsloos deeltje op een precieze plaats een energie heeft des te hoger omdat het zich quantum op een smalle plaats bevindt.
Voor fotonen neemt hun energie toe met hun frequentie (de wet van Plank in 1900) en daarom neemt de energie van fotonen in rust in hun grondtoestand in een doos toe met de frequentie van de fotonen tot oneindig. De basisberekening geeft dus een oneindigheid voor de energie van het nulpunt bewegingsvacuüm !!
Het is renormaliseerbaar omdat u de variaties kunt meten wanneer u een muur van de doos verplaatst; deze variatie komt overeen met het Casimir-effect of met de Van der Waals-aantrekking tussen moleculen op korte afstand. Dus we kunnen de zeer reële variaties in overeenstemming met de theorie beter meten dan het%!
Dezelfde kwantumroering in rust bij absolute nultemperatuur -273 ° met nulpuntsenergie blijft bestaan ​​in lichamen bij nultemperatuur, het voorkomt dat helium 4 en 3 vast worden door superfluïde vloeistoffen op absolute nultemperatuur te houden.
Dus dit is goed begrepen, controleerbaar, maar we herstellen zwakke krachten en effecten behalve op zeer korte afstand.
Het Casimir-effect is vervelend voor nanomotoren met zijn aantrekkingskracht die de elementen aan elkaar plakt.
Het feit dat voor vacuüm en zeer korte golflengte fotonen met grote energie (röntgenstralen en bèta) deze vacuümenergie zeer groot is en daarom oneindig de geest heeft verstoord, maar sinds de 1950-jaren hebben fysici geschikt voor renormalisatie en sla deze oneindigheden weg voor alles wat in de praktijk meetbaar is, bovendien met zeer hoge precisie !!
Een theorie waarin men er niet in slaagt om de oneindigheden te elimineren (of liever te berekenen met) is niet renormaliseerbaar zoals gravitatie in de kwantummechanica (behalve met de snaren met vele dimensies zoals 10 in plaats van 3, wat de interesse voor verklaart deze modellen)
Om deze energie terug te winnen, moet men consistent zijn met wat volgens ervaring al correct is gebleken.
Anders zijn ze onsamenhangende tirades zonder geldigheid.


Helemaal met je eens, mijn DeDélco. Bedankt voor je bijna eensgezinde geduld met ons ;-).

Siimöne mijn dochter, de tirades zonder geldigheid, Het is beledigend voor de Ray'son.

Hij had altijd een sterk accent op de Ray! Altijd !
Simone, dat is mijn tweede naam.
En degene die het hele jaar door Pepette aan mij teruggeeft, is Tonton Albert, die vaak van ver is teruggekomen.
Mijn vader, hij is dood.
Hij was een zondaar.
Zondaar, in een vliegtuig, viste hij van bovenaf.
Hij moest goed mikken, vergeleken met de hoge snelheid, maar hij kwam eerder thuis dan die collega's die in boten aan het vissen waren, in feite net na degenen die te voet aan het vissen waren.



sen-no-sen schreef:Waar is de relatie tussen biogas en vacuümenergie?
Je zou de vis toch niet willen verdrinken?

De vis verdrinken?
Je denkt niet zo goed.
Ik kwam op 8 maart ongeschoren aan.
Om ongeschoren te zijn ... het is waarschijnlijk voorbestemd ;-(
8 is het symbool van oneindigheid.
Een oneindige geest, klaar meisje, vriendelijk!
Is dat voor iedereen duidelijk, hoop ik?
Stel uzelf gerust vragen ...

Dus ik ben een vis en een marinier, want ik ga varen!
En, de moeder van vergiften, ze is erg aardig.
http://www.youtube.com/watch?v=TNqRcKqQOPo
Nou lief, bedoel niet, klootzak.


sen-no-sen schreef:Je zou de vis toch niet willen verdrinken?

Verdrink de vis!
Moeten we hem verstikken, neem ik aan?
En voordat ik hem verstik, sodomiseer ik hem met een riem?
De zeeman merkt het al van ver ... La Glanche en La Brelle, dankzij de mo.uettes die allemaal automatisch steken!
De matrozen, vrijgevig, waarschuwen dan de brelles en de glanches, de fatale gevaren van hun aard.

Matrozen zullen hun buren redden met gevaar voor eigen leven. zelfs als het een grote brelle of een enorme glanche is (hybride van een eikel en een zeelt), die ze echter hadden gewaarschuwd en die passeerden, O.Utre. Les Connes, ik weet er alles van, ik ben een zeeman! Goede zachte 10-dimensionale gecomprimeerde kwantumdamp, DD, ik aarzel, ik ben waarschijnlijk nog niet klaar voor het natuurlijke.


sen-no-sen schreef:Waar is de relatie tussen biogas en vacuümenergie?


Dus het rapport:


Het is het zeer kwetsende aspect van uw houding die de moed van de matrozen niet respecteert.
Een zeeman verdrinkt zijn buurman nooit.
Of bijna, ik geef het je toe.
Statistisch gezien is dit feit zeer zeldzaam en ons onwaardig


Aan de andere kant is zeiler een van de beroepen, de gevaarlijkste ter wereld.
De kans om daar te blijven, verdronken, gestikt, opgegeten, is een van de beste ter wereld.
En 'On', de 'Con', No logi. Het maakt hem niet uit wanneer hij zijn net van baars eet uit de Nijl ... of uit Thonton. En dan zie ik rood, van een blad.


Dus, wat doe je bij ons?
Welke kant ga je op?
Je moet een sinan kiezen, je bent GEEN ding.

Dus ? Steunt u ons?
Op welke hoofden?
Puur om te proberen?
Om ons goed te laten zinken?


OF help je ons, OF goed?

Wat je niet denkt, wat je niet wilt weten we, STOP!
Vertel ons wat u wilt, wat u gelooft.

Het is niet duidelijk, leg het ons uit.
Vertel ons wat u wilt, wat u gelooft.




sen-no-sen schreef:Omdat de energie-uitdagingen voor nu zijn en het volgend jaar op de 30 zal worden gespeeld!


Ik stel je voor: de vijf + een onmogelijke, voorstellen die er zijn.

Herinnering aan de voorstellen, stikken, zinken en dan sodomiseren (of omgekeerde volgorde, alleen het Koptische resultaat) :Pof gewoon sodomie, zonder te verdrinken, ik weet niet of het mogelijk of wenselijk is. Ik denk dat het de vraag van een volwassen persoon is. En weten met wie en hoe ;-) Met veel liefde en smeermiddel om wrijving te voorkomen, we beloven erover na te denken ;-) So H eu.r.eu.X

- Remundo:
Hybridisatie, gedaan naar het beste dat we kunnen doen, met wat we hebben
Dit is mijn keuze voor: WINGOVER.
We weten hoe we generatoren en motoren moeten maken.
De productielijnen bestaan.
Simpel, onmiddellijk.
De Ray-monde: van Remundo!
https://www.econologie.com/forums/post158653.html#158653

- Holowman:
Puur elektrisch, ideaal voor "woon-werkverkeer", woon-werkverkeer in de stad en op het platteland. Fiets, driewieler, auto, racewagen.
Het is ook mijn keuze voor WINGOVER vanwege de regeneratie onder zeil, in navigatie, omdat bij stilstand C minder praktisch is. Om snel, nou ja, vaak klein te gaan, is er niets beters.
Geavanceerde batterijen zoals luchtaluminium of CNT's
Merk ook op dat laders die weten hoe ze moeten opladen, meer dan 4000+ cycli / 20 jaar kunnen toestaan ​​voor lood en cadnium. En zo daalt de kostprijs aanzienlijk. Opladers zijn zeer goedkoop verkrijgbaar. Ruim het afval op, meisjes, ze zitten vol met batterijen, werken!
De enige zichtbare: van All HoloW-woman!
https://www.econologie.com/forums/post158636.html#158636

-Dedelco:
Persluchthybride. Een bewezen industrieel concept. Van tram tot boor via robotica.
In WINGOVER voor duikflessen en voor het op afstand bedienen van mechanische bewegingen.
Bijna ongevoelig voor corrosie. Zeer zuinig. Zeer betrouwbaar. Erg makkelijk.
Heel goed. zeer essentieel ;-) en Ur.gent.el.man ;-))

Merk ten slotte op dat deze keuze de meest antenne is, het dichtst bij de Chinese TAO. Het is niet de keuze van India. toevallig ;-)
Wijze, beredeneerde en zachte keuze. Lucht.

Elektrische warmtekrachtkoppeling mogelijk door turbine, Seebeck-effect of thermo-akoestisch. Technologie, zeer betrouwbaar beschikbaar.


Het schitterende dubbele effect van DD L CO => 2d.LCo generatie!
https://www.econologie.com/forums/post158696.html#158696


- Zon en wind ... 1OOO Manieren om warmte en elektriciteit te produceren.
http://www.planetsolar.org/equipe-sur-leau.fr.php
Op onze schaal ... Onbeperkt en gratis. Lage impact zo goed doordacht, met reden, scalaire resonantie en gladheid.

- NanoTech: het steratoom!
NTC, niet duur. maar NTC AFSA zegt: Let op!
http://archives.universcience.fr/franca ... lepage.pdf


- Kistinie Je serveerster.
Een mogelijk, beetje fucked, Charentaise, Maritime
De behoeftige voorstellen en de gewaagde vragen
Hier en nu, L'Tiny Kiss: van Kistinie!
http://www.boatdesign.net/forums/props/ ... post332890
Mer Si!


Om je geest te ontspannen, coherente citaten, reso-Nantes en scalairen ... Omdat de betekenis dan een betekenis heeft. dat van plezier, en van rede.

Sen-no-sen, vind je het erg, dezelfde sen-s, sans-s?
Bernie, mijn broer, hij vraagt ​​je ook in zijn taal: What's Da fuck! Een zeer Briced, Cool Franstalige eH! Kerel Geen logica, houding ... UC ... Ze verdienen een eerlijke vertaling, dat geef ik toe, maar misschien ben ik te C voor mij? Et b on me ;-) Dé so léee ;-(

'Het maakt niet uit dat patriottisme maar al te vaak een toevluchtsoord is voor schurken. Afwijking, rebellie en allesomvattende hel-opwekking blijven de ware plicht van patriotten. "
Barbara Ehrenreich

"Als een natie vol strijd is, dan gedijen patriotten"
Adlai E. Stevenson

"Hij die zichzelf hervormt, heeft meer gedaan om het publiek te hervormen dan een menigte luidruchtige, machteloze patriotten"
Johann Kaspar Lavater
Dernière édition par kistinie de 08 / 02 / 10, 14: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 08/02/10, 10:02

Wauw ... een milieuvriendelijke persrecensie door Kistinie,

Merk op dat de persluchthybride van Dedelco is niet onverenigbaar met de thermische / elektrische hybride. En dat is op zich een goede oplossing, ook zonder batterijen.

Ik heb persoonlijk motoren zo compact ontworpen dat een deel van hun kamers in pneumatische modus kan worden gebruikt voor regeneratief remmen door pneumatische opslag / vrijgave.

@+
0 x
Beeld
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

concrete vraag




par dedeleco » 08/02/10, 14:42

Een remundo (een echte creatieveling)
https://www.econologie.com/forums/post153466.html#153466

Vraag heeft u een werkende kopie van uw octrooi?

"Geweldig eindejaarsgeschenk: de toestemming om het octrooi openbaar te maken en te gebruiken is een paar dagen geleden binnengekomen.

Presentatie van de baby via de samenvatting die is opgenomen in het oorspronkelijke dossier:

"VERKORT

De onderhavige uitvinding is een veelzijdige roterende machine die het mogelijk maakt om natuurlijke windstromen en / of hydraulische stromingen om te zetten in mechanische energie, het accepteert ook een toevoer van levende stoom. Door kleine specifieke wijzigingen kan het op een omkeerbare manier worden gebruikt als pomp of compressor, en ook als verbrandingsmotor. Het maakt deel uit van de familie van turbines en wordt een "tweevolumetrische turbine met sferische behuizing en interne zuiger met een freesvorm genoemd, die in de dikte van zijn omtrek het tandpad van de primaire transmissie in zigzag" integreert. Samenvattend vinden volumevariaties plaats in twee verschillende fasen en volgen ze een cycluslogica die equivalent is aan die beschreven in het Franse octrooi nr. 04 07600, aan de andere kant ontplooit de logische variant zich volgens een sferische kinematica met de bewegingen van de zuiger ( enkel bewegend hoofddeel) in 3 dimensies zoals in Canadees octrooi nr. WO2008019506. De machine kan worden geproduceerd volgens twee verschillende beschrijvende geometrieën: de planosferische geometrie en de conisch-sferische geometrie. De ontdekking van een nieuwe specifieke transmissie met een opstelling van de tanden die volledig is aangepast aan de oscillerende beweging van de zuiger, wordt op identieke wijze geïmplementeerd in de twee beschrijvende geometrie-opties. Zo wordt de 3-dimensionale oscillerende beweging van het aandrijvende deel van de machine (zuiger) omgezet in een normale uitgaande draaibeweging via 2 rondsels. "
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 19/12/12, 07:58

0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 19/12/12, 10:50

lejustemilieu schreef:Te eenvoudig:
http://www.youtube.com/watch?v=RkLfpXpO5sQ


te nep ook.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 20/12/12, 12:29

Hallo, nog een gratis energiegenerator
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feat ... oCBORXzOqU

er zijn er die optimistisch zijn
het doet me daar aan denken https://www.youtube.com/watch?v=NfPv11w3XVo
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 20/12/12, 13:30

Oli 80 schreef:Hallo, nog een gratis energiegenerator
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feat ... oCBORXzOqU

er zijn er die optimistisch zijn
het doet me daar aan denken https://www.youtube.com/watch?v=NfPv11w3XVo


oh ja, deze, ik zag het: heel goede nep. Heel goed gedaan.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112




par Oli 80 » 20/12/12, 14:01

Aan de andere kant weet ik niet of de eerste video geloofwaardig is, de tweede met de stekkerdoos met de piëzo van de aansteker, ik geloof het niet
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 82-gasten