Cold Fusion, we opnieuw spreekt op CBS

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79008
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10940

Cold Fusion, we opnieuw spreekt op CBS




par Christophe » 21/04/09, 22:24

Ontvangen per e-mail, koude fusie terug naar de agenda?

Afgelopen zondag (19 april 2009) presenteerde het programma "60 minuten" van het kanaal CBS een zeer interessant rapport over het potentieel van de koude fusie, bewijsmateriaal dat overtollige energie echt is, maar nog steeds slecht begrepen. Energieën veel hoger dan chemische verbrandingsenergieën, zonder radioactief afval of broeikasgassen. De meerderheid van de wetenschappers bleef in de veronderstelling dat deze ontdekking aangekondigd in 1989 op de orderbrief was gestorven. Het lijkt erop dat geen ...


Zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=jHE7H_YUq9I (sorry in het Engels niet ondertiteld)

Let op het blijft een tv-programma ...
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 23/04/09, 02:47

wanneer journalisten niets in hun mond stoppen komen ze uit de oude onderwerpen, wat meer controversieel is

Ik denk dat het bewijs was dat het een bedrog was

in ieder geval kan niemand vandaag deze pseudo-ervaring produceren (of zogenaamd reproduceren)

Bovendien schaamt de wetenschappelijke gemeenschap zich zo dat er nooit sprake van is om er opnieuw over te praten.

het verhaal zit vol met dit soort dingen
Sommige geleerden zijn zo gretig naar glorie dat ze niet aarzelen om valse ontdekkingen aan te kondigen. Sommige mensen hebben zelfs een nobel karakter op valse ervaringen.

ondanks alle protocollen zitten we niet langer in de wetenschapper maar in het gerucht dat ze vasthouden (we kunnen het niet demonstreren maar het bestaat)

koude fusie, vacuümenergie, wormgat, buitenaardse enz ...

ze zijn vermoedelijk aan de top (bijna niemand die hen tegenspreekt), en toch ....

mediteren :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/04/09, 08:35

1 +!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 26/04/09, 20:18

Dag
-1
Ik heb de indruk Science & vie opnieuw te lezen ten tijde van de aankondiging van Pons en Fleischmann ....... : Cry:
kwantumfysica is nog steeds voor een groot deel "terra incognita" ... bovendien wordt het niet langer "koude kernfusie" genoemd, maar lage energie kernreacties ;
enkele links:
http://www.lenr-canr.org/Experiments.htm
http://www.ensmp.fr/aflb/AFLB-297/table297.htm
http://www.ensmp.fr/aflb/AFLB-297/aflb297m330.htm
http://www.jeanpaulbiberian.net/
http://arxiv.org/abs/cond-mat/0603213

dit is nog steeds een begin, dus stop met pseudo-wetenschappelijke vooroordelen!
op deze goede avond! [/ b]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 01/05/09, 09:59

Houd de koude fusie vast Ik heb een grappige anekdote om je te vertellen:
Een paar jaar geleden onderhandelde ik met het gemeentehuis van een klein stadje in het zuiden van Frankrijk om een ​​oude boerderij in puin te restaureren en er een paardenboerderij van te maken om groepen kinderen te huisvesten.

Tijdens een ontmoeting met de burgemeester vroeg deze mij: "aangezien je aan de oorsprong van dit project staat, zou je de buurman bij de ruïne kunnen opzoeken om hem te vertellen dat we iets gaan doen. , dat zou hem misschien kalmeren: het is een soort knorrige Amerikaan die zich in ons dorp kwam begraven en hij stuurt ons aangetekende brieven omdat de ruïne bij zijn huis de plaats is van nachtelijke bijeenkomsten, races van motorfietsen en andere droomfeesten ... Je zegt hem dat hij aan het kalmeren is, dat de overlast moet stoppen, en dat als hij niet blij is dat hij ergens anders gezien zal worden! ".

Dus ging ik deze "knorrige Amerikaan" met een beetje bezorgdheid tegemoet. In feite was het inderdaad een heer van Amerikaanse afkomst, een beetje oud, erg aardig, en die me met groot respect begroette en bevestigde dat hij regelmatig verslag deed van nachtelijke bijeenkomsten en andere ongeregeldheden die plaatsvonden. vonden plaats in de nabijgelegen verwoeste boerderij, en die was blij te horen dat de boerderij zou worden omgevormd tot een opvangplaats voor kinderen. Hij bood zelfs aan om de realisatie van het project te vergemakkelijken door mij in contact te brengen met investeerders die geïnteresseerd zijn in dit soort projecten!

In de loop van de discussies vertelde hij me dat hij zich hier midden op het platteland had afgemeerd om de nodige kalmte voor zijn onderzoek te vinden en dat hij aan de basis lag van een zeer controversiële ontdekking: de fusie koud. Het was meneer Pons.

We hebben urenlang gediscussieerd over zijn onderzoek en koude kernfusie, en wetende niets over het onderwerp en omdat ik geen wetenschappelijke opleiding had, documenteerde ik mezelf over het onderwerp en ontdekte ik eigenlijk deze media-'affaire' van fusie. koud, zeer controversieel, maar die ook het onderwerp is geweest van enorme investeringen door verschillende regeringen, waaronder die van de VS.

Feit blijft dat Franse en buitenlandse wetenschappers, ook al is het onderwerp zeer controversieel, nog steeds zeer alert zijn op deze 'ontdekking' (vandaar de aanwezigheid van deze onderzoeker in Frankrijk, die vlakbij een groot centrum van nucleair onderzoek ...).

Uiteindelijk viel het project van de boerderij in het water, maar ik bleef enige tijd contacten onderhouden met deze heer Pons, die mij de herinnering naliet van een heer die zeer discreet, heel vriendelijk en zeer open stond voor het wetenschappelijke debat, en gepassioneerd over zijn onderzoek. Hij was er ook van overtuigd dat het fenomeen van koude fusie op een dag wetenschappelijk bewezen zou zijn!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
tonycomics
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/05/09, 23:43
Plaats: Grasse




par tonycomics » 13/05/09, 23:59

Ik ben een professionele lasser. Ik las aan plasma-vuren met perslucht, met wolfraamelektroden, met stokken en fakkels. Ik heb onlangs een vriend gesproken over de koude fusie en hij zei:
"Weet je waarom lassers de voorkeur geven aan SAF-stations om te lassen? Omdat SAF niets is als je niet weet hoe je moet lassen ..." gemiddeld, nou zonder te lachen Ik denk dat ik de oplossing heb voor koude fusie c beest als kool en het past bij mij de Nobelprijs waard ... Koude overgang, zonder warmteafgifte, zonder energieverbruik, zonder materiaalvervorming "zou" mogelijk zijn via nanotechnologie. Het is zo stom dat je erover na moest denken, als het nog niet gedaan is. Ik herinner u er voor nanotechnologie aan dat het geen wetenschap van miniaturisering is, maar van de intergemeenschappelijke actie van nanodeeltjes. Voorbeeld: zand met cement en water en een snufje zout geeft steen, beton.
Uit Time X lijkt het erop dat de titanium nanodeeltjes goed reageren op nanometrische of atomaire manipulatie. Ik denk dat de oplossing van koude kernfusie erin zal bestaan ​​nanodeeltjes af te zetten op de te lassen randen, zodat deze tussen elk atoom "glijden" om een ​​"koude kernfusie" te bewerkstelligen; penetratie in het hart van de materie en een mechanische verbinding. Lach niet, het is een simpel idee!
Eindelijk, kortom, vond ik de oplossing om een ​​beetje te lachen: ik creëerde Titanium, de superheld gemaakt in Frankrijk met een zelfregelende pantserdeeltjes nanotitanium, zichtbaar op mijn site.
0 x
Klaar voor vertaalde civilisatie door Maxproducts!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 58-gasten