Free Energy Generator SEG Searl aandeel 2

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 06/03/09, 15:16

Capt_Maloche schreef:Okaayyy!

ja ... maar in dit systeem zijn er alleen permanente magneten, koperen spoelen, een paar componenten, 2 batterijen, allemaal met aanzienlijke prestatieverliezen ...


zoals ik in een ander draadje al aangaf...

er is er een die 1 week is geworden met een AAA-batterij
en een spanning van 0.37 volt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/03/09, 15:19



Ik heb net deze filmpjes bekeken, Imothep heeft het niet over gratis energie maar over een soort acculader, is dit niet om de kijker af te schrikken? :D ?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/03/09, 15:22

Tagor schreef:zoals ik in een ander draadje al aangaf...

er is er een die 1 week is geworden met een AAA-batterij
en een spanning van 0.37 volt


Als het systeem stopt, bespaart het alleen energie en staat het niet op de unit, CQFD

en als de ventilator direct op de accu is aangesloten, hoe lang bij gelijk toerental (gelijk vermogen natuurlijk)

Andere thread niet gelezen... kan niet alles :?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/03/09, 16:24

jointbk

Hoe lang heeft het gewerkt

Ik heb het antwoord niet, dus als je het me kunt geven, zou ik dat op prijs stellen.

Is de ventilator van de motor verwijderd?

Omdat, zoals Capt Meloche het aanhaalde, het heel lang kan werken en vooral zonder ventilator.

Ik blijf op mijn honger, zolang er geen video of iets anders is zoals het model van de ventilator, zou ik deze montage niet proberen, omdat ik te vaak onnodig tijd verspilde.

Veel mensen komen met ideeën die ze niet hebben gerealiseerd, terwijl ze doen alsof ze het voor anderen deden om het voor hen te doen.

Ik testte de twee aan elkaar gekoppelde driefasige motoren en de aflezing op de condensatoren gaf een over-eenheid in termen van watt, maar ik begreep al snel dat dit kwam omdat 2 fasen de aflezing kwamen voeden en de gegevens vervormden en dat bij een poging om over-eenheid te herstellen verloor het systeem snel de magnetische flux.

Er zijn over-eenheden bij gebruik van een condensator en geen batterij.

We weten niet waar je woont, misschien kun je het vermelden zodat een lid van de forum uw prototype ter plekke kan zien, zou het de beste manier zijn om ons uw goede wil te tonen.

No hard feelings.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/03/09, 16:34

Sorry, ik zag niet dat je in Colmar woont.

Ik weet niet of er een lid bij u in de buurt is, misschien kunnen ze komen opdagen.
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 04/08/09, 22:43

goedenavond, ik ga deze kleine montage testen om te bevestigen...

zie je snel
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 41-gasten