Gratis energie.

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

par Mikhail » 29/01/05, 00:13

krissg29 schreef:u moet uw kettingsysteem verlaten en slechts één wiel maken (goedkoper)

Met slechts één wiel werkt het niet, of je moet een ander systeem uitvinden.
We maken het verschil tussen de wielen, op rechte lijnen, en niet op een enkel wiel. Op één wiel hebben we altijd een balans. Als het mogelijk en gemakkelijk zou zijn geweest, zou iemand het lang geleden hebben gedaan.
Ik doe ook de gewichtsvariatie. Zie de 02 00723-motor:
http://perpetuum.monsite.wanadoo.fr/page1.html
In PDF (kies 02 00723):
http://perpetuum.monsite.wanadoo.fr/page8.html
0 x
SM
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2

par krissg29 » 29/01/05, 01:01

Een prototype moet aantonen dat het werkt. En dat is alles.
Er is geen minimum vereiste prestatie of vermogen. Het is gewoon om het principe te implementeren.
Toen Diesel zijn verbrandingsprincipe uitvond, begon het niet met het maken van een vliegdekschipmotor om het te illustreren.
Als het principe goed is, of het prototype klein, gemiddeld of groot is, werkt het. En hoe minder gecompliceerde onderdelen te maken, groot of klein, hoe goedkoper het is. Een notendop drijft; een houten schaal met dezelfde vorm maar 3 m in diameter, het zweeft hetzelfde, maar het is niet dezelfde prijs.
Een kompas toont je het noorden; een enorm kompas van 10 m in diameter, het is niet zeker of de "naald" veel beweegt met de wrijving vanwege zijn gewicht.

Met slechts één wiel werkt het niet, of je moet een ander systeem uitvinden.
We maken het verschil tussen de wielen, op rechte lijnen, en niet op een enkel wiel. Op één wiel hebben we altijd een balans

Als het wiel werkt, werkt de ketting; het is alleen de "productie" van een beweging in rechte lijn.
Als je naar de tekening van mijn wiel kijkt, IS het uit balans.

Als het mogelijk en gemakkelijk zou zijn geweest, zou iemand het lang geleden hebben gedaan

In dit tempo doen we meer.
Bekijk de sites op de Stirling-motor. U zult functionele modellen zien.
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

par Mikhail » 29/01/05, 10:34

krissg29 schreef:Een prototype moet aantonen dat het werkt. En dat is alles.
Er is geen minimum vereiste prestatie of vermogen. Het is gewoon om het principe te implementeren.
Om te laten zien dat het werkt, heb ik de berekeningen gedaan, het is genoeg om te begrijpen voor iedereen die weet hoe hij een rekenmachine moet gebruiken.
Ik heb al gezegd dat ik geen proto kan maken. Ik kan het niet betalen. Begrijp je de situatie - helemaal niet over de middelen ??? En tot slot ben ik het niet die deze motoren nodig heeft, maar jullie allemaal. Ik heb mijn best gedaan.
0 x
SM
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 29/01/05, 12:33

Om te laten zien dat het werkt, heb ik de berekeningen gedaan, het is genoeg om te begrijpen voor iedereen die weet hoe hij een rekenmachine moet gebruiken.


Ik denk niet dat het zo triviaal is!
En dan klinkt het een beetje als: "Ik ben de helft gegaan! Nu wordt het verpest!"

Je moet toleranter zijn en meer pedagoog met diegenen die je berekeningen niet noodzakelijkerwijs begrijpen.



Aan de andere kant ben jij degene die het best in staat is (en het meest in staat) om een ​​prototype te maken.

Ik heb al gezegd dat ik geen proto kan maken. Ik kan het niet betalen. Begrijp je de situatie - helemaal niet over de middelen ???


Misschien moet je een kleine groep mensen om je heen overtuigen en vinden en samen een "prototype" maken.


En tot slot ben ik het niet die deze motoren nodig heeft, maar jullie allemaal.


Gratis en schone energie die we allemaal nodig hebben. Niet alleen de "armen" of de dromers. Elk levend wezen, de hele planeet ....

Ondanks alles is het interessant dat je je werk en je visie op dingen meeneemt in de oorzaak van vrije energie.

Econologiquemet.
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11

par Hunter charlatan » 24/06/05, 00:31

Yahi schreef:Als je goed bent in wiskunde! vul de formules in!
anders retourneer je gratis complimenten!
kritiek is altijd een gemakkelijke uitweg! <_

Als je het wetenschappelijke proces kende, zou je weten dat het aan de uitvinder is om zijn berekeningen te bewijzen.
De kleine berekening die ik zag, is echter onjuist en onvolledig (naast het gebruik van theorieën en een systeem van eenheid daterend uit de XIX eeuw :D )
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

Perpetuum Mobile - Gratis energie.

par Mikhail » 11/11/05, 23:33

BeeldBeeldBeeldBeeld

BeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeld
0 x
SM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten