Gratis elektriciteit - Droom niet!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)

Gratis elektriciteit - Droom niet!




par karakole » 29/01/09, 18:47

Nog een gekke uitvinding!
http://es.youtube.com/watch?v=CHvuty37b ... annel_page

Kent u Sint-Thomas?
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 29/01/09, 19:17

Het is gewoon "transmissie" van elektriciteit. Ik hoorde dat Intel al elektriciteit had kunnen uitstoten via luchtstem XD, het ging zelfs naar E=m6.

Maar goed, vrije energie, je moet het zelf zien om het te geloven; en het hangt ook af van de betekenis die we geven aan de woorden ‘vrije energie’! voor mij levert een windturbine (dankzij de wind) gratis energie op. Een zogenaamde 'unitaire' machine zou dus een andere energiebron hebben, maar dan onzichtbaar! Wetende dat we mensen die zich met dit onderwerp bezighouden altijd de schuld geven dat het onmogelijk is vanwege deze of gene wet. Maar zelfs vandaag de dag wordt ons in de filosofie geleerd dat de wetenschap niet de drager van de waarheid is! En het is waar, bepaalde vragen kunnen niet door de wetenschap worden opgelost (en nog steeds gelukkig), zoals het feit dat de mens een geweten heeft of ook het paranormale: maar ja, ik dwaal af van het onderwerp ^^. Hoe dan ook, je moet niet altijd in de wetenschap geloven zoals in een Bijbel! (wetenschap is geen religie)
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12294
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2957




par Ahmed » 29/01/09, 21:47

Wat je zegt is relevant, maar je laatste zin is ongelukkig:
"Hoe dan ook, je moet niet altijd in de wetenschap geloven zoals in een Bijbel! (Wetenschap is geen religie)."
Omdat het object van de wetenschap kennis is, sluit dit elke vorm van geloof uit. Die van religie is de verantwoordelijkheid van het geloof, en dus van het geloof.
Maak je geen zorgen, ik begrijp dat het gewoon een vergissing van jouw kant is!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 46-gasten